Data: 2012-11-14 11:04:44 | |
Autor: SQLwiel | |
Getin Up | |
W dniu 2012-11-14 09:35, luc pisze:
Będzie okazja sprawdzić Display Card MasterCard w praktyce: To jest żenada, a nie oferta... Jak to było? "wściekłe podrygi zdychającej ostrygi"? Próbują złowić miłośników gadżetów na displej na karcie. .... gdyby zaimplementowali w tym cipie GNU chess, to może parę osób by to wzięło... :) Ww artykulik - też "na siłę sponsorowany". Autor się nie wysilił: "Będą miały różne graficzne wodotryski, takie jak np. paski postępu oszczędzania" - oj, chyba przeżyłem orgazm na samą myśl o tym! "Bank będzie dodatkowo promować aktywność klientów, płacąc 1 zł. za: założenie lokaty" - nowość, jak sto diabłów. "Trzeba przyznać, że Getin zebrał w jednym miejscu wszystkie nowości, które pojawiły się na rynku w ostatnich tygodniach" - trzeba przyznać, że autor artykułu chyba się ze swoim małym na łby pozamieniał. "choć trzeba się spodziewać opłaty warunkowej za kartę" - oczywiście! "Limit zwalniający z opłaty ma nie być jednak wygórowany - około 300 zł" - niektórzy za to płacą 50zł... Podsumowując: Panie Czarnecki, idź pan za róg i wychędoż się sam. -- Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel |
|
Data: 2012-11-14 03:04:24 | |
Autor: assembea | |
Getin Up | |
W dniu ¶roda, 14 listopada 2012 11:03:43 UTC+1 u¿ytkownik SQLwiel napisa³:
To jest ¿enada, a nie oferta... Jeszcze jeden fragment z artyku³u, chyba najbardziej prawdziwy: "Pytanie tylko, czy za innowacjami produktowymi pójdzie te¿ innowacyjne podej¶cie do obs³ugi klienta i czy bank bêdzie w stanie zbudowaæ relacje oparte na partnerstwie. Bo bez tego, nawet najlepsze gad¿ety nie pomog±." Otó¿ to, ja Czerneckiemu ju¿ podziêkowa³em za wspó³pracê. Je¶li zmieni podej¶cie - wrócê, ale póki co... |
|
Data: 2012-11-15 01:51:12 | |
Autor: jakubwedrychowicz | |
Getin Up | |
Jeszcze jeden fragment z artyku³u, chyba najbardziej prawdziwy: "Pytanie tylko, czy za innowacjami produktowymi pójdzie te¿ innowacyjne podej¶cie do obs³ugi klienta i czy bank bêdzie w stanie zbudowaæ relacje oparte na partnerstwie. Bo bez tego, nawet najlepsze gad¿ety nie pomog±." Otó¿ to, ja Czerneckiemu ju¿ podziêkowa³em za wspó³pracê. Je¶li zmieni podej¶cie - wrócê, ale póki co... A dlaczego reszta mia³aby byæ nieprawdziwa? Widzia³e¶ ju¿ jak to dzia³a? Co wed³ug Ciebie to nie jest prawd±? Nie bêdzie karty? Bankowo¶ci mobilnej? NFC? Ciekawe. A dziennikarz pewnie dosta³ prewiev i sprzedaje newsa. Przecie¿ pisze, ¿e nie wie jak to bêdzie wygl±da³o w praktyce. |
|
Data: 2012-11-15 21:39:36 | |
Autor: Akarm | |
Getin Up | |
W dniu 2012-11-14 12:04, assembea pisze:
czy za innowacjami produktowymi pójdzie te¿ innowacyjne podej¶cie do obs³ugi klientaKilka miesiecy po zalozeniu konta zadzwonil konsultant z pytaniem "dlaczego Pan nie aktywowal karty?". Zdziwil sie, ze tak dlugo czekam na debetowke, za tydzien juz j± mialem. Pozniej pomyslalem, ze przydalaby sie kredytowa KIS. Po dziesieciu(!) miesiacach zadzwonili i uprzedzili, zebym mial odpowiednie dokumenty, kiedy kurier do mnie przyjedzie. Kurier nie przyjecha³, karta zostala dostarczona poczt±. Zeby j± aktywowac zawiozlem wymagane dokumenty na Domaniewsk±. Trzy miesiace temu... Tak. Zgadza siê. Jeszcze czekam! Jak myslicie, rachunki w czyich bankach likwiduje teraz? Tylko kiedy to mi sie uda, przy takim tempie? ;) -- Akarm http://bykom-stop.avx.pl |
|
Data: 2012-11-15 19:36:35 | |
Autor: xbartx | |
Getin Up | |
Dnia Wed, 14 Nov 2012 11:04:44 +0100, SQLwiel napisał(a):
W dniu 2012-11-14 09:35, luc pisze:up-2678569
No ale z racji bywania na grupie pbb trudno aby nie przetestować ;) Może rzucą jakieś wiśnie na rozpędówkę ale to chyba nie w ich stylu jak już to jakiś dobry % na KO/lokacie. Podsumowując: Panie Czarnecki, idź pan za róg i wychędoż się sam. Chędożył nie chędożył popatrzeć zawsze można ;) -- xbartx |