Getin drozeja KK

Data: 2009-11-30 14:50:57
Autor: MarekZ
Getin drozeja KK
Od 1 stycznia 2010 poziom obrotów bezgotówkowych zwalniający z miesięcznej opłaty za kartę (5 zł lub 9 zł) rośnie ze 100 zł do 350 zł.

Data: 2009-11-30 06:23:54
Autor: szczurwa
Getin drozeja KK
On 30 Lis, 14:50, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
Od 1 stycznia 2010 poziom obrotów bezgotówkowych zwalniający z miesięcznej
opłaty za kartę (5 zł lub 9 zł) rośnie ze 100 zł do 350 zł.

A przelewy z kart zostają ?

Data: 2009-11-30 15:25:52
Autor: MarekZ
Getin drozeja KK
Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:bb6c7a68-8f87-4470-a5a6-ad6ba9bf94cf@m33g2000vbi.googlegroups.com...

A przelewy z kart zostają ?

Nie sądzisz, że podniósłbym na grupie wielki lament, gdyby nie zostawały? :)

Data: 2009-11-30 12:39:54
Autor: szczurwa
Getin drozeja KK
On 30 Lis, 15:25, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:

Nie sądzisz, że podniósłbym na grupie wielki lament, gdyby nie zostawały? :)

Słusznie...;-) !

Data: 2009-11-30 07:47:11
Autor: Jacek Erazmus
Getin drozeja KK
On 30 Lis, 14:50, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
Od 1 stycznia 2010 poziom obrotów bezgotówkowych zwalniający z miesięcznej
opłaty za kartę (5 zł lub 9 zł) rośnie ze 100 zł do 350 zł.

Skąd to info ?

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-11-30 17:05:28
Autor: Darek
Getin drozeja KK
Jacek Erazmus pisze:
[...]

Na ostatnim wyciągu

Darek

Data: 2009-11-30 17:55:22
Autor: Valdi
Getin drozeja KK
"Darek" news:hf0qgb$810$1news.onet.pl

> Skąd to info ?

Na ostatnim wyciągu

Mam nadzieję, że o innych opłatach nie ma mowy? :)

Data: 2009-11-30 17:12:08
Autor: Valdi
Getin drozeja KK
"Jacek Erazmus"

Od 1 stycznia 2010 poziom obrotów bezgotówkowych zwalniający z
miesięcznej
opłaty za kartę (5 zł lub 9 zł) rośnie ze 100 zł do 350 zł.

Skąd to info ?

Marek zapewne dostał takie info razem z wyciągiem.

Data: 2009-11-30 14:53:54
Autor: jijomo
Getin drozeja KK
MarekZ pisze:
Od 1 stycznia 2010 poziom obrotów bezgotówkowych zwalniający z miesięcznej opłaty za kartę (5 zł lub 9 zł) rośnie ze 100 zł do 350 zł.

Czy do tych obrotow liczy sie wyplata w sklepie przy okazji zakupow (Visa cash back)?

pzdr. jijomo

Data: 2009-11-30 06:04:30
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
Getin drozeja KK
On 30 Lis, 14:53, jijomo <lost2u...@usun.op.pl> wrote:
MarekZ pisze:

> [...]
> miesięcznej opłaty za kartę (5 zł lub 9 zł) rośnie ze 100 zł do 350 zł.

Czy do tych obrotow liczy sie wyplata w sklepie przy okazji zakupow

Mowa tu jest o kartach kredytowych, a cash back dotyczy chyba
debetówek.
A może coś się zmieniło, a ja o tym nie wiem?

Data: 2009-11-30 14:58:15
Autor: MarekZ
Getin drozeja KK
Użytkownik "jijomo" <lost2usun@usun.op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hf0ipg$kqp$1@inews.gazeta.pl...

Czy do tych obrotow liczy sie wyplata w sklepie przy okazji zakupow (Visa cash back)?

Nie sądzę aby Getin udostępniał taką usługę dla KK. Gdyby jednak udostępniał, to nie liczyłoby się to.

Getin drozeja KK