Data: 2014-03-05 05:42:40 | |
Autor: Glaukon | |
Getin nie odpowiada na reklamację (jak zwykle) | |
Prawie rok temu napisałem wujkowi reklamację do Getinu. Po trzech miesiącach przyszła odpowiedź, że potrzebują czasu do namysłu. I od tego czasu nic.
Przy poprzedniej reklamacji było tak samo, to ich standardowa procedura. Co mogę teraz zrobić? Poprzednim razem jakoś ich pogoniłem i reklamację uznali, tylko nie pamiętam, na co się trzeba powołać albo co zrobić. |
|
Data: 2014-03-05 17:28:59 | |
Autor: RobertS | |
Getin nie odpowiada na reklamację (jak zwykle) | |
W dniu 2014-03-05 14:42, Glaukon pisze:
Prawie rok temu napisałem wujkowi reklamację do Getinu. Po trzech miesiącach przyszła odpowiedź, że potrzebują czasu do namysłu. I od tego czasu nic. jeżeli poniosłeś jakieś wymierne straty finansowe to napisz, że kierujesz sprawę do arbitra bankowego -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2014-03-05 21:35:56 | |
Autor: wromek | |
Getin nie odpowiada na reklamację (jak zwykle) | |
Przy poprzedniej reklamacji było tak samo, to ich standardowa procedura. Co mogę teraz zrobić? Poprzednim razem jakoś ich pogoniłem i reklamację uznali, tylko nie pamiętam, na co się trzeba powołać albo co zrobić.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Zgłoś do KNF, jest na stronie odpowiedni formularz. Na pewno zadziała-sprawdzone. -- pozdrawiam, wromek |
|
Data: 2014-03-06 04:20:10 | |
Autor: Krzysiek | |
Getin nie odpowiada na reklamację (jak zwykle) | |
W dniu środa, 5 marca 2014 14:42:40 UTC+1 użytkownik Glaukon napisał:
Przy poprzedniej reklamacji było tak samo, to ich standardowa procedura.. Co mogę teraz zrobić? Poprzednim razem jakoś ich pogoniłem i reklamację uznali, tylko nie pamiętam, na co się trzeba powołać albo co zrobić. ja troche OT, ale zlozylem kolejna reklamacje w Polbanku, na transakcje karta (obciazylo karte dwa razy) po kilku dniach dostalem sms ze reklamacja zostala uznana. Poprzednio reklamowalem fraudy, na wieksza kwote i trwalo to duzo dluzej (prawie 3 miesiace chyba), ale tez sprawe zalatwiono pozytywnie, jeszcze wczesniej reklamacja nieudanej transakcji w automacie biletowym we Wloszech (pobralo kase choc biletu nie wydal tylko sie zawiesil) tez zostala rozpatrzona pozytywnie. Tak wiec pod wzgledem reklamacyjnym jestem z Polbanku zadowolony. |