Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Getin nie odpowiada na reklamację (jak zwykle)

Getin nie odpowiada na reklamację (jak zwykle)

Data: 2014-03-05 05:42:40
Autor: Glaukon
Getin nie odpowiada na reklamację (jak zwykle)
Prawie rok temu napisałem wujkowi reklamację do Getinu. Po trzech miesiącach przyszła odpowiedź, że potrzebują czasu do namysłu. I od tego czasu nic.

Przy poprzedniej reklamacji było tak samo, to ich standardowa procedura. Co mogę teraz zrobić? Poprzednim razem jakoś ich pogoniłem i reklamację uznali, tylko nie pamiętam, na co się trzeba powołać albo co zrobić.

Data: 2014-03-05 17:28:59
Autor: RobertS
Getin nie odpowiada na reklamację (jak zwykle)
W dniu 2014-03-05 14:42, Glaukon pisze:
Prawie rok temu napisałem wujkowi reklamację do Getinu. Po trzech miesiącach przyszła odpowiedź, że potrzebują czasu do namysłu. I od tego czasu nic.

Przy poprzedniej reklamacji było tak samo, to ich standardowa procedura. Co mogę teraz zrobić? Poprzednim razem jakoś ich pogoniłem i reklamację uznali, tylko nie pamiętam, na co się trzeba powołać albo co zrobić.


jeżeli poniosłeś jakieś wymierne straty finansowe to napisz, że kierujesz sprawę do arbitra bankowego

--
pozdrawiam
RobertS

Data: 2014-03-05 21:35:56
Autor: wromek
Getin nie odpowiada na reklamację (jak zwykle)
Przy poprzedniej reklamacji było tak samo, to ich standardowa procedura. Co mogę teraz zrobić? Poprzednim razem jakoś ich pogoniłem i reklamację uznali, tylko nie pamiętam, na co się trzeba powołać albo co zrobić.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Zgłoś do KNF, jest na stronie odpowiedni formularz.
Na pewno zadziała-sprawdzone.


--
pozdrawiam, wromek

Data: 2014-03-06 04:20:10
Autor: Krzysiek
Getin nie odpowiada na reklamację (jak zwykle)
W dniu środa, 5 marca 2014 14:42:40 UTC+1 użytkownik Glaukon napisał:

Przy poprzedniej reklamacji było tak samo, to ich standardowa procedura.. Co mogę teraz zrobić? Poprzednim razem jakoś ich pogoniłem i reklamację uznali, tylko nie pamiętam, na co się trzeba powołać albo co zrobić.

ja troche OT, ale zlozylem kolejna reklamacje w Polbanku, na transakcje karta (obciazylo karte dwa razy) po kilku dniach dostalem sms ze reklamacja zostala uznana.
Poprzednio reklamowalem fraudy, na wieksza kwote i trwalo to duzo dluzej (prawie 3 miesiace chyba), ale tez sprawe zalatwiono pozytywnie,

jeszcze wczesniej reklamacja nieudanej transakcji w automacie biletowym we Wloszech (pobralo kase choc biletu nie wydal tylko sie zawiesil) tez zostala rozpatrzona pozytywnie. Tak wiec pod wzgledem reklamacyjnym jestem z Polbanku zadowolony.

Getin nie odpowiada na reklamację (jak zwykle)

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona