Getin nie realizuje zleceń

Data: 2009-07-21 05:40:15
Autor: Bogdan
Getin nie realizuje zleceń
Zdefiniowałem przelew miedzy kontami Getin,
czyli z TOP na ROR.
Zablokowano mi kwote zgodnie jej wysokością
dla tej trasakcji. Przelew nie został wykony jest w realizacji
i trwa juz  24 godziny.
Zablokowana kwota jest nadal zablokowana .

W trakcie  realizacji tego przelewu przyszła inna kwota
to ten  bank Getin zamiast zrealizować zleconą
pozycję - odjął otrzymaną kwotę od zablokowanej kwoty,
przelewu którego nie zrealizował.

Bank zawładnął częścią moich środków.

Bałagan w Getinie osiąga nowe szczyty i poziomy.
Zastanawiam się co ja zrobiłem najlepszego
zakładając  w Getinie konto.

Ku przestodze innym!

Getin nie realizuje zleceń