Getin-nowa tabela oplat 09-2012

Data: 2012-08-14 23:01:16
Autor: Krzysztof
Getin-nowa tabela oplat 09-2012
Czy ma ktos moze jakis link do tej nowej tabeli oplat w Getinie, ktora bedzie od wrzesnia (Getin "placowkowy")?

Data: 2012-08-15 22:05:13
Autor: eisenberg
W dniu wtorek, 14 sierpnia 2012 23:01:16 UTC+2 użytkownik Krzysztof napisał:
Czy ma ktos moze jakis link do tej nowej tabeli oplat w Getinie, ktora bedzie od wrzesnia (Getin "placowkowy")?

Chyba tu się znajdzie http://www.getinbank.pl/produkt/konta/93-konta-osobiste,93p.html

PS Mam jeszcze konto internetowe zakładane w 2007 r. w Getinie marmurkowym. TOiP bez zmian

Data: 2012-08-16 20:35:13
Autor: Krzysztof

"eisenberg" <eisenberg@neo.pl> wrote in message news:009701de-b8f6-4ac3-9fdf-618ea25e2a06googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -
Nowe tabele nie sa na stronach, ukrywaja je bo nie ma czym sie chwalic (beda od 3 wrzesnia). Rozsylali tradycyjna poczta, ale jestem poza domem takze nie wiem co dokladnie zmienili dla starego konta internetowego, prawdopodobnie oplata za prowadzenie...

Data: 2012-08-17 07:03:01
Autor: Józef Gołaś
Getin-nowa tabela oplat 09-2012
PS Mam jeszcze konto internetowe zakładane w 2007 r. w Getinie marmurkowym. TOiP bez zmian

ja tez mam takie i właśnie o to chodzi że Toip NIE JEST BEZ ZMIAN!!!

na jakiej podstawie twierdzisz ze bez zmian?

Data: 2012-08-17 00:57:37
Autor: eisenberg
W dniu piątek, 17 sierpnia 2012 09:03:01 UTC+2 użytkownik Józef Gołaś napisał:
> PS Mam jeszcze konto internetowe zak�adane w 2007 r. w Getinie marmurkowym. > TOiP bez zmian

ja tez mam takie i w�a�nie o to chodzi �e Toip NIE JEST BEZ ZMIAN!!!

na jakiej podstawie twierdzisz ze bez zmian?

http://www.getinbank.pl/files/documents/Tabela_stare_pakiety_25072012.pdf

"2/ Prowadzenie rachunku miesięcznie - INTERNETOWE - bez opłat"
/.../
"27b/ Miesięczna opłata za obsługę karty MC - 3,99 zł

minimalna kwota transakcji bezgotówkowych dokonanych kartą MC
rozliczonych w ciągu miesiąca kalendarzowego zwalniająca z
miesięcznej opłaty za obsługę karty - 100 zł"

Data: 2012-08-17 09:11:41
Autor: Józef Gołaś
Getin-nowa tabela oplat 09-2012
ale właśnie chodzi o to ze od 3 wrzesnia to zmieniaja - ty wkleiłes stara
taryfę teraz będzie płatne!!!!!!!!!!!

Data: 2012-08-17 02:44:13
Autor: eisenberg
Getin-nowa tabela oplat 09-2012
W dniu piątek, 17 sierpnia 2012 11:11:41 UTC+2 użytkownik Józef Gołaś napisał:
ale w�a�nie chodzi o to ze od 3 wrzesnia to zmieniaja - ty wklei�es stara

taryf� teraz b�dzie p�atne!!!!!!!!!!!

Wiem. Wkleiłem to co na tę chwilę jest dostępne. Jeżeli wprowadzą opłaty, których wcześniej nie było, i bez możliwości ich uniknięcia to konto oczywiście do likwidacji.

Data: 2012-08-17 22:15:58
Autor: Animka
W dniu 2012-08-17 11:44, eisenberg pisze:
[...]

Getin to prawdopodobnie "synek" i pupilek Rostkowskiego.

--
animka

Data: 2012-08-17 03:04:13
Autor: eisenberg
Getin-nowa tabela oplat 09-2012
Jest jeszcze coś takiego - http://www.getinbank.pl/files/documents/promocja_zwolnienie_z_opaty_750_25072012.pdf

Jeśli mój GB24 to wspomniany w w/w ROR Internet to do końca roku jest bez opłat przy wpływach min. 750 PLN miesięcznie. Cóż, zobaczymy

Data: 2012-09-30 05:26:57
Autor: eisenberg
W dniu piątek, 17 sierpnia 2012 12:04:13 UTC+2 użytkownik eisenberg napisał:
[...]

Zobaczyliśmy http://www.getinbank.pl/files/documents/Tabela_stare_pakiety_03092012.pdf
U mnie (Internetowe) wpływ min. 750 PLN /m-c zwalnia z opłaty za prowadzenie. Zero problemów
PS Dopiero teraz doczytałem - wspomniana w cytowanym poście promocja dotyczy wpłat gotówkowych

Data: 2012-08-16 06:33:42
Autor: Arek
Krzysztof napisał(a) w wiadomoœci: ...
Czy ma ktos moze jakis link do tej nowej tabeli oplat w Getinie, ktora
bedzie od wrzesnia (Getin "placowkowy")?

Calosci zmian nie mam.
A co wnosi uwaga "placówkowy"?. W internetowych zmiana: 9.99zl/mies
za prowadzenie, chyba, ze.przelew z zewnatrz min 750zl/mies lub 400zl
obrotu na karcie.
Pierwsza oplata ma byc pobierana w pazdzierniku (11-ego), jezeli we wrzesniu
nie spelni sie w/w warunków.
Przy okazji: jak bank traktuje wplate na konto przez Poczte Polska (do 1000zl
prowizja 2,5zl )? Czy jak przelew z Banku Pocztowego który to obsluguje czy
jednak jako wplate?
A co z ludzmi któzy maja lokaty w Getinie z zapadalnoscia po1 wrzesnia? Czy
lokaty sa zwiazane z kontem czy moga byc oddzielnie? Jest chyba róznica
miedzy tymi zkladanymi w marmurku i przez internet.... Trzeba zmienic
dyspozycje dot. rachunku do zwrotu srodków.

Arek

Data: 2012-08-16 09:02:59
Autor: Q
[...]

Gdzie to znalazles?
Nie moge sie dokopac, tzn. na stronie getinonline nic nie widze.

Data: 2012-08-17 07:06:54
Autor: Józef Gołaś
Getin-nowa tabela oplat 09-2012
na dodatek jeszcze prowadzenie konta oszczednościowego 9,99 zł (nie można jej
uniknąć)

Pora likwidować

Data: 2012-08-17 00:09:39
Autor: krzysztofsf
Getin-nowa tabela oplat 09-2012
On 17 Sie, 09:06, "Józef Gołaś" <joze...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
na dodatek jeszcze prowadzenie konta oszczedno ciowego 9,99 z (nie mo na jej
unikn )

Pora likwidowa

wow
Prekursorzy.
Ile trzeba tam trzymac na oszczednosciowym, zeby oszczednosci nie
malaly ?

Data: 2012-08-17 09:41:28
Autor: Kamil Jońca
"Józef Gołaś" <jozek58@WYTNIJ.gazeta.pl> writes:

na dodatek jeszcze prowadzenie konta oszczednościowego 9,99 zł (nie można jej
uniknąć)

Pora likwidować

Ekhem, czy ktoś te zmiany ma i może jakiś skan gdzieś wrzucić? Konto
otworzyłem niedawno. NIkt w oddziale się nie zająknął, że będą jakieś
zmiany we wrześniu. W obecnej tabeli opłat 9.99 za konto oszczędnościowe jest, ale dotyczy
_kredytów_ detalicznych, czyli jak rozumiem, ktoś ma tylko to konto do
spłacania kredytu. (Konsultant, bez mojej sugestii, zeznał tak samo)

KJ

Zuzanka najwyraźniej pełni obowiązki Albina Siwaka w tej ekipie...
(C) Slawek Kotynski w dyskusj nt. pl.whatewer.SETI@home...

Data: 2012-08-17 11:46:18
Autor: gregor
W dniu 2012-08-17 09:06, Józef Gołaś pisze:
na dodatek jeszcze prowadzenie konta oszczednościowego 9,99 zł (nie można jej
uniknąć)

Pora likwidować

Wczoraj zamykałem konto przez telefon z getinonline miałem tam lokate 7,5% i standardowa śpiewka ale te konto jest bezpłatne tylko na jak długo, aż zapomnę i mi na koniec dowalą kilka stów

należy się ewakuować jak najszybciej

gregor

Getin-nowa tabela oplat 09-2012