Getin, jakieś nowości ?

Data: 2010-01-05 05:22:54
Autor: Mariusz Tasarz
Getin, jakieś nowości ?
podobniez zapowiadali w reklamach jakieś nowości po nowym roku, ktoś
coś wie ? coś się dzieje ? :)

Data: 2010-01-05 16:51:42
Autor: Krzysztof
Getin, jakieś nowości ?

"Mariusz Tasarz" <m.tasarz@gmail.com> wrote in message news:ff60416a-d933-4553-bc98-910782f3a4caj5g2000yqm.googlegroups.com...
podobniez zapowiadali w reklamach jakieś nowości po nowym roku, ktoś
coś wie ? coś się dzieje ? :)

Od dzis jest juz Getin Noble Bank SA. Ciekawe jest wystepowanie oferty lokat dla tej samej grupy 'ciulaczy'- lokaty przez Open i w dawnym Getinie. Nazwy brandow zostaja, ale to takie troche rozdwojenie, bo faktycznie w jednym banku mamy dwie rozne tabele oplat i stop procentowych, to troche tak, ze oddzial na jednej ulicy daje wiecej niz ten sam bank na drugiej ulicy.

Data: 2010-01-05 07:59:22
Autor: Mariusz Tasarz
Getin, jakieś nowości ?

trochę bardziej mnie interesuje, czy Getin dał, albo ma zamiar dać
jakieś nowe ciekawe oferty lokat, bo coś się zepsuł w ostatnim
półroczu :)

Data: 2010-01-05 17:00:43
Autor: xbartx
Getin, jakieś nowości ?
Dnia Tue, 05 Jan 2010 07:59:22 -0800, Mariusz Tasarz napisał(a):

trochę bardziej mnie interesuje, czy Getin dał, albo ma zamiar dać
jakieś nowe ciekawe oferty lokat, bo coś się zepsuł w ostatnim półroczu
:)

Ale po co mają coś dawać skoro open robi normę i to podejrzewam aż nadto ;)

--
xbartx

Data: 2010-01-05 18:17:24
Autor: Valdi
Getin, jakieś nowości ?
"xbartx" news:hhvr7r$rfd$2inews.gazeta.pl

> [...]
> :)

Ale po co mają coś dawać skoro open robi normę i to podejrzewam aż

A teraz kiedy to już jedno ciało, ale z dwoma różnymi nazwami, modyfikacja
(znacząca) oferty jest nie potrzebna.

Data: 2010-01-05 21:33:55
Autor: Thomas
Getin, jakieś nowości ?

Użytkownik "Mariusz Tasarz" <m.tasarz@gmail.com> napisał w wiadomości news:ff60416a-d933-4553-bc98-910782f3a4caj5g2000yqm.googlegroups.com...
podobniez zapowiadali w reklamach jakieś nowości po nowym roku, ktoś
coś wie ? coś się dzieje ? :)

Wiesci to beda po 11 stycznia jak zarzad Getin Noble ustali i przedstawi nowa strategie.
Nie wiem jak z lokatami, ale jesli chodzi o kr. hipoteczne to sytauacja ma sie wyklarowac (co do produktow) do ok 2 miesiecy dopiero :/

BTW orientuje sie ktos, czy mamy jeszcze jakis bank, ktory podobnie jak Noble/Metro dosc liberalnie podchodzil do trudnego klienta (chodzi o kredyty hipoteczne) z nietypowymi potrzebami/sytuacja???

Thomas

Getin, jakieś nowości ?