Getin leży i już nie kwiczy!

Data: 2010-02-01 18:40:49
Autor: Bogdan
Getin leży i już nie kwiczy!
Jak się rozkręci Getin Noble,
to nie będzie:
ani jednego
ani drugiego.

Data: 2010-02-01 19:27:56
Autor: Valdi
Getin leży i już nie kwiczy!
"Bogdan" news:hk73s3$sc9$1atlantis.news.neostrada.pl

Jak się rozkręci Getin Noble,
to nie będzie:
ani jednego
ani drugiego.

a możesz napisać tak bardziej przystępnie o co Ci chodzi?

Data: 2010-02-01 19:44:45
Autor: Bogdan
Getin leży i już nie kwiczy!
Od samego rana strona ładuje mi się po 20 minut.
W innych bankach mam natychmiastowy dostęp.

Data: 2010-02-01 20:12:47
Autor: Irokez
Getin leży i już nie kwiczy!
Użytkownik "Bogdan" <wermo@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hk784b$k9l$1nemesis.news.neostrada.pl...
Od samego rana strona ładuje mi się po 20 minut.
W innych bankach mam natychmiastowy dostęp.

Jak u mnie wsio w normie.

Pozdro

--
Irokez

Data: 2010-02-01 20:37:12
Autor: XYZ
Getin leży i już nie kwiczy!
On 2010-02-01 19:27, Valdi wrote:
[...]

Nie pamiętam jakie mieli oprocentowanie w styczniu, ale teraz chyba wszystko poszło w górę.

Data: 2010-02-01 20:57:01
Autor: Valdi
Getin leży i już nie kwiczy!
"XYZ" news:hk7aha$o4m$2news.onet.pl

Nie pamiętam jakie mieli oprocentowanie w styczniu, ale teraz chyba
wszystko poszło w górę.

nie wszystko :) - rachunek TOP nadal ma ten sam % od dłuższego czasu :)

Getin leży i już nie kwiczy!