Getin lokaty - spotkanie w Home Broker

Data: 2012-11-21 17:26:57
Autor: Synek
Getin lokaty - spotkanie w Home Broker
Witojcie :-)

Wydzwania do mnie Getin i chce sie umowic w oddziale Home Broker na spotkanie w sprawie lokat i tu uwaga!!! lokata na 12% 3mc...
ponoc nie zadna polisolokata itd i ma byc to w zaden sposob nie powiazane i innymi ich produktami...
Ktos cos wie? Oplaca sie isc czy strata czasu :/

Pozdro :-)

Data: 2012-11-21 08:35:44
Autor: zbyszek
Getin lokaty - spotkanie w Home Broker
On 21 Lis, 17:30, Synek <havesWYT...@SKASUJinteria.pl> wrote:
Witojcie :-)

Ktos cos wie? Oplaca sie isc czy strata czasu :/

Znaki na niebie i grupie wskazuj± na stratę czasu.
Ponadto jestem subiektywnie wkurzony na GO - zrywam lokatę już czwarty
dzień. Skubańcy nie chca oddać mi pieniędzy.

Z.

Data: 2012-11-24 13:26:37
Autor: miumiu
Getin lokaty - spotkanie w Home Broker
Znaki na niebie i grupie wskazuj± na stratę czasu.
Ponadto jestem subiektywnie wkurzony na GO - zrywam lokatę już czwarty
dzień. Skubańcy nie chca oddać mi pieniędzy.

W klonach Czarneckiego to normalne - ja dwa tygodnie sie szarpalem,
wydzwanialem klika razy za kazdym razem czekajac pol godziny na polaczenie.
To ich sposob na ukaranie tych ktorzy chca im zabrac swoje pieniadze.
Dlatego nie polecam tych cwaniakow!!!!

Data: 2012-11-21 17:46:20
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-11-21 17:26, Synek pisze:
[...]

Spróbuj się założyć z tym, który Ci to obiecuje, o flaszkę.
To będzie polisolokata, albo i co gorszego.

Ktos cos wie?

RobertS pewno wie ;)

--

DziÄ™kujÄ™ i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-11-21 09:12:00
Autor: Konfabulator
Getin lokaty - spotkanie w Home Broker
Normalna lokata. Plus PSO na 20 lat :-)

Data: 2012-11-21 21:51:50
Autor: RobertS
Getin lokaty - spotkanie w Home Broker

Normalna lokata. Plus PSO na 20 lat :-)

Ĺşle ;-)

lokata 12% jest powiÄ…zana z kontem bankowym w GO/OO

takie lokaty można założyć dwie po 5kzł każda, na 3 m-ce

a konto...trzeba je utrzymywać przez 2 lata, jest bezpłatne pod warunkiem spełnienia dwóch warunków:
1. wpływ min. 1000 zł/m-c (z innego banku niż Getin)
2. obrót kartę (kredytową lub debetową) na 400 zł na m-c
muszę tylko sprawdzić czy warunki trzeba spełnić łącznie czy wystarczy jeden z nich

brak spełnienia ww. skutkuje opłatą 4,99 zł/m-c

zainteresowany?

RobertS

Data: 2012-11-21 22:10:14
Autor: RobertS
[...]

już się poprawiam, praktycznie aby lokata miała ww. oprocentowanie to trzeba 3x przelac na konto 1000 zł, następnie warunkiem bezpłatności konta jest obrót karta na 400 zł/m-c

jeżeli ktoś z konta zrezygnuje po zakończeniu lokaty to musi zapłacić 4,99 x tyle miesięcy ile pozostało do końca okresu 2-letniego utrzymywania konta

zakładam, że ww. nie obowiązuje jak bank zmieni regulamin i się na nowy nie zgodzimy ;-)

RobertS

Data: 2012-11-21 23:48:59
Autor: kokosianka
W dniu ¶roda, 21 listopada 2012 22:10:17 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:
> [...]

> 2. obrót kartę (kredytow± lub debetow±) na 400 zł na m-c

> muszę tylko sprawdzić czy warunki trzeba spełnić ł±cznie czy wystarczy

już się poprawiam, praktycznie aby lokata miała ww. oprocentowanie to trzeba 3x przelac na konto 1000 zł, następnie warunkiem bezpłatno¶ci konta jest obrót karta na 400 zł/m-c

jeżeli kto¶ z konta zrezygnuje po zakończeniu lokaty to musi zapłacić 4,99 x tyle miesięcy ile pozostało do końca okresu 2-letniego utrzymywania konta

zakładam, że ww. nie obowi±zuje jak bank zmieni regulamin i się na nowy nie zgodzimy ;-)

-- pozdrawiam

RobertS

Nie zakladaj, tylko idz zapytac sie Leszka. Nie naszego forumowego tylko tego Czarneckiego. Widze jego biura teraz - siedlisko wymyslania podstepnych produktow przez okno, ale nie smiem sie narzucac mu swoim towarzystwem.

Getin lokaty - spotkanie w Home Broker