Getin & niedopisane odsetki do konta

Data: 2009-06-01 09:58:34
Autor: Valdi.Pavlack
Getin & niedopisane odsetki do konta
Witam.
Czy u szanownego grona też występuje "problem" w Getinie, polegający na tym,
że naliczone odsetki za miesiąc maj są widoczne w historii rachunku TOP, ale
nie są one dopisane do kwoty jaka jest na nim zgromadzona?

Czym taka sytuacja jest podyktowana?

Data: 2009-06-01 08:17:51
Autor: aneczka.jedna
Getin & niedopisane odsetki do konta
sąsiadka ma tak samo - odsetki widoczne tylko w historii
Poza tym te odsetki ma za duże, więc jakaś maszynka im się zepsuła

Data: 2009-06-01 10:40:38
Autor: Valdi.Pavlack
Getin & niedopisane odsetki do konta
" aneczka.jedna" news:h002rf$3bm$1inews.gazeta.pl

sąsiadka ma tak samo - odsetki widoczne tylko w historii
Poza tym te odsetki ma za duże, więc jakaś maszynka im się zepsuła

U znajomego w cudowny sposób podwoiły się pieniądze na TOPie... :)
Mam nadzieję, że to co można obserwować teraz w Getinie to
chwilowe/przejściowe problemy.

Data: 2009-06-01 01:56:59
Autor: krzysztofsf@wp.pl
On 1 Cze, 10:40, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:
> [...]

U znajomego w cudowny sposób podwoiły się pieniądze na TOPie... :)
Mam nadzieję, że to co można obserwować teraz w Getinie to

A co?
Byloby ci przykro, jakby zostalo mu tak na stale?  ;)

Data: 2009-06-01 11:06:05
Autor: Valdi.Pavlack
Getin & niedopisane odsetki do konta
<krzysztofsf@wp.pl>

A co?

A nic :)

Byloby ci przykro, jakby zostalo mu tak na stale?  ;)

Nie. Bo to jest mój bardzo dobry znajomy i życzę mu jak najlepiej :)

Data: 2009-06-01 02:39:24
Autor: krzysztofsf@wp.pl
On 1 Cze, 11:06, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:
<krzyszto...@wp.pl>news:74fe2ac4-59b1-417b-bf5c-ecfefb05ddc8z19g2000vbz.googlegroups.com

> A co?

A nic :)

Aaaaa.....

> Byloby ci przykro, jakby zostalo mu tak na stale?  ;)

Nie. Bo to jest mój bardzo dobry znajomy i życzę mu jak najlepiej :)

A to dobrze, bo "miales nadzieje" ;)

A tak powaznie, to jakby zostalo na stale, to zgodnie z regulaminem
konta, musialby sam to odkrecac.

Data: 2009-06-01 11:54:37
Autor: Valdi.Pavlack

A tak powaznie, to jakby zostalo na stale, to zgodnie z regulaminem
konta, musialby sam to odkrecac.

Bank zabierze - trzeba samemu interweniować :(
Bank da - trzeba samemu interweniować :(

Czy chociaż w tym drugim przypadku jedna jak i druga strona mogła by
zapomnieć o całej sprawie? :)

Data: 2009-06-01 03:05:36
Autor: krzysztofsf@wp.pl
On 1 Cze, 11:54, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:
<krzyszto...@wp.pl>news:757ad7b3-b71e-4d4d-afc4-f0b8dbecbaf2r34g2000vba.googlegroups.com

> [...]

Bank da - trzeba samemu interweniować :(

Czy chociaż w tym drugim przypadku jedna jak i druga strona mogła by

gdy razem z dajacym spotkasz sie w uzgodnionym miejscu na Kajmanach ;)

Data: 2009-06-01 12:21:43
Autor: Valdi.Pavlack

gdy razem z dajacym spotkasz sie w uzgodnionym miejscu na Kajmanach ;)

Więcej mnie/nas będzie kosztował bilet na te kajmany niż podwojone saldo na
TOPie :)

PS. Możecie się zalogować do GB24? U mnie leży i kwiczy :(

Data: 2009-06-01 17:19:03
Autor: Lukasz W.
[...]

u mnie naliczenie odsetek nastąpiło 30.05.2009 (dotyczy TOP i ROR) a nie 01.06.2009 (sms o zmianie salda otrzymałem 30.05.2009 godz 7:01)
czyli wychodzi na to że kapitalizacja odsetek nie obejmuje dnia 31.05 oraz 30.05 - to chyba normalne nie jest, czy też tak mieliście?

L.W.

Data: 2009-06-01 17:26:09
Autor: Valdi.Pavlack
Getin & niedopisane odsetki do konta
"Lukasz W." news:h00rlb$98t$1atlantis.news.neostrada.pl

[...]

U mnie było jeszcze inaczej. Odsetki naliczone 31.05.2009 roku. Dopisane do
konta w dniu dzisiejszym.

Data: 2009-06-01 19:48:22
Autor: Lukasz W.
[...]

w gb24 naliczenie widoczne z datą 31.05 chociaż zminiło się jak pisałem w dniu 30.05
zgłosiłem do getin banku poprzez www - zobaczymy jaka będzie oficjalna odpowiedz...

L.W.

Data: 2009-06-01 20:13:06
Autor: Valdi.Pavlack
Getin & niedopisane odsetki do konta
"Lukasz W." news:h014db$t7d$1atlantis.news.neostrada.pl

zgłosiłem do getin banku poprzez www - zobaczymy jaka będzie oficjalna
odpowiedz...

Cierpliwości życzę... ja na wszelakie pytanie itp. zgłaszanie z poziomu
serwisu transakcyjnego, czy po przez e-mail zawsze czekałem na odpowiedź i
to sporo. No chyba, że coś się zmieniło :)
Daj znać co napiszą.

Pozdrawiam.

Data: 2009-06-01 22:05:35
Autor: Lukasz W.
[...]

OK ale skoro tak wychodzi na to że Getin obsługę klienta ma na poziomie tragicznym
aby dodzwonić sie na infolinie 19797 w godzinach dziennych graniczy z cudem chyba, że powisi się na słuchawce 10 min oczywiście na koszt klienta...
mi w każdym bądź razie udalo sie dodzwonić raz gdy aktywowałem kartę i to około godz 21
pozostałe próby kontaktu w godzinach rannych i popołudniowych konczyły sie niepowodzeniem a było ich kilka

w porównaniu do obsługi w OpenFinance totalne nieporozumienie - w OF za każdym razem gdy dzwoniłem uzyskałem informacje bez zbędnego oczekiwania na konsultanta...

pozdr

Ł.W.

Data: 2009-06-01 22:45:40
Autor: Valdi.Pavlack
Getin & niedopisane odsetki do konta
"Lukasz W." news:h01cei$j61$1atlantis.news.neostrada.pl

OK ale skoro tak wychodzi na to że Getin obsługę klienta ma na poziomie
tragicznym

Trafiłeś w samo sedno.
Z moich obserwacji wynika, że w większości oddziałów jest podobnie - mam
tutaj merytoryczne podejście do problemu klienta, które najczęściej objawia
się przerażeniem w oczach i wymowną miną w stylu "ale o co chodzi?" :)

aby dodzwonić sie na infolinie 19797 w godzinach dziennych graniczy z
cudem
chyba, że powisi się na słuchawce 10 min oczywiście na koszt klienta...

W przypadku ich infolinii problem jest jeszcze inny (dla mnie nawet jeden z
głównych). Mianowicie w stosunku do np. infolinii takiego mBanku w przypadku
Getinie za pośrednictwem telefonu nie załatwisz nic, albo niewiele (bardzo
niewiele). Czasami sam się zastanawiam po co im takie cudo jak i tak
większość rzeczy "robi się" w oddziale.

mi w każdym bądź razie udalo sie dodzwonić raz gdy aktywowałem kartę i to
około godz 21

Miałem podobnie.

pozostałe próby kontaktu w godzinach rannych i popołudniowych konczyły sie
niepowodzeniem a było ich kilka

Mi natomiast się udawało :) Pocieszam się tym, że nie miałem dłużego
ciśnienia aby do nich dzwonić po kilkanaście razy dziennie. W czasie swojej
całej "kariery" w Getinie przekręcałem do nich może z trzy razy.

w porównaniu do obsługi w OpenFinance totalne nieporozumienie - w OF za
każdym razem gdy dzwoniłem uzyskałem informacje bez zbędnego oczekiwania
na
konsultanta...

Po raz kolejny się z tobą zgadzam. IMHO podejście OF do klienta i
kompetencja ludzi pracujących na infoliniach stoi na bardzo wysokim
poziomie. Nawet jak czegoś nie wiedzą to przeproszą i oddzwonią jak już
wiedzieć będą - max 30 minut i jest telefon :) Mi się podoba :)
Pociesza mnie fakt, że getin i Noble (które jak by nie patrzeć wystawia
sobie dobrą wizytówkę po przez pracowników OF obsługujących jego depozyty
zakładane przez net) mają się połączyć a to niesie iskierkę nadzieji (a może
i coś więcej), że w przypadku podejścia do klienta możemy spodziewać się
takich standardów jakie serwuje mi/nam/wam OF. Tak jak napisałem ja jestem z
kompetencji i podejścia do klienta bardzo zadowolony.

A co do samego getinu i szeroko rozumianego kontaktu z nimi po przez e-mail
czy też telefon. Jeżeli nie trzeba używać tych kanałów, zaś same rachunki
służą do robienia przelewów, trzymania oszczędności to oferta (chyba nie
tylko dla mnie) jest b. dobra.
Natomiast w trudniejszych sprawach, warto sobie zrobić spacerek do oddziału
:)

Pozdrawiam.

Getin & niedopisane odsetki do konta