Data: 2014-03-06 04:20:10 | |
Autor: Krzysiek | |
Getin nie odpowiada na reklamację (jak zwykle) | |
W dniu środa, 5 marca 2014 14:42:40 UTC+1 użytkownik Glaukon napisał:
Przy poprzedniej reklamacji było tak samo, to ich standardowa procedura.. Co mogę teraz zrobić? Poprzednim razem jakoś ich pogoniłem i reklamację uznali, tylko nie pamiętam, na co się trzeba powołać albo co zrobić. ja troche OT, ale zlozylem kolejna reklamacje w Polbanku, na transakcje karta (obciazylo karte dwa razy) po kilku dniach dostalem sms ze reklamacja zostala uznana. Poprzednio reklamowalem fraudy, na wieksza kwote i trwalo to duzo dluzej (prawie 3 miesiace chyba), ale tez sprawe zalatwiono pozytywnie, jeszcze wczesniej reklamacja nieudanej transakcji w automacie biletowym we Wloszech (pobralo kase choc biletu nie wydal tylko sie zawiesil) tez zostala rozpatrzona pozytywnie. Tak wiec pod wzgledem reklamacyjnym jestem z Polbanku zadowolony. |
|