W dniu 2010-10-14 18:23, K pisze:
Witam,
Getin-Noble był uprzejmy od listopada 2009 liczyć za kartę debetową do
pakietu e0Getin. Reklamacja skończyła sie odpowiedzią: "Szanowny Panie,
W odpowiedzi na Pana zgłoszenie, informujemy iż nie aktywowanie (sic!)
Karty Płatniczej Visa Electron nie skutkuje zwolnieniem z ponoszenia
opłaty za prowadzenie i obsługę tej Karty. Jednakże fakt nie otrzymania,
bądź nie posiadanie tej karty powinien być zgłoszony w Placówce Banku
lub na Infolinii, celem zastrzeżenia lub wydania nowej karty. Z
poważaniem, P(...) F(...) Getin
Noble Bank S. A. "
Czy ktoś to już przerabiał?
K.
Mnie naliczali opłaty za kartę, której nie wysłali (nie wysłali również PINu) a co ciekawsze mieli ją w systemie jako zastrzeżoną - przy czym ja jej nie zastrzegałem bo nigdy jej nie otrzymałem !!!.
Złożyłem pisemną reklamację i cierpliwie czekam na odpowiedź.
--
Marek