Getin windykacja po lokacie OF?!

Data: 2010-03-05 17:28:28
Autor: Valdi
Getin windykacja po lokacie OF?!
"Tomek z Wawy"

[ciach]

Spoko, Maroko. Wysyłali to każdemu - na 99,9% ktoś za bardzo wczuł się w
misję w wyniku czego list o którym piszesz otrzymywali to nawet Ci co mają
tylko lokaty w OF.

Data: 2010-03-05 18:30:29
Autor: kranu
Valdi pisze:
[...]

A ja wręcz nic nie mam u nich.. Jedyny związek jaki mi się z nimi przypomina to złożony wniosek o KK.. Bo umowy nie podpisałem gdy przyszła po 2 miesiącach od złożenia wniosku gdy już miałem kartę u konkurencji..

Data: 2010-03-05 12:06:02
Autor: Jarek Andrzejewski
On 5 Mar, 18:30, kranu <kr...@lewymail.pl> wrote:
Valdi pisze:

[...]

Pewnie jeszcze coś będziesz do nich miał: wezwanie do usunięcia
nieprawdziwych wpisów w BIK :-)

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-03-05 23:51:01
Autor: Rafał
W dniu 10-03-05 17:28, Valdi pisze:
Spoko, Maroko. Wysyłali to każdemu[...]

A ja nie dostałem. Może dlatego że ich zaskoczyłem i mam lokaty w Noble i w Getinie ;)

--
Raf

Data: 2010-03-07 11:49:31
Autor: Jason Bourne
On 5 Mar, 23:51, Rafał <ad...@moj.invalid> wrote:
W dniu 10-03-05 17:28, Valdi pisze:

> Spoko, Maroko. Wysy ali to ka demu[...]

A ja nie dosta em. Mo e dlatego e ich zaskoczy em i mam lokaty w Noble
i w Getinie ;)

--
Raf

Nie martw się na pewno również dostaniesz :)

Data: 2010-03-09 11:29:05
Autor: Aicha
Użytkownik "Jason Bourne" napisał:

Nie martw się na pewno również dostaniesz :)

Ja dostałam wczoraj. Doszli już do "Z" :D

--
Pozdrawiam - Aicha (po lokacie w OF)

Getin windykacja po lokacie OF?!