Getin windykacja po lokacie OF?!

Data: 2010-03-05 19:29:59
Autor: Jan Kowalski
Getin windykacja po lokacie OF?!
Ja kiedyś złożyłem wniosek o lokatę, której ostatecznie nie zawarłem czyli nigdy nie byłem ich klientem.Dostałem też pismo o windykacji.

Data: 2010-03-05 20:53:39
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow3
Getin windykacja po lokacie OF?!
Ja kiedyś złożyłem wniosek o lokatę, której ostatecznie nie zawarłem czyli nigdy nie byłem ich klientem.Dostałem też pismo o windykacji.

Nie chce mi się przeszukiwać szafki z dokumentami, bo szczerze mówiąc
nie pamiętam co ja podpisałem z Noble Bankiem SA ale przypuszczam że
podpisałem "umowę rachunku bankowego" a to tłumaczyłoby dlaczego
dostałem "list o windykacji" pomimo że nie wiszę Noblistom ani grosika :)

Z tego co się w życiu naczytałem dziesiątek jeśli nie setek umów rachunku bankowego, z reguły w każdej umowie rachunku jest punkcik
o tym że tabela prowizji i opłat jest "integralną częścią umowy rachunku
bankowego bla bla bla" a zmiana stawek nie jest zmianą umowy itp. bzdety.

Skoro więc bank nie tylko zamienia np. cyferkę 1 na cyferkę 2 jak zrobiłby
w przypadku podwyżki opłat, ale dopisuje cały rozdział czy dodaje nowe
wcześniej nie stosowane opłaty, to zawiadamia (bezmyślnie i automatycznie)
o tym wszystkie podmioty które podpisały "umowe rachunku bankowego" a wiec
m.in. mni, gdyż ja mam u nich jakiś złotówkowy rachunek oszczędnościowy na który dotąd nie wpłaciłem ani grosika (ale "coś": chyba "umowę rachunku
bankowego" z noble podpisałem), stąd nie jestem zdziwiony takim spamem...

--

Getin windykacja po lokacie OF?!