Getin - działa?

Data: 2009-07-26 21:05:56
Autor: Jack Teuerle
Getin - działa?
Valdi.Pavlack <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał(a):
Witam ciepło w niedzielny wieczór :)
Postanowiłem zlecić na szybko przelew z getinu jednak nie mogę się
zalogować - informacja błędnym loginie lub haśle.
Czy taki komunikat jaki dostaję przy logowaniu jest podyktowany dzisiejszą
przerwą wdrożeniową/konserwacyjną, która miała się skończyć o 20:30 (chyba
trwa do teraz), czy też ja mam tylko pecha i nie mogę się dostać do swojej
mamony ;)

Pozdrawiam jeszcze cieplej w ten niedzielny wieczór :)

Potwierdzam - dwa razy pokazał mi się komunikat o błenym haśle.. trzeci raz już nie próbowałem sie logować ...
Coraz bardziej wk...ce są praktyki Gitin Banku ... Jak szybko się nie poprawią to moje pieniążki przetransferuję do konkurencji...

--

Getin - działa?