Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Getin i chargeback

Getin i chargeback

Data: 2015-04-28 11:17:16
Autor: em
Getin i chargeback
Czy kto¶ ćwiczył może chargeback w Getinie?

Mi odpowiedzieli, żebym sam kontaktował się ze sprzedawc±, który nie dostarczył usługi.
Jakby nie rozumieli o co chodzi w chargebacku.

Data: 2015-04-29 10:49:15
Autor: radar
Getin i chargeback
W dniu 2015-04-28 o 20:17, em pisze:
Czy kto¶ ćwiczył może chargeback w Getinie?

Mi odpowiedzieli, żebym sam kontaktował się ze sprzedawc±, który nie dostarczył usługi.
Jakby nie rozumieli o co chodzi w chargebacku.


W większo¶ci banków nie wiedz±. Złóż pismo w oddziale (weĽ potwierdzenie!) lub wy¶lij poleconym.

--
radar

Data: 2015-04-30 08:09:54
Autor: xbartx
Getin i chargeback
W dniu 28.04.2015 o 20:17, em pisze:
Czy kto¶ ćwiczył może chargeback w Getinie?

Mi odpowiedzieli, żebym sam kontaktował się ze sprzedawc±, który nie dostarczył usługi.
Jakby nie rozumieli o co chodzi w chargebacku.


O ile mi wiadomo to musisz po prostu złożyć reklamację na dan± transakcję a co bank z tym zrobi, czy to będzie uruchamiał chargeback czy nie, to już jego sprawa. Składaj reklamację i tyle.

--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
Xenocide

Data: 2015-05-04 10:52:58
Autor: Miroo
Getin i chargeback
W dniu 2015-04-30 o 08:09, xbartx pisze:
W dniu 28.04.2015 o 20:17, em pisze:
Czy ktoś ćwiczył może chargeback w Getinie?

Mi odpowiedzieli, żebym sam kontaktował się ze sprzedawcą, który nie
dostarczył usługi.
Jakby nie rozumieli o co chodzi w chargebacku.


O ile mi wiadomo to musisz po prostu złożyć reklamację na daną
transakcję a co bank z tym zrobi, czy to będzie uruchamiał chargeback
czy nie, to już jego sprawa. Składaj reklamację i tyle.


Cytat z "niebezpiecznik.pl":

Zapamiętajcie, że każdą tansakcję na karcie płatniczej, z którą się nie zgadzacie ZAWSZE możecie reklamować. Najlepiej od razu w trybie tzw. VISA/Mastercard chargeback — banki niechętnie informują klientów o tym sposobie reklamacji (czasami w ogóle o nim nie wspominają), ale jako posiadacze karty macie do niego prawo.

Dlatego, niezależnie od tego co bank twierdzi na temat “szans na rozpatrzenie reklamacji”, oprócz złożenia reklamacji transakcji w banku, domagajcie się dodatkowo przesłania formularza VISA/Mastercard chargeback. Zawsze. Redakcji Niebezpiecznika z pierwszej ręki znane są sprawy reklamacyjne w bankach, które ciągnęły się tygodniami, a po zażądaniu przez klienta formularza VISA chargeback, sprawa kończyła się po kilku dniach

Pozdrawiam

Getin i chargeback

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona