Getin - system antyfraudowy

Data: 2015-04-29 07:52:13
Autor: em
Getin - system antyfraudowy
Zdaje się, że system anytfraudowy dla kart Getinu działa dość restrykcyjnie.
Próbowałem zapłacić w niemieckim serwisie internetowym. Bez powodzenia.
Telefon do banku, a tam Pani twierdzi, że po stronie banku nic nie zostało zablokowane i nie było próby autoryzacji karty. I poradziła spróbować ponownie. Nadal nie udało się zapłacić, więc naskrobałem do banku prośbę o wyjaśnienie w bankowości internetowej.
Po kilku dniach odpowiedź, że bank zablokował transakcje, gdyż tak zadział system anytfraudowy. Zapytałem się więc telefonicznie, jak mam korzystać z karty, jeżeli blokują transakcje, których chcę dokonać. Po 20 minutowej konsultacji z właściwym działem, dowiedziałem się, że mogę zlecić deaktywację tego systemu dla mojej karty. Ale na koniec poinformowano mnie, że na czas deaktywacji nie będę mógł składać żadnych reklamacji dot. transakcji kartą. Nie zgodziłem się na zaakceptowanie takiej formuły, co jak Pan konsultant mi dopowiedział skutkuje tym, że kartą w walucie obcej w zagranicznych serwisach nie będę mógł płacić. Bank bowiem nadal będzie stosował system antyfraudowy, a ten na takie transakcje w przypadku mojej karty nie pozwala.
Osobiście nie znalazłem w regulaminie punktu, który na takie blokady by pozwalał. Bank zobowiązuje się wręcz do uniemożliwiania płatności do wysokości limitów i salda na koncie.

Kolejny raz Getin pokazuje, na co go stać.

Getin - system antyfraudowy