Getin lokaty - spotkanie w Home Broker

Data: 2012-11-21 17:46:20
Autor: SQLwiel
Getin lokaty - spotkanie w Home Broker
W dniu 2012-11-21 17:26, Synek pisze:
Witojcie :-)

Wydzwania do mnie Getin i chce sie umowic w oddziale Home Broker na
spotkanie w sprawie lokat i tu uwaga!!! lokata na 12% 3mc...
ponoc nie zadna polisolokata itd i ma byc to w zaden sposob nie
powiazane i innymi ich produktami...

Spróbuj się założyć z tym, który Ci to obiecuje, o flaszkę.
To będzie polisolokata, albo i co gorszego.

Ktos cos wie?

RobertS pewno wie ;)

--

DziÄ™kujÄ™ i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-11-21 09:12:00
Autor: Konfabulator
Getin lokaty - spotkanie w Home Broker
Normalna lokata. Plus PSO na 20 lat :-)

Data: 2012-11-21 21:51:50
Autor: RobertS
Getin lokaty - spotkanie w Home Broker

Normalna lokata. Plus PSO na 20 lat :-)

źle ;-)

lokata 12% jest powiÄ…zana z kontem bankowym w GO/OO

takie lokaty można założyć dwie po 5kzł każda, na 3 m-ce

a konto...trzeba je utrzymywać przez 2 lata, jest bezpłatne pod warunkiem spełnienia dwóch warunków:
1. wpływ min. 1000 zł/m-c (z innego banku niż Getin)
2. obrót kartę (kredytową lub debetową) na 400 zł na m-c
muszę tylko sprawdzić czy warunki trzeba spełnić łącznie czy wystarczy jeden z nich

brak spełnienia ww. skutkuje opłatą 4,99 zł/m-c

zainteresowany?

RobertS

Data: 2012-11-21 22:10:14
Autor: RobertS
[...]

już się poprawiam, praktycznie aby lokata miała ww. oprocentowanie to trzeba 3x przelac na konto 1000 zł, następnie warunkiem bezpłatności konta jest obrót karta na 400 zł/m-c

jeżeli ktoś z konta zrezygnuje po zakończeniu lokaty to musi zapłacić 4,99 x tyle miesięcy ile pozostało do końca okresu 2-letniego utrzymywania konta

zakładam, że ww. nie obowiązuje jak bank zmieni regulamin i się na nowy nie zgodzimy ;-)

RobertS

Data: 2012-11-21 23:48:59
Autor: kokosianka
Getin lokaty - spotkanie w Home Broker
W dniu ¶roda, 21 listopada 2012 22:10:17 UTC+1 u¿ytkownik RobertS napisa³:
> a konto...trzeba je utrzymywaæ przez 2 lata, jest bezp³atne pod

> warunkiem spe³nienia dwóch warunków:

> 1. wp³yw min. 1000 z³/m-c (z innego banku ni¿ Getin)

> 2. obrót kartê (kredytow± lub debetow±) na 400 z³ na m-c

> muszê tylko sprawdziæ czy warunki trzeba spe³niæ ³±cznie czy wystarczy

> jeden z nich

ju¿ siê poprawiam, praktycznie aby lokata mia³a ww. oprocentowanie to trzeba 3x przelac na konto 1000 z³, nastêpnie warunkiem bezp³atno¶ci konta jest obrót karta na 400 z³/m-c

je¿eli kto¶ z konta zrezygnuje po zakoñczeniu lokaty to musi zap³aciæ 4,99 x tyle miesiêcy ile pozosta³o do koñca okresu 2-letniego utrzymywania konta

zak³adam, ¿e ww. nie obowi±zuje jak bank zmieni regulamin i siê na nowy nie zgodzimy ;-)

-- pozdrawiam

RobertS

Nie zakladaj, tylko idz zapytac sie Leszka. Nie naszego forumowego tylko tego Czarneckiego. Widze jego biura teraz - siedlisko wymyslania podstepnych produktow przez okno, ale nie smiem sie narzucac mu swoim towarzystwem.

Getin lokaty - spotkanie w Home Broker