Getin, nowa TOiP.

Data: 2010-03-18 10:36:15
Autor: Valdi
Getin, nowa TOiP.
"wiatrak"news:hnsolq$2tn$1node1.news.atman.pl

Czy jest jeszcze ktoś z aktywnym pakietem e-getin? Od prima aprilis nowa
TOiP.
  http://www.getinbank.pl/download/news/oplaty_Getin24.pdf

Nie mam, zamknąłem i jestem z tego dumny! :)

PS.
Tak patrzę sobie na tą nową TOiP i... i dochodzę do wniosku (jeżeli się mylę
bardzo proszę o sprostowanie), że dla kogoś kto nadal używa tego konta to
podstawowych operacji tj. przelewy itp. to nie zmieniło się nic.
Jak widzę nadal są dwie wypłaty (jeżeli robimy je przez net) z TOPa za free.

Mimo wszystko ciesze się, że mnie to już nie dotyczy :)

Data: 2010-03-18 05:31:40
Autor: Erazmus
Getin, nowa TOiP.
On 18 Mar, 10:36, "Valdi" <Va...@valdi.pl> wrote:
> [...]

Jak widzę nadal są dwie wypłaty (jeżeli robimy je przez net) z TOPa za free.

Mimo wszystko ciesze się, że mnie to już nie dotyczy :)

Ja zamknąłem w styczniu a w kwietniu żegnam się z ich kartą i na tym
zakończe przygodę z Getin Noble Bankiem. To jedna z najbardziej
skomplikowanych tabel jakie widziałem .

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-03-18 15:18:45
Autor: RobertS
Getin, nowa TOiP.

[...]

wierzę Wam na słowo i zamknę bez konto oglądania tej TOiP,
niedawno podziękowałem Lukasowi, TBP i ING...teraz Getin dziękuję bardzo

RobertS

Data: 2010-03-19 21:45:53
Autor: witrak()
Getin, nowa TOiP.
On 2010-03-18 15:18, RobertS wrote:

wierzę Wam na słowo i zamknę bez konto oglądania tej TOiP,
niedawno podziękowałem Lukasowi, TBP i ING...teraz Getin dziękuję bardzo

Inne - rozumiem, ale dlaczego z TBP ?

witrak()

Getin, nowa TOiP.