Getin ma gest!!!

Data: 2014-10-31 02:44:16
Autor: zarząd komplementariusza
Getin ma gest!!!
W dniu piątek, 31 października 2014 02:11:59 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:
Getin walczy przeciwko bezrobociu, zatrudniając windy...
...prawników i doradców, których zadaniem jest pomaganie
najuboższym i niezaradnym. :)

   Masz kredyt w Getin Banku i nie spłacasz go terminowo?
   Uważaj, zadzwoni do twoich sąsiadów, mimo że może to
   być złamanie tajemnicy bankowej.

IMO błąd w stylu Kiszowary i Pogorzelskiego.
(najpierw podmiotem jesteś ,,ty'', później
najwyraźniej jest bank, ale jako podmiot domyślny...
tu wiadomo, kto (bank) ma dzwonić, ale w wypadku
opinii Pogorzelskiego (dotyczącej mojej sprawy)
nie było oczywistości)

   http://wyborcza.biz/pieniadzeekstra/1,141417,16887181,Dzien_dobry__tu_bank__Czy_zna_pani_sasiadke_.html

   Pani Mirosława ma kredyt w Getin Banku. Stara się spłacać raty terminowo,
   ale przez ostatnie problemy finansowe ma średnio trzytygodniowe opóźnienie
   przy każdej. Jej mąż ciężko zachorował, a ona sama jest na świadczeniu
   rehabilitacyjnym.

   Dla Getin Banku opóźnienia były jednak zbyt duże i... zaczął wydzwaniać
   do jej sąsiadów. - Pracownicy windykacji wydzwaniają do osób postronnych.
   Prawie wszystkich, którzy na mojej ulicy mieszkają - opowiada nasza
   czytelniczka. - Przecież korespondencja nie znika. Kiedy mi przyślą
   wezwanie do zapłaty, reguluję wszystko z kosztami. Czy mają prawo
   mieszać w moje sprawy postronne osoby?

Ciekawe, kiedy Getin będzie nasyłał egzekutorów. ;)

skurwysyństwo polegające na próbie wyłudzenia od klientki
dodatkowych opłat (przerzucenie na nią kosztów bezcelowej
kompletnie windykacji) windykacja bezcelowa skoro klientka
się nie ukrywa a zaległości nie przekraczają jednego miesiąca

Data: 2014-11-01 00:21:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Getin ma gest!!!

"zarząd komplementariusza" d30750c0-cecc-4d2a-81ea-6a239c9cb0fe@googlegroups.com

Ciekawe, kiedy Getin będzie nasyłał egzekutorów. ;)

: skurwysyństwo

skurwysyństwo, skurwycórstwo i skurwykloństwo

Getin ma gest!!!