Getin... reklamacja etc

Data: 2011-05-24 02:38:21
Autor: FHC
Getin... reklamacja etc
Serwus,

Założyłem lokatę maja, ale po wizycie osobistej powiedziano mi, że
wystarczy przelać pieniądze na rachunek techniczny z odpowiednim
tytułem i założy się ona samoistnie. Oczywiście dla pewności po paru
dniach zadzwoniłem czy faktycznie jest założona, na co dostałem
odpowiedź, że jednak trzeba przyjść do placówki (?!?!). Poniosłem
stratę, bo pieniądze leżały nieoprocentowane... Wskóram coś
reklamacją?
Druga sprawa... Lokaty kończą się w niedzielę, czy jest możliwość,
żeby złożyć polecenie przelania środków w najbliższy wolny dzień z
rachunku technicznego na rachunek, z którego pieniądze wpłynęły? Bo
straszą mnie, że trzeba osobiście...

Pozdrawiam,
FHC

Data: 2011-05-24 03:52:50
Autor: Arcykapłan Harry El
Getin... reklamacja etc
Czy Ty też chcesz przestać odkładać najważniejsze rzeczy w swoim życiu
na później? Jednym z największych marzeń ludzi na całym świecie jest
uwolnienie się od nawyku odkładania wszystkiego na potem. Nieważne,
czy pracujesz w domu, czy na etacie. Możesz nawet być osobą
bezrobotną, a i tak prawdopodobnie kilka razy w tygodniu masz
świadomość, że można było bardziej się zmobilizować i zrobić
wszystko...

http://shilo.nextore.pl/
http://drogagrzesia.blogspot.com/

Getin... reklamacja etc