Getin nie odpowiada na reklamację (jak zwykle)

Data: 2014-03-05 21:35:56
Autor: wromek
Getin nie odpowiada na reklamację (jak zwykle)
Przy poprzedniej reklamacji było tak samo, to ich standardowa procedura. Co mogę teraz zrobić? Poprzednim razem jakoś ich pogoniłem i reklamację uznali, tylko nie pamiętam, na co się trzeba powołać albo co zrobić.
Zgłoś do KNF, jest na stronie odpowiedni formularz.
Na pewno zadziała-sprawdzone.

--
pozdrawiam, wromek

Getin nie odpowiada na reklamację (jak zwykle)