Getin windykacja po lokacie OF?!

Data: 2010-03-05 08:05:39
Autor: Tomek z Wawy
Getin windykacja po lokacie OF?!
Witam, czy tylko ja zostałem w skrzynce pocztowej zaszczycony spamem,
że podnoszą opłaty windykacyjne i jeśli ich nie akceptuję to mam
wypowiedzieć umowę? Jaką umowę, jak ostatnie i jedyne co mnie łączyło
z Noble to lokaty przez OF?!

Data: 2010-03-05 17:17:33
Autor: wiatrak

Użytkownik "Tomek z Wawy" <tomek_z_wawy@tlen.pl> napisał w wiadomości news:44375bab-cb6d-482f-9bef-1c51be6a81c0g7g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Też dostałem. Bo mam jeszcze e-getin w getinie i to z tego tytułu. . Chyba minął rok ,trzeba wypowiedzieć. Dobrze , ze mi przypomnieli.

wiatrak

Data: 2010-03-05 17:31:24
Autor: Valdi
Getin windykacja po lokacie OF?!
"wiatrak" news:hmrahn$19q$1node1.news.atman.pl

Też dostałem. Bo mam jeszcze e-getin w getinie i to z tego tytułu. . Chyba
minął rok ,trzeba wypowiedzieć. Dobrze , ze mi przypomnieli.

Tak jak napisałem autorowi to szło hurtowo. Brat i luba mają tylko lokaty w
OF a na ich adres też przyszły te listy. Ja jako były e-getinowiec i osoba
posiadająca depozyty za pośrednictwem OF też dostałem tą makulaturę.

Na logikę - co oni chcą poddawać windykacji jak ktoś ma tylko lokatki? :)

PS.
stworzenie tworu getinnoble bank nie wyszło na dobre - noblowi, o czym
świadczy korespondencja jaką otrzymaliśmy :)

Data: 2010-03-05 08:56:06
Autor: Tomek z Wawy
On 5 Mar, 17:31, "Valdi" <Va...@valdi.pl> wrote:

stworzenie tworu getinnoble bank nie wyszło na dobre - noblowi, o czym
świadczy korespondencja jaką otrzymaliśmy :)

Ale nadal nie wiem w jaki sposób mam zgłosić sprzeciw przeciwko
podniesieniu cen windykacji skoro jedyną możliwością jest
wypowiedzenie umowy, której z nimi nie mam ?!

Data: 2010-03-05 17:58:37
Autor: Valdi
Getin windykacja po lokacie OF?!
"Tomek z Wawy"

Ale nadal nie wiem w jaki sposób mam zgłosić sprzeciw przeciwko
podniesieniu cen windykacji skoro jedyną możliwością jest
wypowiedzenie umowy, której z nimi nie mam ?!

Jedyny sposób to potraktowanie tego kawałka papieru jako rzeczy, której
nigdy na oczy nie widziałeś.
Chcesz być jeszcze bardziej spokojniejszy to sobie przedzwoń do OF to
konsultant powie Ci to samo co zostało na grupie napisane tj. że omyłkowo
wysyłali te papiery do wszystkich, którzy mają u nich same lokaty, konta,
kredyty itp.

Data: 2010-03-05 18:03:37
Autor: witrak()
On 2010-03-05 17:17, wiatrak wrote:
U?ytkownik "Tomek z Wawy" <tomek_z_wawy@tlen.pl> napisa^(3) w wiadomo?ci news:44375bab-cb6d-482f-9bef-1c51be6a81c0g7g2000yqe.googlegroups.com...
Witam, czy tylko ja zosta^(3)em w skrzynce pocztowej zaszczycony spamem,
?e podnosz? op^(3)aty windykacyjne i je?li ich nie akceptuje^ to mam
wypowiedzie? umowe^? Jak? umowe^, jak ostatnie i jedyne co mnie ^(3)?czy^(3)o
z Noble to lokaty przez OF?!

Te? dosta^(3)em. Bo mam jeszcze e-getin w getinie i to z tego tytu^(3)u. . Chyba min?^(3) rok ,trzeba wypowiedzie?. Dobrze , ze mi przypomnieli.

Ależ właśnie dlatego, że to wysłali, można bezkarnie wypowiedzieć natychmiast :-)))
Nawet odpowiednią klauzulkę o tym dali...

witrak()

Data: 2010-03-05 17:28:28
Autor: Valdi
Getin windykacja po lokacie OF?!
"Tomek z Wawy"

[ciach]

Spoko, Maroko. Wysyłali to każdemu - na 99,9% ktoś za bardzo wczuł się w
misję w wyniku czego list o którym piszesz otrzymywali to nawet Ci co mają
tylko lokaty w OF.

Data: 2010-03-05 18:30:29
Autor: kranu
Getin windykacja po lokacie OF?!
Valdi pisze:
"Tomek z Wawy"

[...]

A ja wręcz nic nie mam u nich.. Jedyny związek jaki mi się z nimi przypomina to złożony wniosek o KK.. Bo umowy nie podpisałem gdy przyszła po 2 miesiącach od złożenia wniosku gdy już miałem kartę u konkurencji..

Data: 2010-03-05 12:06:02
Autor: Jarek Andrzejewski
On 5 Mar, 18:30, kranu <kr...@lewymail.pl> wrote:
Valdi pisze:

[...]

Pewnie jeszcze coś będziesz do nich miał: wezwanie do usunięcia
nieprawdziwych wpisów w BIK :-)

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-03-05 23:51:01
Autor: Rafał
W dniu 10-03-05 17:28, Valdi pisze:
Spoko, Maroko. Wysyłali to każdemu[...]

A ja nie dostałem. Może dlatego że ich zaskoczyłem i mam lokaty w Noble i w Getinie ;)

--
Raf

Data: 2010-03-07 11:49:31
Autor: Jason Bourne
On 5 Mar, 23:51, Rafał <ad...@moj.invalid> wrote:
W dniu 10-03-05 17:28, Valdi pisze:

> Spoko, Maroko. Wysy ali to ka demu[...]

A ja nie dosta em. Mo e dlatego e ich zaskoczy em i mam lokaty w Noble
i w Getinie ;)

--
Raf

Nie martw się na pewno również dostaniesz :)

Data: 2010-03-09 11:29:05
Autor: Aicha
Użytkownik "Jason Bourne" napisał:

Nie martw się na pewno również dostaniesz :)

Ja dostałam wczoraj. Doszli już do "Z" :D

--
Pozdrawiam - Aicha (po lokacie w OF)

Data: 2010-03-05 19:29:59
Autor: Jan Kowalski
Getin windykacja po lokacie OF?!
Ja kiedyś złożyłem wniosek o lokatę, której ostatecznie nie zawarłem czyli nigdy nie byłem ich klientem.Dostałem też pismo o windykacji.

Data: 2010-03-05 20:53:39
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow3
Getin windykacja po lokacie OF?!
Ja kiedyś złożyłem wniosek o lokatę, której ostatecznie nie zawarłem czyli nigdy nie byłem ich klientem.Dostałem też pismo o windykacji.

Nie chce mi się przeszukiwać szafki z dokumentami, bo szczerze mówiąc
nie pamiętam co ja podpisałem z Noble Bankiem SA ale przypuszczam że
podpisałem "umowę rachunku bankowego" a to tłumaczyłoby dlaczego
dostałem "list o windykacji" pomimo że nie wiszę Noblistom ani grosika :)

Z tego co się w życiu naczytałem dziesiątek jeśli nie setek umów rachunku bankowego, z reguły w każdej umowie rachunku jest punkcik
o tym że tabela prowizji i opłat jest "integralną częścią umowy rachunku
bankowego bla bla bla" a zmiana stawek nie jest zmianą umowy itp. bzdety.

Skoro więc bank nie tylko zamienia np. cyferkę 1 na cyferkę 2 jak zrobiłby
w przypadku podwyżki opłat, ale dopisuje cały rozdział czy dodaje nowe
wcześniej nie stosowane opłaty, to zawiadamia (bezmyślnie i automatycznie)
o tym wszystkie podmioty które podpisały "umowe rachunku bankowego" a wiec
m.in. mni, gdyż ja mam u nich jakiś złotówkowy rachunek oszczędnościowy na który dotąd nie wpłaciłem ani grosika (ale "coś": chyba "umowę rachunku
bankowego" z noble podpisałem), stąd nie jestem zdziwiony takim spamem...

--

Getin windykacja po lokacie OF?!