Getin ma gest!!!

Data: 2014-10-31 02:11:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Getin ma gest!!!
Getin walczy przeciwko bezrobociu, zatrudniając windy...
....prawników i doradców, których zadaniem jest pomaganie
najuboższym i niezaradnym. :)

   Masz kredyt w Getin Banku i nie spłacasz go terminowo?
   Uważaj, zadzwoni do twoich sąsiadów, mimo że może to
   być złamanie tajemnicy bankowej.

IMO błąd w stylu Kiszowary i Pogorzelskiego.
(najpierw podmiotem jesteś ,,ty'', później
najwyraźniej jest bank, ale jako podmiot domyślny...
tu wiadomo, kto (bank) ma dzwonić, ale w wypadku
opinii Pogorzelskiego (dotyczącej mojej sprawy)
nie było oczywistości)

   http://wyborcza.biz/pieniadzeekstra/1,141417,16887181,Dzien_dobry__tu_bank__Czy_zna_pani_sasiadke_.html

   Pani Mirosława ma kredyt w Getin Banku. Stara się spłacać raty terminowo,
   ale przez ostatnie problemy finansowe ma średnio trzytygodniowe opóźnienie
   przy każdej. Jej mąż ciężko zachorował, a ona sama jest na świadczeniu
   rehabilitacyjnym.

   Dla Getin Banku opóźnienia były jednak zbyt duże i... zaczął wydzwaniać
   do jej sąsiadów. - Pracownicy windykacji wydzwaniają do osób postronnych.
   Prawie wszystkich, którzy na mojej ulicy mieszkają - opowiada nasza
   czytelniczka. - Przecież korespondencja nie znika. Kiedy mi przyślą
   wezwanie do zapłaty, reguluję wszystko z kosztami. Czy mają prawo
   mieszać w moje sprawy postronne osoby?

Ciekawe, kiedy Getin będzie nasyłał egzekutorów. ;)

Data: 2014-10-31 02:44:16
Autor: zarząd komplementariusza
Getin ma gest!!!
W dniu piątek, 31 października 2014 02:11:59 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:
[...]

skurwysyństwo polegające na próbie wyłudzenia od klientki
dodatkowych opłat (przerzucenie na nią kosztów bezcelowej
kompletnie windykacji) windykacja bezcelowa skoro klientka
się nie ukrywa a zaległości nie przekraczają jednego miesiąca

Data: 2014-11-01 00:21:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Getin ma gest!!!

"zarząd komplementariusza" d30750c0-cecc-4d2a-81ea-6a239c9cb0fe@googlegroups.com

Ciekawe, kiedy Getin będzie nasyłał egzekutorów. ;)

: skurwysyństwo

skurwysyństwo, skurwycórstwo i skurwykloństwo

Data: 2014-11-01 17:57:55
Autor: Andrzej Lawa
Getin ma gest!!!
W dniu 31.10.2014 o 02:11, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

   Masz kredyt w Getin Banku i nie spłacasz go terminowo?
   Uważaj, zadzwoni do twoich sąsiadów, mimo że może to
   być złamanie tajemnicy bankowej.

Przepraszam bardzo, ale dlaczego jeszcze za takie numery nie siedzi im na karku prokurator?

Poza tym... skąd oni mają numery telefonów sąsiadów??

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2014-11-02 12:41:55
Autor: RobertS
Getin ma gest!!!

Przepraszam bardzo, ale dlaczego jeszcze za takie numery nie siedzi im
na karku prokurator?

Poza tym... skąd oni mają numery telefonów sąsiadów??

to nie bank tylko firma windykacyjna, której bank sprzedał dług, oni robią takie rzeczy

a numery telefonów? z książki telefonicznej ;-)

RobertS

Data: 2014-11-03 01:45:02
Autor: wromek
Getin ma gest!!!
to nie bank tylko firma windykacyjna, której bank sprzedał dług, oni robią takie rzeczy

a numery telefonów? z książki telefonicznej ;-)

do mnie kiedyś dzwonił sam bank - pytał o sąsiada. mam nagranego chama-wszystkie klony to najgorsze tałatajstwo jakie może być (tałatajstwo to wręcz nobilitacja). jeszcze jakie takie zdanie miałem o idea banku ale po skasowaniu prowizji (4 cyfrowej) za limit kredytowy, którą mieli skasować w lipcu.....przyszłego roku. zabieram od nich zabawki do innego banku. wszelkich znajomych od dawna odwodze od wszystkich klonow...

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2014-11-03 01:49:57
Autor: wromek
Getin ma gest!!!
[...]

Najlepsze jest to, że uznali reklamację i przesłali swój wyciąg, z którego wynika, że zwrócili mi nienależnie pobraną kasę ale ........ z mojego salda wynika, że kasy nie ma na koncie ;) To nie wiem, czy już mogę iść do prokuratora? Bo skarga do KNF jeszcze nie pomogła a z reguły wcześniej pomagała.

--
pozdrawiam, wromek

Getin ma gest!!!