Getin Up

Data: 2012-11-14 00:35:57
Autor: luc
Getin Up
Będzie okazja sprawdzić Display Card MasterCard w praktyce:
http://prnews.pl/hydepark/getin-rzuca-rekawice-syncowi-startuje-getin-up-2678569

pzdrwm
luc

Data: 2012-11-14 09:49:04
Autor: Andrzej Kubiak
Getin Up
Dnia Wed, 14 Nov 2012 00:35:57 -0800 (PST), luc napisał(a):

http://prnews.pl/hydepark/getin-rzuca-rekawice-syncowi-startuje-getin-up-2678569

Ani słowa o >5% moneybacku. Do kitu z tak± rękawic± ;)

AK

Data: 2012-11-14 00:53:22
Autor: luc
Getin Up
W dniu ¶roda, 14 listopada 2012 09:48:45 UTC+1 użytkownik Andrzej Kubiak napisał:
Dnia Wed, 14 Nov 2012 00:35:57 -0800 (PST), luc napisał(a):

> http://prnews.pl/hydepark/getin-rzuca-rekawice-syncowi-startuje-getin-up-2678569

Ani słowa o >5% moneybacku. Do kitu z tak± rękawic± ;)

A co, drugie poddasze szykujesz do remontu? ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2012-11-14 10:38:22
Autor: Andrzej Kubiak
Getin Up
Dnia Wed, 14 Nov 2012 00:53:22 -0800 (PST), luc napisał(a):

http://prnews.pl/hydepark/getin-rzuca-rekawice-syncowi-startuje-getin-up-2678569
Ani słowa o >5% moneybacku. Do kitu z tak± rękawic± ;)
A co, drugie poddasze szykujesz do remontu? ;-)

Salę treningow± w piwnicy, i nie remontuję, a urz±dzam ;)

AK

Data: 2012-11-14 09:57:12
Autor: Zbynek Ltd.
Getin Up
Andrzej Kubiak napisał(a) :
Dnia Wed, 14 Nov 2012 00:35:57 -0800 (PST), luc napisał(a):

http://prnews.pl/hydepark/getin-rzuca-rekawice-syncowi-startuje-getin-up-2678569

"bankowo¶ć relacyjn±"
Tu też podepn± się do Lambooka, Ćwitera i innych ¶mieci?

Ani słowa o >5% moneybacku. Do kitu z tak± rękawic± ;)

I nie będzie żadnej gry na karcie? Phii, to nie biorę :-)

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończ± mu się wszystkie możliwo¶ci.]

Data: 2012-11-14 10:58:55
Autor: W
Getin Up
luc wystukał, co następuje:

Będzie okazja sprawdzić Display Card MasterCard w praktyce:
http://prnews.pl/hydepark/getin-rzuca-rekawice-syncowi-startuje-getin-up
-2678569

abstrahuj±c od karty i semi-nowo¶ci...

Bardzo podoba mi się UI ich aplikacji mobilnych (w stylu Modern/MetroUI)... Jak patrzę na to jak wygl±da ING to mi się płakać chce...

Data: 2012-11-14 11:04:44
Autor: SQLwiel
Getin Up
W dniu 2012-11-14 09:35, luc pisze:
Będzie okazja sprawdzić Display Card MasterCard w praktyce:
http://prnews.pl/hydepark/getin-rzuca-rekawice-syncowi-startuje-getin-up-2678569

To jest ĹĽenada, a nie oferta...
Jak to było? "wściekłe podrygi zdychającej ostrygi"?

Próbują złowić miłośników gadżetów na displej na karcie.
.... gdyby zaimplementowali w tym cipie GNU chess, to może parę osób by to wzięło... :)

Ww artykulik - też "na siłę sponsorowany". Autor się nie wysilił:

"Będą miały różne graficzne wodotryski, takie jak np. paski postępu oszczędzania" - oj, chyba przeżyłem orgazm na samą myśl o tym!

"Bank będzie dodatkowo promować aktywność klientów, płacąc 1 zł. za: założenie lokaty" - nowość, jak sto diabłów.

"Trzeba przyznać, że Getin zebrał w jednym miejscu wszystkie nowości, które pojawiły się na rynku w ostatnich tygodniach" - trzeba przyznać, że autor artykułu chyba się ze swoim małym na łby pozamieniał.

"choć trzeba się spodziewać opłaty warunkowej za kartę" - oczywiście!
"Limit zwalniajÄ…cy z opĹ‚aty ma nie być jednak wygĂłrowany  - okoĹ‚o 300 zĹ‚" - niektĂłrzy za to pĹ‚acÄ… 50zĹ‚...

Podsumowując: Panie Czarnecki, idź pan za róg i wychędoż się sam.

--

DziÄ™kujÄ™ i pozdrawiam.   SQLwiel

Data: 2012-11-14 03:04:24
Autor: assembea
Getin Up
W dniu ¶roda, 14 listopada 2012 11:03:43 UTC+1 użytkownik SQLwiel napisał:
To jest żenada, a nie oferta...

Ww artykulik - też "na siłę sponsorowany". Autor się nie wysilił:
"Będ± miały różne graficzne wodotryski, takie jak np. paski postępu oszczędzania" - oj, chyba przeżyłem orgazm na sam± my¶l o tym!

Jeszcze jeden fragment z artykułu, chyba najbardziej prawdziwy: "Pytanie tylko, czy za innowacjami produktowymi pójdzie też innowacyjne podej¶cie do obsługi klienta i czy bank będzie w stanie zbudować relacje oparte na partnerstwie. Bo bez tego, nawet najlepsze gadżety nie pomog±." Otóż to, ja Czerneckiemu już podziękowałem za współpracę. Je¶li zmieni podej¶cie - wrócę, ale póki co...

Data: 2012-11-15 01:51:12
Autor: jakubwedrychowicz
Getin Up
[...]

A dlaczego reszta miałaby być nieprawdziwa? Widziałe¶ już jak to działa? Co według Ciebie to nie jest prawd±? Nie będzie karty? Bankowo¶ci mobilnej? NFC? Ciekawe. A dziennikarz pewnie dostał prewiev i sprzedaje newsa. Przecież pisze, że nie wie jak to będzie wygl±dało w praktyce.

Data: 2012-11-15 21:39:36
Autor: Akarm
Getin Up
W dniu 2012-11-14 12:04, assembea pisze:
czy za innowacjami produktowymi pójdzie też innowacyjne podej¶cie do obsługi klienta

Kilka miesiecy po zalozeniu konta zadzwonil konsultant z pytaniem "dlaczego Pan nie aktywowal karty?". Zdziwil sie, ze tak dlugo czekam na debetowke, za tydzien juz j± mialem. Pozniej pomyslalem, ze przydalaby sie kredytowa KIS. Po dziesieciu(!) miesiacach zadzwonili i uprzedzili, zebym mial odpowiednie dokumenty, kiedy kurier do mnie przyjedzie. Kurier nie przyjechał, karta zostala dostarczona poczt±. Zeby j± aktywowac zawiozlem wymagane dokumenty na Domaniewsk±. Trzy miesiace temu...

Tak. Zgadza się. Jeszcze czekam!

Jak myslicie, rachunki w czyich bankach likwiduje teraz? Tylko kiedy to mi sie uda, przy takim tempie? ;)

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2012-11-15 19:36:35
Autor: xbartx
Getin Up
Dnia Wed, 14 Nov 2012 11:04:44 +0100, SQLwiel napisał(a):

[...]

No ale z racji bywania na grupie pbb trudno aby nie przetestować ;) Może rzucą jakieś wiśnie na rozpędówkę ale to chyba nie w ich stylu jak już to jakiś dobry % na KO/lokacie.

Podsumowując: Panie Czarnecki, idź pan za róg i wychędoż się sam.

Chędożył nie chędożył popatrzeć zawsze można ;)

--
xbartx

Getin Up