Getin i opłata od zastrzeżenia świadczenia na rzecz osoby trzeciej

Data: 2014-09-15 23:34:12
Autor: osa
Getin i opłata od zastrzeżenia świadczenia na rzecz osoby trzeciej
Czy ktoś z Szanownych jest w stanie określić wysokość opłaty w Getin Banku od zastrzeżenia świadczenia na rzecz osoby trzeciej na podstawie "umowy oszczędnościowego rachunku terminowego złotowego z zastrzeżeniem na rzecz osoby trzeciej"

W TOiP nic nie zalazłem, coś tam tylko o pełnomocnictwach jest. Pani w banku zeznała że to będzie około 50zł... tylko ja się obawiam jakie to koło będzie miało promień ;)

Pierwszy i chyba ostatni raz pochwalę getin bo tylko u nich jest możliwość zawarcia takiej umowy, w innych bankach po pierwszym szoku (obsługa nie rozumie o co chodzi, a słowo akredytywa jest dla nich obraźliwe ;) ) i odpytaniu helpdeska/szafa/kierownika/dyrektora stwierdzali że nie da się zrobić jakiegokolwiek wkładu do którego miałaby prawo osoba trzecia po spełnieniu określonych warunków.

Getin i opłata od zastrzeżenia świadczenia na rzecz osoby trzeciej