Data: 2015-04-28 11:17:16 | |
Autor: em | |
Getin i chargeback | |
Czy kto¶ ćwiczył może chargeback w Getinie?
Mi odpowiedzieli, żebym sam kontaktował się ze sprzedawc±, który nie dostarczył usługi. Jakby nie rozumieli o co chodzi w chargebacku. |
|
Data: 2015-04-29 10:49:15 | |
Autor: radar | |
Getin i chargeback | |
W dniu 2015-04-28 o 20:17, em pisze:
Czy kto¶ ćwiczył może chargeback w Getinie? W większo¶ci banków nie wiedz±. Złóż pismo w oddziale (weĽ potwierdzenie!) lub wy¶lij poleconym. -- radar |
|
Data: 2015-04-30 08:09:54 | |
Autor: xbartx | |
Getin i chargeback | |
W dniu 28.04.2015 o 20:17, em pisze:
Czy kto¶ ćwiczył może chargeback w Getinie? O ile mi wiadomo to musisz po prostu złożyć reklamację na dan± transakcję a co bank z tym zrobi, czy to będzie uruchamiał chargeback czy nie, to już jego sprawa. Składaj reklamację i tyle. -- xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide |
|
Data: 2015-05-04 10:52:58 | |
Autor: Miroo | |
Getin i chargeback | |
W dniu 2015-04-30 o 08:09, xbartx pisze:
W dniu 28.04.2015 o 20:17, em pisze: Cytat z "niebezpiecznik.pl": Zapamiętajcie, że każdą tansakcję na karcie płatniczej, z którą się nie zgadzacie ZAWSZE możecie reklamować. Najlepiej od razu w trybie tzw. VISA/Mastercard chargeback — banki niechętnie informują klientów o tym sposobie reklamacji (czasami w ogóle o nim nie wspominają), ale jako posiadacze karty macie do niego prawo. Dlatego, niezależnie od tego co bank twierdzi na temat “szans na rozpatrzenie reklamacji”, oprócz złożenia reklamacji transakcji w banku, domagajcie się dodatkowo przesłania formularza VISA/Mastercard chargeback. Zawsze. Redakcji Niebezpiecznika z pierwszej ręki znane są sprawy reklamacyjne w bankach, które ciągnęły się tygodniami, a po zażądaniu przez klienta formularza VISA chargeback, sprawa kończyła się po kilku dniach Pozdrawiam |
|