Getin - nowa TOiP

Data: 2009-08-21 11:00:12
Autor: ls
Getin - nowa TOiP
Od 1 IX ma wejść nowa TOiP.
Wynika z niej, że za darmo będzie tylko 1 przelew w miesiącu z
rachunku TOP na ROR w Getinie.
--
pozdr.
ls

Data: 2009-08-21 20:34:35
Autor: Darek
Getin - nowa TOiP
ls pisze:
[...]

I bez tego jutro jadę do EB otwierać Ror+KO

Darek

Data: 2009-08-21 20:41:36
Autor: Krzysztof
Getin - nowa TOiP

"Darek" <nie@podam.maila.pl> wrote in message news:h6mpdj$siu$1news.onet.pl...
ls pisze:
[...]

gdzie mozna zobaczyc te nowa tabele w necie?

Data: 2009-08-21 11:46:08
Autor: ls
Getin - nowa TOiP
On 21 Sie, 20:41, "Krzysztof" wrote:

gdzie mozna zobaczyc te nowa tabele w necie?

Ja dostałem moją z wyciągiem.
Ale w necie też już jest info o drugim, płatnym przelewie:
http://www.getinbank.pl/67.php

--
pozdr.
ls

Data: 2009-08-21 20:59:16
Autor: Valdi.Pavlack
Getin - nowa TOiP
"ls" news:97381020-18f0-400e-86c2-6315030493afw41g2000yqb.googlegroups.com

Ja dostałem moją z wyciągiem.
Ale w necie też już jest info o drugim, płatnym przelewie:
http://www.getinbank.pl/67.php

No ale zaraz. Przecież jeżeli dostałeś z wyciągiem to samo co widnieje na
stronie to tak naprawdę się nic nie zmieniło gdyż te prowizje występowały od
zawsze. Po za tym to co chyba jest najważniejsze dla większości - przelew
wykonywany przez net z TOPa na rachunek w getin banku (docelowo chodzi nam o
ror) nadal jest bezpłatny.

Poniżej mini zrzut ze strony, do której podałeś link:
http://a.imagehost.org/0395/Schowek01.jpg

Data: 2009-08-21 12:11:52
Autor: ls
Getin - nowa TOiP
On 21 Sie, 20:59, "Valdi.Pavlack" wrote:

Poniżej mini zrzut ze strony, do której podałeś link:http://a.imagehost.org/0395/Schowek01.jpg

A to heca: u mnie jak wół drugi do Getinu 9.99zł
Masz jakieś stare dane :|

--
pozdr.
ls

Data: 2009-08-21 21:23:39
Autor: Valdi.Pavlack
Getin - nowa TOiP
"ls" news:00f7a2f2-1cf3-4e0d-a2f6-21ff15f99265n11g2000yqb.googlegroups.com

A to heca: u mnie jak wół drugi do Getinu 9.99zł
Masz jakieś stare dane :|

Przecież do zrzut ze strony, do której adres sam mi podałeś :P
A po za tym tutaj jest jeszcze pdf, w którym również drugi przelew,
wykonywany przez net, na rachunek w getinie jest za free:
http://egetin.pl/pliki/tabela_oplat.pdf

PS.
Oczywiście ja i Ty mamy świadomość, że dyskutujemy nt. przelewu wykonywanego
przez internet (przelew elektroniczny) - przelewy standardowe bądź wypłata
gotówki bezpośrednio z TOPa nas nie interesuje - tak?

Data: 2009-08-21 21:24:49
Autor: ls
Getin - nowa TOiP
Uzytkownik Valdi.Pavlack napisal:
..>> A to heca: u mnie jak wół drugi do Getinu 9.99zł
Masz jakieś stare dane :|
Przecież do zrzut ze strony, do której adres sam mi podałeś :P

Racja, teraz widzę, że na stronie drugi elektroniczny dalej jest darmowy - musiało mnie zaćmić :(
Sorki, kajam się!

A po za tym tutaj jest jeszcze pdf, w którym również drugi przelew,
wykonywany przez net, na rachunek w getinie jest za free:
http://egetin.pl/pliki/tabela_oplat.pdf
PS.

Tak, w necie jest jeszcze stara taryfa w PDFie - oglądalem ją, by wyłapać różnice.

[...]

Tak.
W nowej TOiP drugi przelew elektroniczny z TOP do Getinu od 1 IX będzie za 9.99zł, niestety :(

--
pozdr.
ls

Data: 2009-08-21 21:40:32
Autor: Valdi.Pavlack
Getin - nowa TOiP
"ls" news:h6msje$2khf$1opal.icpnet.pl

Tak.
W nowej TOiP drugi przelew elektroniczny z TOP do Getinu od 1 IX będzie za
9.99zł, niestety :(

Jesteś egetinowcem?
I w wyciągu jaki od nich dostałeś jest również zapis, że można zrezygnować z
usługi/konta bez ponoszenia, żadnych konsekwencji?
I jeszcze jedno - czy piszą ile czasu się ma na wypowiedzenie umowy?

Data: 2009-08-21 21:41:52
Autor: ls
Getin - nowa TOiP
Uzytkownik Valdi.Pavlack napisal:
Jesteś egetinowcem?

Nie, mam tylko konto internetowe i TOP.

[...]

14 dni od daty doręczenia.

--
pozdr.
ls

Data: 2009-08-21 21:52:52
Autor: Valdi.Pavlack
Getin - nowa TOiP
"ls" news:h6mtjd$2l5t$1opal.icpnet.pl

> I w wyciągu jaki od nich dostałeś jest również zapis, że można
> zrezygnować z usługi/konta bez ponoszenia, żadnych konsekwencji?

Tak.

Czy podpisując umowę o prowadzenie konta miałeś w niej zawartą klauzulę, że
jeżeli zamkniesz rachunek przed upływem roku od jego otwarcia to getin
skasuje cię np. na 100 zł?

Data: 2009-08-21 22:30:09
Autor: Krzysztof
Getin - nowa TOiP

"Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> wrote in message news:h6msot$plr$1news.interia.pl...
> [...]

jeżeli zamkniesz rachunek przed upływem roku od jego otwarcia to getin

https://www.gb24.pl/regulaminy.htm

Na tej stronie https://www.gb24.pl/uploads/pliki/ind/regulaminy/tabela_prowizji.pdf  tabela bez zadnej daty.
generalnie straszny balagan, tabele dla e-getin osobno, potem e-getin z innymi rachunkami.

Trzeba wyslac zapytanie przez GB24 zeby przyslali nowa tabele lub ja opublikowali.

Data: 2009-08-21 22:35:53
Autor: Valdi.Pavlack
Getin - nowa TOiP
"Krzysztof" news:h6n04i$df4$1news2.ipartners.pl

[ciach]

W obu tabelach, do których linki podałeś w swoim poście Krzysztofie przelew
elektroniczny (pierwszy, drugi, trzeci itp.) na rachunek w getinie jest za
free.

Data: 2009-08-21 22:40:41
Autor: Krzysztof
Getin - nowa TOiP

"Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> wrote in message news:h6mv9j$sp3$1news.interia.pl...
[...]

to sa stare tabele, nowa ukrywaja, wprowadza dopiero 1.09.

Data: 2009-08-22 09:22:02
Autor: Valdi.Pavlack
Getin - nowa TOiP
"Krzysztof" news:h6n0ob$dov$1news2.ipartners.pl

to sa stare tabele, nowa ukrywaja, wprowadza dopiero 1.09.

Ciekawią mnie zatem dwie rzeczy:
1. Czy dostarczą nową tabelę tradycyjnym listem do skrzynki jak miało to
miejsce w przypadku zmiany tabeli, kiedy to wprowadzono wyższą opłatę za VE
jeżeli nie wykręcimy na niej odpowiedniej sumy w miesiącu?
2. Czy jeżeli wprowadzą nową tabelę będę/będziemy mieli prawo zrezygnować z
rachunku bez ponoszenia karnej opłaty za jego zamknięcie?

Data: 2009-08-22 13:15:06
Autor: XYZ
Getin - nowa TOiP
On 2009-08-22 09:22, Valdi.Pavlack wrote:
[...]

Na 1 i 2 odpowiedź jest twierdząca.

Data: 2009-08-22 14:33:36
Autor: Valdi.Pavlack
Getin - nowa TOiP
"XYZ" news:h6ok06$j4c$1news.onet.pl

Na 1 i 2 odpowiedź jest twierdząca.

Dostałeś już list z getinu?

Data: 2009-08-22 15:31:29
Autor: XYZ
Getin - nowa TOiP
On 2009-08-22 14:33, Valdi.Pavlack wrote:
"XYZ" news:h6ok06$j4c$1news.onet.pl

Na 1 i 2 odpowiedź jest twierdząca.

Dostałeś już list z getinu?

Napisałem o tym ca. 10 dni temu...

Data: 2009-08-22 15:39:18
Autor: Valdi.Pavlack
Getin - nowa TOiP
"XYZ" news:h6orvh$5qk$1news.onet.pl

Napisałem o tym ca. 10 dni temu...

Aaaa przepraszam! :)
To teraz jeszcze jedno pytanko. Czy dobrze rozumiem, że czas na
wypowiedzenie umowy jest liczony od dnia wprowadzenie zmian do TOiP tj. od 1
września?
Rozumiem, że Ciebie również poinformowali w korespondencji o możliwości
wypowiedzenia im umowy?

Data: 2009-08-22 15:48:21
Autor: XYZ
Getin - nowa TOiP
On 2009-08-22 15:39, Valdi.Pavlack wrote:
[...]

U mnie jest napisane i podkreślone(!) "zgodnie z postanowieniami Umowy macie Państwo prawo złożenia pisemnego oświadczenia o odmowie ich przyjęcia [nowych warunków] i wypowiedzienia umowy w terminie 14 dni od daty doręcznia niniejszego pisma."

Data: 2009-08-22 15:52:58
Autor: Valdi.Pavlack
Getin - nowa TOiP
"XYZ" news:h6osv7$7v8$1news.onet.pl

[...]

Czyli co z kopertą mam biegnąć do oddziału aby im pokazać kiedy list od nich
przyszedł? ;)
A ha jeszcze jedna kwestia - to pisemne wypowiedzenie umowy polega na tym,
że informuję blondynę siedzącą po drugiej stronie biurka, że chcę się z nimi
pożegnać a ona daje mi do podpisania jakiś tam świstek i nasz romans się na
tym kończy ;)

Data: 2009-08-23 23:04:00
Autor: Jacek Erazmus
Getin - nowa TOiP
On 21 Sie, 22:40, "Krzysztof" <onkr...@poczta.onet.pl> wrote:
"Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote in message

news:h6mv9j$sp3$1news.interia.pl...> "Krzysztof"news:h6n04i$df4$1news2.ipartners.pl

> [...]

> free.

to sa stare tabele, nowa ukrywaja, wprowadza dopiero 1.09.

Jak wprowadzą  opłatę za 2 przelew z TOP na ROR to mogą podarować
sporo klientów Euro Bankowi gdzie nie ma żadnego limitu darmowych
przelewów z KO na ROR.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-08-21 22:32:50
Autor: Krzysztof
Getin - nowa TOiP
W nowej TOiP drugi przelew elektroniczny z TOP do Getinu od 1 IX będzie za 9.99zł, niestety :(

Czy dla konta internetowego (nie e-getin) wprowadzaja jakas oplate za prowadzenie lub jakies inne prowizje aby ludzie zaczeli zamykac te stare konta?

Data: 2009-08-21 21:07:03
Autor: Valdi.Pavlack
Getin - nowa TOiP
"Valdi.Pavlack" news:h6mpkk$m2i$1news.interia.pl

Poniżej mini zrzut ze strony, do której podałeś link:
http://a.imagehost.org/0395/Schowek01.jpg

http://egetin.pl/pliki/tabela_oplat.pdf

I tutaj jeszcze w formie pdf'a dla egetinowców. Póki co cały czas przelew
wykonywany przez net (pierwsze jak i kolejne) na rachunki w getinie są za
free.

Data: 2009-08-21 20:45:38
Autor: Valdi.Pavlack
Getin - nowa TOiP
"Krzysztof" news:h6mpp1$a9k$1news2.ipartners.pl

gdzie mozna zobaczyc te nowa tabele w necie?

Nie Ty jeden jej szukasz ;)

Data: 2009-08-21 20:55:57
Autor: Krzysztof
Getin - nowa TOiP

"Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> wrote in message news:h6moqs$l59$1news.interia.pl...
"Krzysztof" news:h6mpp1$a9k$1news2.ipartners.pl

gdzie mozna zobaczyc te nowa tabele w necie?

Nie Ty jeden jej szukasz ;)

Bo to ma byc z zaskoczenia, jak wszystko ostatnio w Getinie, wczesniej opublikowana tabela to widocznie zly PR dla banku i zbyt duza dyskusja.
Juz w Getinie wszystkie PLN wyczyscilem i patrze czy nie chca mnie dobic jakas super oplata za cos tam. Czekam spokojnie jak braknie im kasy za pare miesiecy i beda gwaltownie poszukiwac depozytow.

Data: 2009-08-21 21:03:46
Autor: Valdi.Pavlack
Getin - nowa TOiP
"Krzysztof" news:h6mqju$aqp$1news2.ipartners.pl

Czekam spokojnie jak braknie im kasy za pare
miesiecy i beda gwaltownie poszukiwac depozytow.

He he he. Ja osobiście jestem zdziwiony polityką jaką prowadzą. Trochę się
jednak mogą przejechać kiedy na nowo trzeba będzie zbierać depozyty z rynku.

Data: 2009-08-21 22:41:22
Autor: MK
Getin - nowa TOiP
"Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> wrote in message news:h6mq30$mit$1news.interia.pl...

He he he. Ja osobiście jestem zdziwiony polityką jaką prowadzą. Trochę się
jednak mogą przejechać kiedy na nowo trzeba będzie zbierać depozyty z rynku.

Bankierzy twierdza, ze...

Szef Polbanku zapewnia, że klienci trzymający pieniądze na kontach oszczędnościowych wcale nie są mniej lojalni od tych, którzy tkwią "uwięzieni" na lokatach. - Mimo że z konta oszczędnościowego można w każdej chwili wypłacić pieniądze, salda na takich kontach są paradoksalnie bardziej stabilne niż na lokatach - dodaje Stańczak. - Bo każda lokata kiedyś się kończy. I klient zaczyna wtedy szukać nowej, także u konkurencji. Konto oszczędnościowe jest bezterminowe, więc klienta nic nie prowokuje, by przeglądał oferty innych banków - komentuje Mateusz Ostrowski z Open Finance.
http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,29577,6948831,Lokaty_na_aucie__nadchodzi_era_kont_oszczednosciowych.html

MK

Data: 2009-08-22 09:20:13
Autor: Valdi.Pavlack
Getin - nowa TOiP
"MK" news:h6n0pj$70h$1news.wp.pl

[...]

Może zabrzmi to głupio, ale w większości przypadków właśnie tak to wygląda
;) - kasa sobie leży i rośnie a jak w każdej chwili mogę sobie ją wypłacić w
razie potrzeby - takie podejście reprezentuje większość społeczeństwa.
Wyjątek stanowimy my ;)

Data: 2009-08-21 20:38:07
Autor: Valdi.Pavlack
Getin - nowa TOiP
"ls" news:63b80744-17b4-4e9f-9dea-17c4a45493f1j21g2000yqe.googlegroups.com

Od 1 IX ma wejść nowa TOiP.
Wynika z niej, że za darmo będzie tylko 1 przelew w miesiącu z
rachunku TOP na ROR w Getinie.

Masz jaki zrzut/skan tej nowej TOiP?
Ze wszystkich zedrą prowizję za 1 wypłatę czy znowu zrobią podział zwykli
klienci/e-getinowcy?

PS.
No nic. Poczekać do lutego a potem niech się bujają ;)

Data: 2009-08-21 11:48:44
Autor: ls
Getin - nowa TOiP
On 21 Sie, 20:38, "Valdi.Pavlack" wrote:
Ze wszystkich zedrą prowizję za 1 wypłatę czy znowu zrobią podział zwykli
klienci/e-getinowcy?

tu:
http://www.getinbank.pl/67.php
.... nie ma rozróżnienia

PS.
No nic. Poczekać do lutego a potem niech się bujają ;)

Na tym, co mi przysłali, pisze, że jest to podstawa do wypowiedzenia
umowy

--
pozdr.
ls

Data: 2009-08-21 21:00:41
Autor: Valdi.Pavlack
Getin - nowa TOiP
"ls" news:a1da3e26-6db1-4007-a246-514199d1c085z31g2000yqd.googlegroups.com

Na tym, co mi przysłali, pisze, że jest to podstawa do wypowiedzenia
umowy

Wyciągów od nic nie otrzymuję, ale jeżeli coś przyjdzie mi pocztą i tam
będzie nowa TOiP, która będzie zawierać prowizje za zrobienie przelewu z
TOPa na ROR przez net i jednocześnie będę się mógł z nimi pożegnać bez
żadnych konsekwencji to napewno to uczynię.

Data: 2009-08-22 11:19:16
Autor: Lukasz W.
Getin - nowa TOiP

[...]

ja również wyciagów nie dostaje ale jesli wprowadzą opłatę za drugi przelew elektroniczny z TOP-a, bedzie to podstawą do zerwania z nimi warunków umowy :)

spośród ostatnio wprowadzanych zmian jakie fundują klientom od czasu założenia u nich konta (marzec '09) żadna nie była na moją/naszą korzyść
chyba udam się po niedzieli zlikwidować karte VE i jesli bedą robili jakieś problemy zamykam u nich konto - NO MORE GETIN ...
patrząc na to co wyczyniają, za kilka miesiecy obniża oprocentowanie TOP-a - pazerność banku na pieniadze klienta nie zna granic...

ciekawe tylko kiedy powiadomią mnie o zmianach warunków konta TOP jak to zrobili w przypadku zmian dla użytkowania kart
mają chyba taki obowiązek powiadomić listownie - czy tak ??

Pozdr

L.W.

Data: 2009-08-24 09:52:02
Autor: xbartx
Getin - nowa TOiP
Dnia Fri, 21 Aug 2009 11:00:12 -0700, ls napisał(a):

Od 1 IX ma wejść nowa TOiP.
Wynika z niej, że za darmo będzie tylko 1 przelew w miesiącu z rachunku
TOP na ROR w Getinie.

Ciekawe czym to jest spowodowane, że z naprawdę niezłej oferty, jednej z lepszych na rynku, zamiast iść do przodu, to bank cofa się głęboko w tył do linii pkobp/mBank? Ja obstawiam, że system i/lub sprzęt nie wytrzymuje ilości klientów, tudzież po prostu teraz OF dostarcza depozytów, więc można robić czystkę a Ci co zostaną prawdopodobnie wygenerują i tak niezły, jak nie większy zysk.

Getin - nowa TOiP