Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Getin leży

Getin leży

Data: 2010-09-02 18:51:10
Autor: Ebolek
Getin leży
Cały dzień coś im nie wychodzi, a teraz zupełnie nie można się zalogować.

Data: 2010-09-02 20:00:05
Autor: astro
Getin leży
On Thu, 2 Sep 2010 18:51:10 +0200, Ebolek wrote:
Cały dzień coś im nie wychodzi, a teraz zupełnie nie można się zalogować.

Dzis po 16. wplacilem pieniadze w placowce franszczyznowej. Do tej pory nie
zostaly zaksiegowane na koncie, choc przynajmniej udalo mi sie zalogowac na
gb24.pl.
--
Pozdrawiam
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2010-09-02 20:11:31
Autor: Ebolek
Getin leży

Użytkownik "astro" > Dzis po 16. wplacilem pieniadze w placowce franszczyznowej. Do tej pory nie
zostaly zaksiegowane na koncie, choc przynajmniej udalo mi sie zalogowac na
gb24.pl.

Można się było logować, ale żadne transakcje nie były widoczne. Wpłaty nie były księgowane.

Data: 2010-09-02 20:54:47
Autor: XYZ
Getin leży
On 02.09.2010 20:11, Ebolek wrote:
Użytkownik "astro">  Dzis po 16. wplacilem pieniadze w placowce
franszczyznowej. Do tej pory nie
zostaly zaksiegowane na koncie, choc przynajmniej udalo mi sie zalogowac
na
gb24.pl.

Można się było logować, ale żadne transakcje nie były widoczne. Wpłaty nie
były księgowane.


Tak jest już od środy ok. 10. Dobre jest to, że w rzeczywistości przelewy są wykonywane, lecz nie uwzględnianie w historii.

Data: 2010-09-02 21:45:54
Autor: Damian Niusy
Getin leży

Tak jest już od środy ok. 10. Dobre jest to, że w rzeczywistości
przelewy są wykonywane, lecz nie uwzględnianie w historii.

Szanowni Klienci,
Uprzejmie informujemy, że w dniu 02.09.2010 (czwartek) od godziny 18:00 do godziny 22:00 nie będzie dostępna bankowość internetowa GB24 zabezpieczona kartą TAN.

Uprzejmie informujemy, iż w dniu dzisiejszym mogą występować opóźnienia w aktualizacji informacji na rachunku w systemie GB24 zabezpieczonym kartą TAN.

Za utrudnienia serdecznie przepraszamy
Getin Noble Bank SA

Data: 2010-09-15 00:24:12
Autor: astro
Getin leży
On Thu, 2 Sep 2010 20:11:31 +0200, Ebolek wrote:
Można się było logować, ale żadne transakcje nie były widoczne. Wpłaty nie były księgowane.

Wplata dokonana 2 wrzesnia do tej pory nie byla widoczna w systemie
bankowosci online. Pomogl telefon pod numer 197 97. Konsultantka, jak sie
wyrazila "recznie zaktualizowala stan konta".
--
Pozdrawiam
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Getin leży

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona