Getin, nowa TOiP.

Data: 2010-03-18 09:42:08
Autor: wiatrak
Getin, nowa TOiP.
Czy jest jeszcze ktoś z aktywnym pakietem e-getin? Od prima aprilis nowa TOiP.
  http://www.getinbank.pl/download/news/oplaty_Getin24.pdf

wiatrak

Data: 2010-03-18 09:48:16
Autor: MarekZ
Getin, nowa TOiP.
Użytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hnsolq$2tn$1@node1.news.atman.pl...
Czy jest jeszcze ktoś z aktywnym pakietem e-getin? Od prima aprilis nowa TOiP.
 http://www.getinbank.pl/download/news/oplaty_Getin24.pdf

O matko boska, Sorbnet 50 zł, dotychczas płaciłem 10 zł.

Chyba to zamknę przy okazji zamykania KK pod koniec marca.

Z innych ciekawostek, za realizację tytułu egzekucyjnego 40 zł od każdego przelewu.

Data: 2010-03-18 09:51:24
Autor: wiatrak
Getin, nowa TOiP.

Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:hnsp56$ff9$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

Za to obniżyli opłatę za przedwczesne zamknięcie konta. Było 50 złotych, jest 49,99zł :)

wiatrak

Data: 2010-03-18 10:39:04
Autor: Valdi
Getin, nowa TOiP.
"wiatrak" news:hnsp78$2vr$1node1.news.atman.pl

Za to obniżyli opłatę za przedwczesne zamknięcie konta. Było 50 złotych,
jest 49,99zł :)

łaskawcy :)

Data: 2010-03-18 10:38:29
Autor: Valdi
Getin, nowa TOiP.
"MarekZ" news:hnsp56$ff9$1srv.cyf-kr.edu.pl

Z innych ciekawostek, za realizację tytułu egzekucyjnego 40 zł od każdego
przelewu.

dobrze rozumiem, że np. za niezapłacone mandaty getin skasuje nas dodatkowo
na 40 PLN kiedy w naszym imieniu po otrzymaniu informacji od komory zapłaci
nasze zaległości? :) No comments.
To już mBank jest bardziej cywilizowany na tym gruncie.

Data: 2010-03-18 11:17:22
Autor: MarekZ
Getin, nowa TOiP.
Użytkownik "Valdi" <Valdi@valdi.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hnsrqs$l62$5@news.interia.pl...
[...]

mBank ma chyba to samo tylko 30 zł zamiast 40 zł. Mandaty to poborca skarbowy a nie komornik sądowy ale to niczego nie zmienia w kwestii prowizji.

Kluczowe jest tutaj "od każdego przelewu". Np. zajęcie spłacane w 20 kawałkach (załóżmy, że na rachunek wpływają jakieś niewielkie kwoty) generuje prowizję prawie 800 zł.

Ogólnie widać, że Getin jednak idzie całkowicie w stronę consumer finance (mnóstwo prowizji windykacyjnych, jakieś opłaty za nieuaktualnienie adresu itd.). Połączenie z Noble nie spowodowało tego aby usiłowali się stać bankiem typu ING czy Raiffeisen. Wręcz odwrotnie.

Data: 2010-03-18 10:38:36
Autor: xbartx
Getin, nowa TOiP.
Dnia Thu, 18 Mar 2010 11:17:22 +0100, MarekZ napisał(a):

mBank ma chyba to samo tylko 30 zł zamiast 40 zł. Mandaty to poborca
skarbowy a nie komornik sądowy ale to niczego nie zmienia w kwestii
prowizji.

Ale jak dostaniesz mandat przez sąd np z fotoradaru to wtedy chyba już sądowy komornik?

--
xbartx

Data: 2010-03-18 11:42:24
Autor: MarekZ
Getin, nowa TOiP.
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hnsvra$kn4$7@inews.gazeta.pl...

Ale jak dostaniesz mandat przez sąd np z fotoradaru to wtedy chyba już
sądowy komornik?

Wtedy to nie jest mandat, tylko grzywna czy coś tam. Wtedy tak - komornik sądowy.

Data: 2010-03-18 10:36:15
Autor: Valdi
Getin, nowa TOiP.
"wiatrak"news:hnsolq$2tn$1node1.news.atman.pl

Czy jest jeszcze ktoś z aktywnym pakietem e-getin? Od prima aprilis nowa
TOiP.
  http://www.getinbank.pl/download/news/oplaty_Getin24.pdf

Nie mam, zamknąłem i jestem z tego dumny! :)

PS.
Tak patrzę sobie na tą nową TOiP i... i dochodzę do wniosku (jeżeli się mylę
bardzo proszę o sprostowanie), że dla kogoś kto nadal używa tego konta to
podstawowych operacji tj. przelewy itp. to nie zmieniło się nic.
Jak widzę nadal są dwie wypłaty (jeżeli robimy je przez net) z TOPa za free.

Mimo wszystko ciesze się, że mnie to już nie dotyczy :)

Data: 2010-03-18 05:31:40
Autor: Erazmus
Getin, nowa TOiP.
On 18 Mar, 10:36, "Valdi" <Va...@valdi.pl> wrote:
> [...]

Jak widzę nadal są dwie wypłaty (jeżeli robimy je przez net) z TOPa za free.

Mimo wszystko ciesze się, że mnie to już nie dotyczy :)

Ja zamknąłem w styczniu a w kwietniu żegnam się z ich kartą i na tym
zakończe przygodę z Getin Noble Bankiem. To jedna z najbardziej
skomplikowanych tabel jakie widziałem .

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-03-18 15:18:45
Autor: RobertS
Getin, nowa TOiP.

[...]

wierzę Wam na słowo i zamknę bez konto oglądania tej TOiP,
niedawno podziękowałem Lukasowi, TBP i ING...teraz Getin dziękuję bardzo

RobertS

Data: 2010-03-19 21:45:53
Autor: witrak()
Getin, nowa TOiP.
On 2010-03-18 15:18, RobertS wrote:

wierzę Wam na słowo i zamknę bez konto oglądania tej TOiP,
niedawno podziękowałem Lukasowi, TBP i ING...teraz Getin dziękuję bardzo

Inne - rozumiem, ale dlaczego z TBP ?

witrak()

Getin, nowa TOiP.