Getin - działa?

Data: 2009-07-27 08:08:01
Autor: xbartx
Getin - działa?
Dnia Sun, 26 Jul 2009 22:14:06 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

Witam ciepło w niedzielny wieczór :) Postanowiłem zlecić na szybko
przelew z getinu jednak nie mogę się zalogować - informacja błędnym
loginie lub haśle. Czy taki komunikat jaki dostaję przy logowaniu jest
podyktowany dzisiejszą przerwą wdrożeniową/konserwacyjną, która miała
się skończyć o 20:30 (chyba trwa do teraz), czy też ja mam tylko pecha i
nie mogę się dostać do swojej mamony ;)

A ktoś kiedyś tak narzekał na polbank a getin ostatnimi czasy chyba ich bije na głowę!
Żeby nie było, że tak polbank chwalę, to w sobotę się logował, bo zakupiłem coś na ebay i musiałem ptaszka dać, że jakiś regulamin potwierdzam - dzisiaj się loguje i znowu musiałem ten sam regulamin i znowu ptaszek, ciekawe ile tak jeszcze razy mnie poprosi ;)

Data: 2009-07-27 17:25:03
Autor: zlotowinfo
Getin - działa?
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:h4jn91$15v$1inews.gazeta.pl...
A ktoś kiedyś tak narzekał na polbank a getin ostatnimi czasy chyba ich
bije na głowę!

polbanku nic nie prześcignie

Getin - działa?