Getin+Virgin - brak smsa

Data: 2020-04-25 15:54:29
Autor: radekp@konto.pl
Getin+Virgin - brak smsa
Próbuję coś kupić przez net za pomocą karty Getinu -- i od wczoraj nie
przychodzą mi sms-y do potwierdzenia.
Sieć Virgin.

Ma ktoś taki problem z tym bankiem?

Data: 2020-04-27 10:24:57
Autor: Trybun
Getin+Virgin - brak smsa
W dniu 25.04.2020 o 15:54, radekp@konto.pl pisze:
Próbuję coś kupić przez net za pomocą karty Getinu -- i od wczoraj nie
przychodzą mi sms-y do potwierdzenia.
Sieć Virgin.

Ma ktoś taki problem z tym bankiem?

Tylko taki że przez kilka dni w zeszłym tygodniu nie mogłem się do banku dodzwonić. Po prostu nikt nie podnosił słuchawki.

Data: 2020-04-27 21:54:14
Autor: Animka
Getin+Virgin - brak smsa

[...]

Może w swoim profilu internetowym  w banku nie podałeś, albo masz wpisany zły numer telefonu.

Tylko taki że przez kilka dni w zeszłym tygodniu nie mogłem się do banku dodzwonić. Po prostu nikt nie podnosił słuchawki.

Wchodziłeś na stronę banku? Może jest tam informacja, że bank nie działa,

Data: 2020-04-28 09:54:46
Autor: Trybun
Getin+Virgin - brak smsa
W dniu 27.04.2020 o 21:54, Animka pisze:

[...]

Nie, numer banku był dobry a na jego stronie próżno było szukać jakichś komunikatów/ogłoszeń. Myślę  że po prostu zrobili sobie wolne i z jakiegoś powodu zapomnieli powiadomić o tym klientów.

Data: 2020-04-28 14:13:24
Autor: Animka
Getin+Virgin - brak smsa
W dniu 2020-04-28 o 09:54, Trybun pisze:
[...]

Nie nr.banku tylko Twój numer telefonu. Czy zgadza się z tym numerem na którym chcesz odbierać sms-y z banku. Sprawdż na swoim profilu.
Jeśli chodzi o przelewy i numery hasła do potwierdzenia przelewu to bank na pewno działa.

Data: 2020-04-29 10:30:30
Autor: Trybun
Getin+Virgin - brak smsa
W dniu 28.04.2020 o 14:13, Animka pisze:
[...]

Chcesz powiedzieć że gdy ja się chcę skontaktować z bankiem to liczy się się numer telefonu spod którego ja do nich dzwonię?

Data: 2020-04-29 02:17:55
Autor: Dawid Rutkowski
Getin+Virgin - brak smsa
W dniu środa, 29 kwietnia 2020 10:30:30 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

> [...]

Chcesz powiedzieć że gdy ja się chcę skontaktować z bankiem to liczy się się numer telefonu spod którego ja do nich dzwonię?

Raczej to, że jak odpowiadasz na odpowiedź do kogoś innego, to może być trudno się dogadać ;>

A ja zapytam inaczej - po jaką cholerę męczyć się z getoutem?
Jedyny powód to ich visa kredytowa, ew. visa debetowa dla ubogich. Ale i tak potencjalne zyski nie równoważą kłopotów.

Data: 2020-04-29 17:06:36
Autor: radekp@konto.pl
Getin+Virgin - brak smsa
Wed, 29 Apr 2020 02:17:55 -0700 (PDT), w
<87982f2e-9a19-4558-b66c-23f078e69891@googlegroups.com>, Dawid Rutkowski
<drutkow1@wp.pl> napisał(-a):

Jedyny powód to ich visa kredytowa, ew. visa debetowa dla ubogich. Ale i tak potencjalne zyski nie równoważą kłopotów.

No cóż, ja tylko to tam mam.
Kłopot mam z 3D Secure, ale kiedy napisałem reklamację odnośnie obciążenia
karty (bo w portalu mi się przedawniło), to uwzględnili.

Data: 2020-04-29 19:57:16
Autor: Animka
Getin+Virgin - brak smsa
W dniu 2020-04-29 o 10:30, Trybun pisze:
[...]

Numer telefonu, który masz w profilu swojego Banku, na który wysyłane są sms-y czy kody z Banku

Data: 2020-04-29 22:24:03
Autor: Animka
Getin+Virgin - brak smsa
[...]

Coś namotałeś. Pierwotnie żaliłeś się, że nie dochodzą na twój telefon kody z Banku.
Dzwonić do Banku to sobie możesz z dowolnego numeru tel.

Data: 2020-04-30 09:02:50
Autor: Zarathuistradam Gathathrehouselumsnili
brak smsa
Animatorka wrote...
Coś namotałeś pierwotnie

Od motania to ty jesteś rekordzistką; kołowrotku.

--
Zarathuistradam Gathathrehouselumsnili

Srały muchy już po wiośnie

Data: 2020-04-29 10:52:12
Autor: J.F.
Getin+Virgin - brak smsa
Użytkownik "Trybun"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ea93b23$0$548$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Czeste. Maja identyfikacje numeru, to maja wstepna identyfikacje klienta.

J.

Data: 2020-04-30 11:07:37
Autor: Trybun
Getin+Virgin - brak smsa
W dniu 29.04.2020 o 10:52, J.F. pisze:
[...]

Ale po co? Tym bardziej że Getin znacznie bardziej zabiega o nowych klientów niż o utrzymanie aktualnych..

Data: 2020-04-29 14:23:07
Autor: radekp@konto.pl
Getin+Virgin - brak smsa
Chyba się wyjaśniło (bo zeznania banku są niejasne).

Przy deaktywacji naklejki MC usunięto mój numer również z karty Visa (czyli
ogólnie ze wszystkich dwóch usług 3D Secure).

Ogólnie reklamację nie bardzo chcą obsłużyć, mam iść do banku/zadzwonić i
włączyć od nowa.

Data: 2020-04-29 05:40:52
Autor: Dawid Rutkowski
Getin+Virgin - brak smsa
W dniu środa, 29 kwietnia 2020 14:27:03 UTC+2 użytkownik rad...@konto.pl napisał:
Chyba się wyjaśniło (bo zeznania banku są niejasne).

Przy deaktywacji naklejki MC usunięto mój numer również z karty Visa (czyli
ogólnie ze wszystkich dwóch usług 3D Secure).

Ej, no liczba cudów przekracza ludzkie pojęcie.
Nie dość, że naklejka MC wydana do karty visa, to jeszcze ta naklejka MC na CVC2 i umożliwia transakcje IO z 3D-Secure???

Data: 2020-04-29 17:09:58
Autor: radekp@konto.pl
Getin+Virgin - brak smsa
Wed, 29 Apr 2020 05:40:52 -0700 (PDT), w
<056a1327-cc3c-4de2-8504-52edae663211@googlegroups.com>, Dawid Rutkowski
<drutkow1@wp.pl> napisał(-a):

> [...]
> ogólnie ze wszystkich dwóch usług 3D Secure).

Ej, no liczba cudów przekracza ludzkie pojęcie.
Nie dość, że naklejka MC wydana do karty visa,

To akurat ty sobie wmówiłeś :)
Naklejka MC. Sama. Czyli karta w formie naklejki.\
(Kartę Visa KK mam jako drugą kartę).

to jeszcze ta naklejka MC na CVC2 i umożliwia transakcje IO z 3D-Secure???

Do transkacji netowych używam karty Visa. I tam mi zniknął nr z 3D Secure.
A cuda są: wypisują, że "Sms został wysłany". A po reklamacji, że nie mam
numeru skojarzonego z 3D Secure.
Ale smsy autoryzacyjne z banku to dochodzą :)

Data: 2020-04-29 17:51:42
Autor: J.F.
Getin+Virgin - brak smsa
Użytkownik  radekp napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:a06jaflq3ldph81i3ra99ve3qp9sufetro@4ax.com...
> [...]

Nie dość, że naklejka MC wydana do karty visa,

To akurat ty sobie wmówiłeś :)
Naklejka MC. Sama. Czyli karta w formie naklejki.\

A tego to tak wprost nie pisales.
Czyli KK MC miales jedynie w formie naklejki?
Czy nie, skoro "naklejka do kredytowki MC".

A oni sie wymowili i przyslali zwykla KD MC ?

naklejek tak nie lubia, czy KK MC ?

J.

Data: 2020-04-29 22:54:36
Autor: radekp@konto.pl
Getin+Virgin - brak smsa
Wed, 29 Apr 2020 17:51:42 +0200, w <5ea9a290$0$551$65785112@news.neostrada.pl>,
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> [...]

A tego to tak wprost nie pisales.
Czyli KK MC miales jedynie w formie naklejki?
Czy nie, skoro "naklejka do kredytowki MC".

Tak czy siak -- chodzi o MC.

A oni sie wymowili i przyslali zwykla KD MC ?

Tak ma napisali w wiadomości.
Ale teraz widzę, że to KK.

naklejek tak nie lubia, czy KK MC ?

Pewnie naklejek.

Data: 2020-04-30 01:52:36
Autor: Dawid Rutkowski
Getin+Virgin - brak smsa
W dniu środa, 29 kwietnia 2020 17:12:05 UTC+2 użytkownik rad...@konto.pl napisał:

> Nie dość, że naklejka MC wydana do karty visa,

To akurat ty sobie wmówiłeś :)
Naklejka MC. Sama. Czyli karta w formie naklejki.\
(Kartę Visa KK mam jako drugą kartę).

Aha, czyli jednak dwa osobne kredyty/limity (pewnie w różnych wysokościach), dwa osobne rachunki do spłat, dwa osobne wyciągi?

Więc jedyne, co pozostaje getouto-psiejsko-czarodziejskie to to, że masz - czy raczej miałeś - wydaną do jednego z tych rachunków jedynie naklejkę, bez "normalnej" plastikowej karty.
To mogło mieć swoją zaletę, bo ZTCP KK "plastikowe" w getoucie do bezpłatności wymagają 5 pyknięć miesięcznie - więc jak plastiku nie miałeś to nie musiałeś się starać o bezpłatność (choć być może musiałeś zapłacić za samą naklejkę).

A teraz, jak zastrzegli naklejkę, to jednak do tego rachunku wydali plastik. Bez pytania. I bez pytania zaczną pobierać opłaty, jeśli nie będziesz go używał ;P
Długo jeszcze będziesz czekał z wypowiedzeniem umowy?

Hmm, w sumie to coś mi się kołacze z umowy citka, że można sobie kazać zastrzec plastik i chyba można go nie mieć aż do czasu, gdy do końca jego teroretycznej ważności nie zostanie 2 miesiące - wtedy rozwiążą umowę z automatu.
A ponieważ np. platyna kosztuje 60zł/mc (jeśli nie zrobisz obrotu ZTCP min. 4k, ale może być więcej wymagane) - zaś naklejka do niej tylko 5zł/mc - to w pewnych przypadkach może się to opłacić ;>

> [...]

A cuda są: wypisują, że "Sms został wysłany". A po reklamacji, że nie mam

Ja nie pytam, czego używasz do transakcji netowych, tylko czy możliwe jest zrobienie IO używając numeru naklejki - czyli czy masz do niej CVC2?

Ale to już raczej wyjaśnione - skoro to jednak dwa osobne rachunki kredytowe, to nic dziwnego, że oba miały przypisane jakiś numer telefonu do 3D-secure.
Oczywiście nie wyjaśnia to tego, dlaczego getout, zastrzegając naklejkę, która zapewne nic z 3D-Secure nie miała wspólnego, usunął numer do 3D-Secure nie tylko powiązany z rachunkiem karty MC, ale również ten do visa.
Tzn. wyjaśnienie zawiera się w jednym słowie - getout ;>

Data: 2020-04-30 14:29:49
Autor: radekp@konto.pl
Getin+Virgin - brak smsa
Thu, 30 Apr 2020 01:52:36 -0700 (PDT), w
<4489d9e4-628e-4dd6-a6f0-b174150e9e29@googlegroups.com>, Dawid Rutkowski
<drutkow1@wp.pl> napisał(-a):

> Naklejka MC. Sama. Czyli karta w formie naklejki.\
> (Kartę Visa KK mam jako drugą kartę).

Aha, czyli jednak dwa osobne kredyty/limity (pewnie w różnych wysokościach), dwa osobne rachunki do spłat, dwa osobne wyciągi?

Jedna umowa kredytowa, limit taki sam (być może łączny -- nie sprawdzałem, bo
wysoki), jeden rachunek do spłat, jeden wyciąg (łączony dla obu kart, ale
transakcje rozbite na 2 karty).

[...]

Wszystko free. O pyknięciach nic nie wiem, i tak miałem więcej.

A teraz, jak zastrzegli naklejkę, to jednak do tego rachunku wydali plastik. Bez pytania. I bez pytania zaczną pobierać opłaty, jeśli nie będziesz go używał ;P

Zhakowałem system -- nie aktywowałem karty :)

Długo jeszcze będziesz czekał z wypowiedzeniem umowy?

Nigdy nie wypowiem -- KK świetna (darmo i za granicą nie do pobicia).

Ja nie pytam, czego używasz do transakcji netowych, tylko czy możliwe jest zrobienie IO używając numeru naklejki - czyli czy masz do niej CVC2?

Nie wiem, kartę już zutylizowałem. Nigdy nie robiłem nią IO.

Data: 2020-04-30 08:09:44
Autor: Dawid Rutkowski
Getin+Virgin - brak smsa
W dniu czwartek, 30 kwietnia 2020 14:34:18 UTC+2 użytkownik rad...@konto.pl napisał:

Jedna umowa kredytowa, limit taki sam (być może łączny -- nie sprawdzałem, bo
wysoki), jeden rachunek do spłat, jeden wyciąg (łączony dla obu kart, ale
transakcje rozbite na 2 karty).

Aaa, no to jednak mataczysz, a jest naprawdę getoutowo-psiejsko-czarodziejsko.
Jak jedna umowa to jeden limit i jeden rachunek - i jeden wyciąg, a na nim obie karty.

Bo ogólnie naklejka jest traktowana po prostu jako karta dodatkowa - i tutaj możliwe jest wydanie karty dodatkowej dla tego samego klienta, który ma do tego rachunku kartę główną.
Bo niestety drugiego plastiku jako karty dodatkowej, jeśli masz kartę główną, nie dostaniesz, a przynajmniej w citku - jako że tam można wnioskować o kartę dodatkową przez net, to dla testu spróbowałem zawnioskować o kartę dodatkową dla siebie - ale się połapali i nie dali - po PESELu poznali ;(

Ale żeby karta główna była visa, a dodatkowa - czy to naklejka, czy plastik (jak teraz dostałeś) - MC, to tego nie ma chyba w żadnym innym banku.

> [...]

Wszystko free. O pyknięciach nic nie wiem, i tak miałem więcej.

Skoro to MC to dodatkowa to problemu nie ma - te są bez opłat, to nie milek.

> A teraz, jak zastrzegli naklejkę, to jednak do tego rachunku wydali plastik. Bez pytania. I bez pytania zaczną pobierać opłaty, jeśli nie będziesz go używał ;P

Zhakowałem system -- nie aktywowałem karty :)

Uważaj, bo mogą mieć firewalla jak np. mBąk "opłaty pobierane są również za karty wysłane, a nie aktywowane" ;>

> Długo jeszcze będziesz czekał z wypowiedzeniem umowy?

Nigdy nie wypowiem -- KK świetna (darmo i za granicą nie do pobicia).

Kurde, no dla takiego psiejsko-czarodziejsko to ja się chyba też w końcu do getoutu zapiszę - zadzwonię spytać, czy to naprawdę możliwe.

> Ja nie pytam, czego używasz do transakcji netowych, tylko czy możliwe jest zrobienie IO używając numeru naklejki - czyli czy masz do niej CVC2?

Nie wiem, kartę już zutylizowałem. Nigdy nie robiłem nią IO.

I pewnie się nie dało, a numer do 3D-Secure karta miała tylko dla picu.
Pewnie też dlatego usunęło Ci ten numer dla karty głównej - skoro ten sam PESEL i ten sam rachunek, to przy usuwaniu jednej karty usunęło i z drugiej. Tzn. na pewno nie jest to poprawne działanie, ale jakieś wytłumaczenie się rodzi.
Dobrze, że zastrzegając naklejkę nie zastrzegli karty głównej - choć kto wie, sprawdzałeś, czy działa, od czasu jak zastrzegli naklejkę?
Bo może teraz działać będzie tylko ta plastikowa MC - jako karta główna?

Data: 2020-04-30 17:24:48
Autor: radekp@konto.pl
Getin+Virgin - brak smsa
Thu, 30 Apr 2020 08:09:44 -0700 (PDT), w
<bff51aef-57dc-46eb-907b-6ec134d01fc0@googlegroups.com>, Dawid Rutkowski
<drutkow1@wp.pl> napisał(-a):

> Nigdy nie wypowiem -- KK świetna (darmo i za granicą nie do pobicia).

Kurde, no dla takiego psiejsko-czarodziejsko to ja się chyba też w końcu do getoutu zapiszę - zadzwonię spytać, czy to naprawdę możliwe.

Tylko sprawdź darmowość -- ja ją mam w spadku po karcie Keep It Simple
(OpenFinance).

Dobrze, że zastrzegając naklejkę nie zastrzegli karty głównej - choć kto wie, sprawdzałeś, czy działa, od czasu jak zastrzegli naklejkę?
Bo może teraz działać będzie tylko ta plastikowa MC - jako karta główna?

KK Visa działa.
W serwisie naklejka figuruje jako zastrzeżona.

Data: 2020-04-30 08:39:24
Autor: Dawid Rutkowski
Getin+Virgin - brak smsa
W dniu czwartek, 30 kwietnia 2020 17:24:50 UTC+2 użytkownik rad...@konto.pl napisał:

Tylko sprawdź darmowość -- ja ją mam w spadku po karcie Keep It Simple
(OpenFinance).

Standardową ofertą jest darmowość za 5 pyknięć na miesiąc - dla takiego psiejsko-czarodziejsko mogę się przemóc ;>

A jak figuruje plastik MC?

Data: 2020-04-30 18:14:14
Autor: radekp@konto.pl
Getin+Virgin - brak smsa
Thu, 30 Apr 2020 08:39:24 -0700 (PDT), w
<a5fda21a-b4c4-4257-9e0c-a848fef71fa3@googlegroups.com>, Dawid Rutkowski
<drutkow1@wp.pl> napisał(-a):

> KK Visa działa.
> W serwisie naklejka figuruje jako zastrzeżona.

A jak figuruje plastik MC?

Nieaktywowana.

Data: 2020-04-30 09:22:36
Autor: Dawid Rutkowski
Getin+Virgin - brak smsa
W dniu czwartek, 30 kwietnia 2020 18:14:24 UTC+2 użytkownik rad...@konto.pl napisał:

> [...]

Nieaktywowana.

A jakieś informacje przy tych kartach typy główna/dodatkowa?
Właściciel/użytkownik (tzn. nazwisko pewnie to samo, pytanie o to, czy może przy jednej karcie jesteś jako "właściciel" a przy drugiej jako "użytkownik")?

Data: 2020-04-29 15:15:27
Autor: J.F.
Getin+Virgin - brak smsa
Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:uasiaf5p697ssbjjqdjc7812dioqdsrr9s@4ax.com...
[...]

Czyli wina banku ... a dzis w Sejmie aferka, bo "z winy operatora" czesc poslow nie dostala SMS z kodami do glosowania.
Wiec i tak sie zdarza.
Ciekawe co za operator.

J.

Getin+Virgin - brak smsa