Getin - jakie艣 lokaty o zmiennym oprocento waniu

Data: 2013-06-19 22:50:38
Autor: Krystek
Getin - jakie艣 lokaty o zmiennym oprocento waniu
Dzwoni艂 dzisiaj do mnie gostek z Getinu i mami艂 o nowej ofercie lokat o zmiennym oprocentowaniu od 4,5 do 8% Kto艣 co艣 wie? Czy to zn贸w jakie艣 polisolokaty czy co艣? Szczeg贸艂贸w nie chcia艂 zdradzi膰, tylko zaprasza艂 do Home Brokera. Wybra膰 si臋 wybior臋, bo akurat mam niedaleko, ale wola艂bym by膰 przygotowany, 偶eby nie da膰 si臋 naci膮膰 i im grzecznie podzi臋kowa膰. Oczywi艣cie, je艣li czego艣 si臋 dowiem to tak偶e nie omieszkam zapoda膰 tutaj w tym w膮tku na grupie.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-06-20 10:47:13
Autor: Forall
On 19.06.2013 22:50, Krystek wrote:
[...]

Do mnie dzwoni艂 te偶 cz艂owiek z Getintu, 偶e maj膮 dla mnie lepsz膮 ofert臋 na lokatach ale jak za艂o偶臋 sobie konto... mo偶e to b臋dzie to samo..

Data: 2013-06-20 16:50:18
Autor: Krystek
W dniu 2013-06-20 10:47, Forall pisze:
[...]

Tia, ju偶 sobie popatrzy艂em na stronie. By艂em na spotkaniu, ale na temat ofert Getinu nie by艂o ani s艂owa, bo ju偶 kiedy艣 nie by艂em zainteresowany kolejnym rachunkiem z minimaln膮 miesi臋czn膮 kwot膮 wp艂aty.

Za to na spotkaniu przedstawiono mi ofert臋 ING (teraz nie mog臋 jej znale藕膰 na stronach ING-u - nie wiem czy to w ING Bank, czy w ING TFI): rachunek obligacyjny na 10 lat, minimalna kwota 200 z艂 na miesi膮c (lub mo偶na od razu 2400 z艂 za rok), do tego op艂aty 9,80 z艂 miesi臋cznie za zarz膮dzanie + 1,7% rocznie od ca艂o艣ci na tym rachunku obligacyjnym oraz do tego rachunek lokacyjny z dzienn膮 kapitalizacj膮, brak minimum i maksimum wielko艣ci wp艂at, bez op艂at za prowadzenie. Haczyk (pr贸cz op艂at): gdy si臋 zechce wycofa膰 艣rodki przed up艂ywem 7 lat to potr膮caj膮 15%.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-06-20 12:02:42
Autor: ikarek
Getin - jakie艣 lokaty o zmiennym oprocentowaniu
U偶ytkownik "Krystek" <spamtrap@krystek.art.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kpt5iu$ef4$1node1.news.atman.pl...
[...]

Do mnie dzwoni艂a tylko pani z Idei, i偶 by chcia艂a moje lokaty
przed艂u偶y膰 na roczne z oprocentowaniem 4,5%. Nawet chcia艂em
si臋 zgodzi膰 (tj. poprosi膰 o wys艂anie szczeg贸艂贸w na maila), ale pani
napomkn臋艂a o ubezpieczeniu i po kr贸tkim dr膮偶eniu okaza艂o si臋, 偶e
chodzi o pisolokaty.

Swoj膮 drog膮, pani mocno (powiedzia艂bym nawet: agresywnie ;p)
broni艂a si臋 przed okresleniem "polisolakata", za pomoc膮 argumentu,
kt贸ry nie do ko艅ca zrozumia艂em: 偶e przy polisolokacie w razie
mojej 艣mierci, pieniadze przepadaj膮, a u nich nie, wiec to nie jest
polisolokata - jako艣 tak to sz艂o.

Data: 2013-06-21 08:43:02
Autor: RobertS
[...]

dostaniesz ofert臋 za艂o偶enie konta w GO/OO + lokaty, pakiety s膮 r贸偶ne
mo偶na dosta膰 na lokacie nawet 10% ale trzeba si臋 zobowi膮za膰 do korzystania z konta (1000 z艂 wplyw i 600 z艂 obrot karta) no i konta nie mo偶na zamkn膮膰 przez 3 lata

s膮 te偶 inne mo偶liwo艣ci...

jak si臋 komu艣 nie chce i艣膰 do HB to mog臋 艂adnie wyja艣ni膰 jakie s膮 oferty ;-)

RobertS

Data: 2013-06-25 12:01:07
Autor: Forall
On 21.06.2013 08:43, RobertS wrote:

[...]

;-)

To co tam ciekawego jeszcze oferuj膮.. bo kolejnego konta i trzymania go 3 lata nie widzi sie..

Getin - jakie艣 lokaty o zmiennym oprocento waniu