Getin VISA i reklamacja do pół roku

Data: 2009-10-19 19:01:01
Autor: Szymon
Getin VISA i reklamacja do pół roku
Niedawno miałem okazję złożyć reklamację dotyczącą nienależnego pobrania odsetek na karcie Getina. Na infolinii od ręki powiedzieli, że to wina banku (spłata całości w GP), jednak po złożeniu pisemnej reklamacji dowiedziałem się, iż Bank, w wyniku wewnętrznych procedur, ma czas do 180 dni na jej rozpatrzenie.
Nieźle... wkrótce minie miesiąc i na razie ani widu ani słychu... Dodam, że kwota naliczonych % liczona w setkach złotych...

Szymon

Data: 2009-10-19 20:20:57
Autor: MarekZ
Użytkownik "Szymon" <xxx@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hbi5ut$6oj$1@news.dialog.net.pl...
[...]

U mnie reklamację dotyczącą około 50 zł rozpatrują już ponad miesiąc. Wina także ewidentnie po stronie banku. Standardy reklamacyjne - żenada.

Data: 2009-10-20 07:19:39
Autor: xbartx
Dnia Mon, 19 Oct 2009 20:20:57 +0200, MarekZ napisał(a):

U mnie reklamację dotyczącą około 50 zł rozpatrują już ponad miesiąc.
Wina takĹźe ewidentnie po stronie banku. Standardy reklamacyjne - Ĺźenada.

Jak i większość banku, żeby nie powiedzieć całego banku ;)

--
xbartx

Data: 2009-10-20 22:38:49
Autor: Zdenio

Użytkownik "Szymon" <xxx@o2.pl> napisał w wiadomości news:hbi5ut$6oj$1news.dialog.net.pl...
[...]

mojej znajomej PKO S.A. reklamacje na 17 złotych rozpatrywało ok 4-5 miesiecy. dzwonic i dopytujac sie co miesiac co sie dzieje z reklamacja

Getin VISA i reklamacja do pół roku