Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Getin nie odpowiada na reklamację (jak zwykle)

Getin nie odpowiada na reklamację (jak zwykle)

Data: 2014-03-06 04:20:10
Autor: Krzysiek
Getin nie odpowiada na reklamację (jak zwykle)
W dniu środa, 5 marca 2014 14:42:40 UTC+1 użytkownik Glaukon napisał:

Przy poprzedniej reklamacji było tak samo, to ich standardowa procedura.. Co mogę teraz zrobić? Poprzednim razem jakoś ich pogoniłem i reklamację uznali, tylko nie pamiętam, na co się trzeba powołać albo co zrobić.

ja troche OT, ale zlozylem kolejna reklamacje w Polbanku, na transakcje karta (obciazylo karte dwa razy) po kilku dniach dostalem sms ze reklamacja zostala uznana.
Poprzednio reklamowalem fraudy, na wieksza kwote i trwalo to duzo dluzej (prawie 3 miesiace chyba), ale tez sprawe zalatwiono pozytywnie,

jeszcze wczesniej reklamacja nieudanej transakcji w automacie biletowym we Wloszech (pobralo kase choc biletu nie wydal tylko sie zawiesil) tez zostala rozpatrzona pozytywnie. Tak wiec pod wzgledem reklamacyjnym jestem z Polbanku zadowolony.

Getin nie odpowiada na reklamację (jak zwykle)

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona