Getin - loteria Place i wiem

Data: 2014-01-21 23:37:31
Autor: ls
Getin - loteria Place i wiem
Nowa loteria Getinu: co setna transakcja karta > 10zl nagradzana (10zl).
Regulamin:
https://polecam.getinbank.pl/place-wiem/Regulamin.pdf
Strona przystapienia:
https://loteria.getinbank.pl/
Po kazdej takiej transakcji dostaje sie sms ze stanem konta.

--
pozdr.
ls

Data: 2014-01-22 17:53:23
Autor: xbartx
Getin - loteria Place i wiem
Dnia Tue, 21 Jan 2014 23:37:31 -0800, ls napisał(a):

[...]

Niech się lepiej ktoś pochwali czy coś wygrał, czy jest chociaż jakaś jedna osoba na grupie ;)

Xenocide

Data: 2014-01-22 23:28:45
Autor: ls
Getin - loteria Place i wiem
W dniu ¶roda, 22 stycznia 2014 18:53:23 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:
Dnia Tue, 21 Jan 2014 23:37:31 -0800, ls napisał(a):
> Nowa loteria Getinu: co setna transakcja karta > 10zl nagradzana (10zl)..

Niech się lepiej kto¶ pochwali czy co¶ wygrał, czy jest chociaż jaka¶ jedna osoba na grupie ;)

OK - pochwale sie w imieniu zony: 1 transakcja od pn i od razu wygrana 10zl..
Ja zrobilem 3 i niestety, nic. Na oslode 3 smsy ze stanem konta ;p

--
pozdr.
ls

Data: 2014-01-23 13:54:52
Autor: morozpola
Getin - loteria Place i wiem
Fajna loteria Getinu, liczę, że mi się uda wygrać.

Getin - loteria Place i wiem