Getin lokata czerwca 4 miesiące

Data: 2011-06-29 18:03:43
Autor: Damian News
Getin lokata czerwca 4 miesiące
Witam,

Nigdzie o tym nie ma ani słowa, a od dzisiaj zakładają lokaty Czerwca na 2 i 4 miesiące obie na 5,7%. Ciekawe o co chodzi.

Damian

Data: 2011-06-29 20:32:10
Autor: Krzysztof

"Damian News" <bezznaczenia@poczta.onet.pl> wrote in message news:iufid1$gej$1news.onet.pl...
Witam,

Nigdzie o tym nie ma ani słowa, a od dzisiaj zakładają lokaty Czerwca na 2 i 4 miesiące obie na 5,7%. Ciekawe o co chodzi.

Damian

tez mi to oferowali w placowce, ale wybralem 2-mies, bo jak getin tak mocno potrzebuje kasy to za 2-mies moze byc lepsza oferta. Oferty brak na razie na stronie banku.

Data: 2011-06-29 21:25:56
Autor: Waldek

Użytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iufr3c$l0u$1news.onet.pl...

[...]

Getin (marmurkowy) jak widac stosuje sprzedaz "szemraną"  :D
- gdy likwidowalem r-k to tez nagle "spod lady" wyciagneli nowe warunki  ;)

Pozdrawiam

Getin lokata czerwca 4 miesiące