Getin vs. mBank & ostatnie sesje (IN & OUT)

Data: 2009-12-07 20:37:54
Autor: Valdi
Getin vs. mBank & ostatnie sesje (IN & OUT)
Czy szanowne grono posiada jakieś informacje o tym, czy Getin bądź też mBank
dzisiaj (albo też ogólnie) dłubał coś w ostatniej sesji
przychodzące/wychodzącej?

Pierwszy raz spotykam się z czymś takim - zlecałem dwa przelewy z mBanku na
dwa różne konta w Getinie. Kasa wyszła z mBanku ostatnią sesją ale na konta
w Getinie nie dotarła. Standardowo PLNy, które opuszczają mBank o godzinie
13.35 (ostatnia sesja wychodząca) są widoczne w Getinie po godz. 17.
Zdarzały się sporadycznie sytuacje, że w systemie getinu, mamona była
widoczna dopiero po 18 ale pierwszy raz stykam się z tym, że nie ma jej na
kontach po godzinie 20 :/ :O I teraz powstaje zasadnicze i jednocześnie
proste (jak dla kogo) pytanie - kto dał dupy? :)

Pozdrawiam i dziękuję za ewentualne wskazówki.

Data: 2009-12-07 22:53:06
Autor: Krzysztof

"Valdi" <Valdi@valdi.pl> wrote in message news:hfjk3i$9iv$1news.interia.pl...
[...]

Podaja graniczna godz dla mB na 13:25, czy zmiesciles sie do tego czasu? Getin mial rozne wpadki, pamietam z okresu lokat 1-dniowych system zapychal sie tak, ze przelewy z 1-sesji byly widoczne poznym wieczorem. Trzeba pamietac, ze to co widzimy w systemach www jest tylko nakladka na faktyczny system banku, kasa moze byc w banku ale problemy z bankowoscia internetowa moga wprowadzac w blad.

Data: 2009-12-08 09:23:36
Autor: Valdi
Getin vs. mBank & ostatnie sesje (IN & OUT)
"Krzysztof" news:hfjtg2$2c2h$1news2.ipartners.pl

Podaja graniczna godz dla mB na 13:25, czy zmiesciles sie do tego czasu?

Jak najbardziej. Przelew zlecałem około godziny 12. Dodatkowo dobitnym
potwierdzeniem, że kasa opuściła mBank jest to, że mam możliwość drukowana
potwierdzenia przelewu, a jak wiesz taka funkcja nie jest możliwa jeżeli
pieniądze nie opuściły fizycznie twojego rachunku w mBanku (widzisz je w
operacjach zaplanowanych).

Getin mial rozne wpadki, pamietam z okresu lokat 1-dniowych system
zapychal
sie tak, ze przelewy z 1-sesji byly widoczne poznym wieczorem.

Wpadki z tamtego okresu pamiętam, ale aż takich obsuw z księgowaniem
przelewów nie doświadczyłem.
System getinu od jakiegoś czasu chodzi przynajmniej jak dla mnie w sposób
akceptowalny, wczoraj coś im się popierdasiło (może to w związku ze zmianą
toip dla przedsiębiorców?) :)
No nic, czekam na dzisiejsze sesje przychodzące - może te pieniądze się w
końcu zjawią na koncie.

[...]

Racja. Dlatego po gorącej kawce z rana czekam z niecierpliwością na rozwój
wydarzeń a potem do roboty :(

Data: 2009-12-08 09:24:36
Autor: Valdi
Getin vs. mBank & ostatnie sesje (IN & OUT)
"Krzysztof" news:hfjtg2$2c2h$1news2.ipartners.pl

[ciach]

Oooo! Kasa się pojawiła na rachunkach, ale nie mam jej widoczniej w historii
:)

Data: 2009-12-08 09:49:20
Autor: MarekZ
Użytkownik "Valdi" <Valdi@valdi.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hfl112$t0v$1@news.interia.pl...

Oooo! Kasa się pojawiła na rachunkach, ale nie mam jej widoczniej w historii
:)

Czyli zawalił mBank.

Data: 2009-12-08 10:41:40
Autor: Valdi
Getin vs. mBank & ostatnie sesje (IN & OUT)
"MarekZ" news:hfl3h3$24n$1srv.cyf-kr.edu.pl

> Oooo! Kasa się pojawiła na rachunkach, ale nie mam jej widoczniej w
> historii
> :)

Czyli zawalił mBank.

Nie bardzo. Pierwsza sesja przychodzą w getinie jest o godz. 10. Pieniądze
były dostępne przed 10 i to grubo, natomiast nie są do teraz widoczne w
historii.
Dodam, że chyba system im się pierdasi bo wewnętrzny przelew jest w
realizacji od ponad 40 minut, kiedy standardowo (przynajmniej od paru
dobrych tygodni tak było) taka operacja trwała max 2 - 3 minuty.

Data: 2009-12-08 10:43:44
Autor: MarekZ
Użytkownik "Valdi" <Valdi@valdi.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hfl5i4$2a6$1@news.interia.pl...

[...]

A tak, nie zauważyłem, że to szło z mBanku do Getinu, myślałem że w przeciwną stronę. Zawalił Getin.

Data: 2009-12-08 10:43:49
Autor: Valdi
Getin vs. mBank & ostatnie sesje (IN & OUT)
"Valdi" news:hfl5i4$2a6$1news.interia.pl

Dodam, że chyba system im się pierdasi bo wewnętrzny przelew jest w
realizacji od ponad 40 minut, kiedy standardowo (przynajmniej od paru
dobrych tygodni tak było) taka operacja trwała max 2 - 3 minuty.

Koryguję to co napisałem. Nie chyba, ale się pierdali se względu na to, że
spece coś dłubią/administrują w systemie :)

Komunikacik:

"Szanowni Klienci,
Uprzejmie informujemy, że w dniu dzisiejszym ze względu na prace
administracyjne mogą wystąpić przejściowe problemy z obsługą GB24
zabezpieczoną kartą TAN.
Za utrudnienia serdecznie przepraszamy
GETIN Bank SA"

Getin vs. mBank & ostatnie sesje (IN & OUT)