Getin - po "modernizacji" :)

Data: 2009-06-07 20:27:04
Autor: Valdi.Pavlack
Getin - po "modernizacji" :)
Modernizacja chyba w getinie się już skończyła... bo na konto można się już
zalogować.
Piszę jednak "chyba" bo w moim odczuciu coś ten system im działa nie tak jak
powinien.
Sytuacja pierwsza z brzegu - lokata, która miała się skończyć wczoraj tj. 6
czerwca dzisiaj nadal wisi jako aktywna, a pieniądze zamiast wrócić na
rachunek "pracują" sobie na lokacie.
O ile to jestem w stanie zrozumieć to nie będę ukrywał, że jeżeli mi nie
doliczą kasy za 1 (oby tylko tyle) dzień zwłoki to się lekko wk... :)

U was też podobne jaja z systemem po "modernizacji"?

Getin - po "modernizacji" :)