Getin - przelew z karty

Data: 2010-04-06 13:39:15
Autor: ledres
Getin - przelew z karty
Witam.
Czy w Getin Banku przelewy z karty kredytowej znowu sa darmowe? Nie widze nigdzie na ich stronie informacji o tym, zeby to cos kosztowalo.

pzdr. ledres

Data: 2010-04-06 08:25:07
Autor: Erazmus
Getin - przelew z karty
On 6 Kwi, 13:39, ledres <lost2tegoni...@usunto.op.pl> wrote:
Witam.
Czy w Getin Banku przelewy z karty kredytowej znowu sa darmowe? Nie
widze nigdzie na ich stronie informacji o tym, zeby to cos kosztowalo.

Od 1 kwietnia jest prowizja 2 % .

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-04-06 17:44:22
Autor: ledres
Getin - przelew z karty
Erazmus pisze:

Czy w Getin Banku przelewy z karty kredytowej znowu sa darmowe? Nie
widze nigdzie na ich stronie informacji o tym, zeby to cos kosztowalo.

Od 1 kwietnia jest prowizja 2 % .

A gdzie to jest napisane? Bo ja na ich stronie nie widze informacji na ten temat, a wrecz jest napisane, ze jest to usluga darmowa:
http://www.karty.getinbank.pl/faq,13.html

pzdr. ledres

Data: 2010-04-06 17:07:12
Autor: xbartx
Getin - przelew z karty
Dnia Tue, 06 Apr 2010 17:44:22 +0200, ledres napisał(a):

A gdzie to jest napisane? Bo ja na ich stronie nie widze informacji na
ten temat, a wrecz jest napisane, ze jest to usluga darmowa:
http://www.karty.getinbank.pl/faq,13.html

Jak podpisujesz umowę o kartę to poświadczasz swoim podpisem, że zapoznałeś się z TOiP czy z FAQ?

Data: 2010-04-06 20:23:10
Autor: ledres
Getin - przelew z karty
xbartx pisze:

[...]

To jest link do ich TOiP, tez nie ma o tym ani slowa z tego co widze:
http://www.getinbank.pl/291.php
Ponawiam pytanie gdzie jest opisana ta oplata, a jesli nie ma, to skad wiadomo, ze ona istnieje.

pzdr. ledres

Data: 2010-04-06 15:12:35
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
Getin - przelew z karty
On 6 Kwi, 20:23, ledres <lost2tegoni...@usunto.op.pl> wrote:
xbartx pisze:

> [...]

Ponawiam pytanie gdzie jest opisana ta oplata, a jesli nie ma, to skad

Chociażby na wyciągach z karty kredytowej, przesyłanych do klientów..
Bank informował w ten sposób wcześniej o wprowadzonej zmianie w TOiP.

Data: 2010-04-07 07:46:15
Autor: ledres
Getin - przelew z karty
krzysztof_krawczyk@gazeta.pl pisze:

[...]

No to jak dla mnie to jest oszukiwanie nowych klientow, dla ktorych ta usluga moze byc powodem brania tej karty (no chyba ze to jest gdzies napisane, a ja jestem slepy).

pzdr. ledres

Data: 2010-04-07 07:30:58
Autor: Erazmus
Getin - przelew z karty
On 7 Kwi, 07:46, ledres <lost2tegoni...@usunto.op.pl> wrote:
krzysztof_krawc...@gazeta.pl pisze:

> [...]

No to jak dla mnie to jest oszukiwanie nowych klientow, dla ktorych ta
usluga moze byc powodem brania tej karty (no chyba ze to jest gdzies

TOiP na stronie nie jest zaaktualizowany co dobrze o banku nie
świadczy.

--
pozdrawiam,
Erazmus