Getin kupil Allianz Bank

Data: 2010-11-19 08:40:43
Autor: MarekZ
Getin kupil Allianz Bank
I to znacz±co poniżej jego warto¶ci księgowej!

Data: 2010-11-19 07:51:27
Autor: xbartx
Getin kupil Allianz Bank
Dnia Fri, 19 Nov 2010 08:40:43 +0100, MarekZ napisał(a):

I to znacząco poniżej jego wartości księgowej!

No to rośnie powoli nowa gruba ryba na naszym rynku.

--
xbartx

Data: 2010-11-19 08:44:58
Autor: witrak()
Getin kupil Allianz Bank
MarekZ wrote:
I to znacz±co poniżej jego warto¶ci księgowej!

To jest co¶! Masz jaki¶ link do newsa ?

witrak()

Data: 2010-11-19 08:55:56
Autor: MarekZ
Getin kupil Allianz Bank
Użytkownik "witrak()" <witrak@hotmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ic590i$r58$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

To jest co¶! Masz jaki¶ link do newsa ?

Tu jest jaki¶ link:
http://www.rp.pl/artykul/5,566188.html

Za 140 milionów kupili, bardzo tanio i to jest dla mnie dziwne, to przecież nowy bank, nie powinien mieć więc bagażu odpisów. Po co zatem Allianz w ogóle się wdawał w ten projekt.

A Getin jakby jeszcze przej±ł z jeden bank wielko¶ci choćby Aliora zrobiłby się naprawdę sporym graczem na rynku.

Data: 2010-11-19 00:28:20
Autor: BK
Getin kupil Allianz Bank
On Nov 19, 8:55 am, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
Użytkownik "witrak()" <wit...@hotmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup

> [...]

Za 140 milionów kupili, bardzo tanio i to jest dla mnie dziwne, to przecież
nowy bank, nie powinien mieć więc bagażu odpisów.

Dlaczego dziwne? ;) A co Twoim zdaniem ma Allianz za co warto placic i
jeszcze bujac sie z kosztowna integracja? :)

Data: 2010-11-19 09:38:55
Autor: MarekZ
Getin kupil Allianz Bank
Użytkownik "BK" <bkapuscinski@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:e5596d58-a306-447d-943b-762083fb94a3@l17g2000yqe.googlegroups.com...

[...]

Bazę klientów? Allianz to nie jest najtańsze towarzystwo ubezpieczeniowe. Tam powinni być klienci, z których może dać się sporo wyssać. Dziwi mnie, że Allianz zdecydował się na tak± tani± sprzedaż, mógł się przecież nastawić na wegetację w stylu choćby DB czy HSBC i poczekać na lepsze czasy.

Data: 2010-11-19 00:58:15
Autor: BK
Getin kupil Allianz Bank
On Nov 19, 9:38 am, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
U ytkownik "BK" <bkapuscin...@gmail.com> napisa w wiadomo ci grup

> Dlaczego dziwne? ;) A co Twoim zdaniem ma Allianz za co warto placic i
> jeszcze bujac sie z kosztowna integracja? :)

Baz klient w? Allianz to nie jest najta sze towarzystwo ubezpieczeniowe.

Myslisz, ze Allianz sprzedajac swoj bank z 70 000 dorzuca "w gratisie"
baze klientow swoich innych spolek?

Nie zartuj nawet :)

Tam powinni by klienci, z kt rych mo e da si sporo wyssa . Dziwi mnie, e
Allianz zdecydowa si na tak tani sprzeda , m g si przecie nastawi na
wegetacj w stylu cho by DB czy HSBC i poczeka na lepsze czasy.

Allianz to nie grupa bankowa, odkryli, ze to troche inny biznes niz
ubezpieczenia i sie zwijaja. DB czy HSBC maja za soba ogromne banki i
moga "zyc" z ich pomoca. W grupie Allianz polski bank to
"rodzynek" (byl jeszcze wegierski ale tez go sprzedali), a
"rodzynkowi" w grupie zawsze trudniej.

Data: 2010-11-19 09:10:29
Autor: xbartx
Getin kupil Allianz Bank
Dnia Fri, 19 Nov 2010 00:58:15 -0800, BK napisał(a):

Myslisz, ze Allianz sprzedajac swoj bank z 70 000 dorzuca "w gratisie"
baze klientow swoich innych spolek?

Nie zartuj nawet :)

No pewnie, że nie sprzedadzą, bo chyba nawet nie mają zbytnio jak. Jednak prawdopodobnie iluś ich klientów konta w ich banku założyło jak mniemam, więc tutaj na pewno może wpaść Getinowi małe co nie co.

--
xbartx

Data: 2010-11-19 01:21:36
Autor: BK
Getin kupil Allianz Bank
On Nov 19, 10:10 am, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Fri, 19 Nov 2010 00:58:15 -0800, BK napisał(a):

> Myslisz, ze Allianz sprzedajac swoj bank z 70 000 dorzuca "w gratisie"
> baze klientow swoich innych spolek?

> Nie zartuj nawet :)

No pewnie, że nie sprzedadz±, bo chyba nawet nie maj± zbytnio jak. Jednak
prawdopodobnie ilu¶ ich klientów konta w ich banku założyło jak mniemam,
więc tutaj na pewno może wpa¶ć Getinowi małe co nie co.

--
xbartx

Tak ale bierzmy pod uwage, ze to jest 70 000 klientow. To nie jest cos
za co warto placic ogromne pieniadze. Dlatego nie rozumiem czemu dziwi
niska cena. Przeciez zeby te 70 000 klientow "lyknac" trzeba poniesc
ogromne koszty - zwolnienia pracownikow, likwidacja czesci placowek i
"przerobka" innych etc. etc. Sama zmiana nazwy (niezaleznie od tego co
z tym bankiem zrobi Czarnecki to dlugo jako Allianz Bank to cos nie
moze funkcjonowac) to kilka ladnych M kosztow.

Data: 2010-11-19 10:27:16
Autor: MarekZ
Getin kupil Allianz Bank
Użytkownik "BK" <bkapuscinski@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:fe361769-764b-4a62-8697-7d3b602465d7@k22g2000yqh.googlegroups.com...

[...]

Nie wiem, ale sama liczba klientów chyba niewiele mówi. Wydaje mi się, że 73 tysięcy ¶wieżych klientów Allianz może być więcej wartych (w sensie poziomu tolerancji dla prowizji i opłat oraz aktywów) niż 200 tysięcy klientów konta z za przeproszeniem wujem. 58 placówek. Połowa warto¶ci księgowej. Nie dziwi mnie, że Getin chciał tanio kupić, dziwi mnie, że Allianz tak tanio sprzedaje. Ale może i jestem w błędzie albo czego¶ tu nie rozumiem.

Data: 2010-11-19 01:46:06
Autor: BK
Getin kupil Allianz Bank

> [...]
> z tym bankiem zrobi Czarnecki to dlugo jako Allianz Bank to cos nie
> moze funkcjonowac) to kilka ladnych M kosztow.

Nie wiem, ale sama liczba klient w chyba niewiele m wi. Wydaje mi si , e 73
tysi cy wie ych klient w Allianz mo e by wi cej wartych (w sensie poziomu
tolerancji dla prowizji i op at oraz aktyw w)

Ale przeciez nikt nie ocenia tych klientow poziomem tolerancji na
oplaty - to jest 70 000 ludzi, ktorzy maja glowny bank inny niz
Allianz, a z produktow Allianza skorzystali bo:
- byli ciekawi
- namowil ich agent
- dostali promocyjna pozyczke

Ci klienci w zaden twraly sposob nie sa zwiazani z bankiem.

ni 200 tysi cy klient w konta
z za przeproszeniem wujem. 58 plac wek. Po owa warto ci ksi gowej. Nie dziwi
mnie, e Getin chcia tanio kupi , dziwi mnie, e Allianz tak tanio
sprzedaje. Ale mo e i jestem w b dzie albo czego tu nie rozumiem.

Sprzedaje bo do biznesu trzeba dokladac. Finansowo wychodzi na to samo
- roznica taka, ze zamiast rozlozyc strate na wiele lat i meczyc sie z
tym biznesem skasuja strate na raz. I pewnie odpisza od poatku, co
nie? :)

Data: 2010-11-19 10:21:14
Autor: xbartx
Getin kupil Allianz Bank
Dnia Fri, 19 Nov 2010 10:27:16 +0100, MarekZ napisał(a):

Nie wiem, ale sama liczba klientĂłw chyba niewiele mĂłwi. Wydaje mi siÄ™,
że 73 tysięcy świeżych klientów Allianz może być więcej wartych (w
sensie poziomu tolerancji dla prowizji i opłat oraz aktywów) niż 200
tysięcy klientów konta z za przeproszeniem wujem. 58 placówek. Połowa
wartości księgowej. Nie dziwi mnie, że Getin chciał tanio kupić, dziwi
mnie, że Allianz tak tanio sprzedaje. Ale może i jestem w błędzie albo
czegoĹ› tu nie rozumiem.

Być może Getinowi chodzi tylko o te placówki albo w ogóle o całość. Na pewno to przed zakupem przemyśleli i wiedzą co robią, albo mają zbędną kasę na inwestycje to po prostu inwestują he he.

--
xbartx

Data: 2010-11-19 11:10:14
Autor: grin
Getin kupil Allianz Bank

Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ic5f0j$416$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Nie wiem, ale sama liczba klientów chyba niewiele mówi. Wydaje mi się, że 73 tysięcy ¶wieżych klientów Allianz może być więcej wartych (w sensie poziomu

http://samcik.blox.pl/2010/11/Naga-Patrycja-juz-nie-wejdzie-do-wanny-Klienci.html

Po skutecznej "asymilacji" spora czę¶ć ucieknie z getin-allianz. Różne banki połykały inne, połkniętym to na zdrowie nie wychodziło

Data: 2010-11-19 18:43:31
Autor: Bogdan B.
Getin kupil Allianz Bank
W dniu 2010-11-19 10:27, MarekZ pisze:

[...]

Co do placówek, to nie sprawdzałem wszystkich, ale i Getin i Allianz
otwierały pewnie placówki w dużych i średnich miastach, myślę że te sieci się dublują. U mnie w mieście są 50 m od siebie. Pytanie czy to
jest dla Getina wartość dodana?

Data: 2010-11-19 19:43:18
Autor: Krzysztof
Getin kupil Allianz Bank

"Bogdan B." <goodbody@rocketmail.pl> wrote in message news:4ce6b743$0$27041$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Moze idzie o licencje i na jej podstawie beda robic bank dla przedsiebiorcow albo cos innego, bo Getin jest mistrzem w robieniu 'wewnetrznej' konkurencji; juz dzisiaj masz 3-bankowosci internetowe-GB24; Openonline; Getinonline i kazde z inna oferta i innymi produktami.

Data: 2010-11-20 00:23:18
Autor: BK
Getin kupil Allianz Bank
On 19 Lis, 19:43, "Krzysztof" <onkr...@poczta.onet.pl> wrote:
"Bogdan B." <goodb...@rocketmail.pl> wrote in message

news:4ce6b743$0$27041$65785112news.neostrada.pl...>W dniu 2010-11-19 10:27, MarekZ pisze:

> Co do placówek, to nie sprawdzałem wszystkich, ale i Getin i Allianz
> otwierały pewnie placówki w dużych i ¶rednich miastach, my¶lę że te sieci
> się dubluj±. U mnie w mie¶cie s± 50 m od siebie. Pytanie czy to
> jest dla Getina warto¶ć dodana?

Moze idzie o licencje i na jej podstawie beda robic bank dla przedsiebiorcow
albo cos innego.

Maja jeszcze 'luzna' licencje GMAC, a niedawno 'wygasili' jedna na
fuzji Getin z Noble :)

Data: 2010-11-19 10:16:47
Autor: grin
Getin kupil Allianz Bank

Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ic58oq$r4r$1srv.cyf-kr.edu.pl...

Jak to się przełoży na klientów banku Allianz ? Pogorszy im się, polepszy, zaczn± masowo uciekać z getina? Getin nie ma najlepszej reputacji.

Data: 2010-11-19 21:48:55
Autor: Paweł Hadam
Getin kupil Allianz Bank
W dniu 2010-11-19 10:16, grin pisze:

[...]

No wła¶nie się zastanawiam... Bardzo mi się Allianz podobał, oferta jakby stworzona dla mnie...

Pożyjemy zobaczymy!

W razie czego założę drugie konto w tym roku :)

Pozdrawiam,
Paweł

Data: 2010-11-19 12:54:51
Autor: bastek72
Getin kupil Allianz Bank
I to znacz&#177;co poni&#191;ej jego warto&#182;ci ksi&#234;gowej!

mnie interesuje ilu spo¶ród 73.000 klientów
to s± tylko i wył±cznie zbieracze wi¶ni.

była latem jaka¶ promocja, 2x50zł dla agitatora
i dla pozyskanego, wpływ 0,01 gotówk± i płacili
wystarczyło wzi±ć pakiet www bez debetówki

może po odsianiu tychże zostaje np. 23.000
chętnych na płacenie opłat i prowizji?
może zostaje nieco więcej...

Data: 2010-11-19 13:25:28
Autor: Krzysztof
Getin kupil Allianz Bank

<bastek72@onet.pl> wrote in message news:0ef8.000007b7.4ce6658bnewsgate.onet.pl...
[...]

 A moze chodzi o te placowki, nigdy nie wiadomo, moze Getinonline bedzie sie rozszerzal wlasnie o nie duza siec placowek, kto wie. Wirtualna bankowosc to nie wszystko, dzisiaj dopuszczaja wplate w tradycyjnym getinie, ale to jest wplata nie bezposrednio, ale tak jakby na obcy bank, tylko bez prowizji.
Jezeli w przyszlosci chcieliby sie rozszerzyc o rachunki walutowe to tez nie wyobrazam sobie tego bez punktow kasowych. W tradycyjnym getinie brakuje mi wlasnie obslugi lokat walutowych przez net, co dzisiaj staje sie powoli standardem w wielu bankach.

Data: 2010-11-19 14:18:58
Autor: grin
Getin kupil Allianz Bank

Użytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ic5qbp$2a4$1news2.ipartners.pl...
Jezeli w przyszlosci chcieliby sie rozszerzyc o rachunki walutowe to tez nie wyobrazam sobie tego bez punktow kasowych. W tradycyjnym getinie brakuje mi

Kasy walutowe w Allianz s± w znikomej ilo¶ci oddziałów
Punktów Allianz jest tak mało, ze chyba każdy ma w pobliżu getinbank

Data: 2010-11-19 15:20:10
Autor: Krzysztof
Getin kupil Allianz Bank

"grin" <sp@am.er> wrote in message news:ic5tg8$k7k$1news.onet.pl...

[...]

Ale po przejeciu liczy sie ilosc placowek a nie co jest w nich teraz. Sukces bankow oferujacych lokaty walutowe jest wtedy, gdy sa placowki do wplaty i wyplaty gotowki. Popatrz na Aliora, wlasnie dzieki kasom obslugujacym waluty jego dosc dobra oferta ma sens, gdy mozna wplacic walute(drogie przelewy z innego banku) a nastepnie juz on-line zakladac lokaty czy robic inne operacje.

Getin kupil Allianz Bank