Getin wycofuje naklejki KK MC

Data: 2020-04-25 22:11:17
Autor: radekp@konto.pl
Getin wycofuje naklejki KK MC
Jak w temacie, i to przed końcem okresu ważności.
Przysłali w zamian debetówkę MC, ale nie chcę :)
Chcę naklejkę KK (najlepiej Visy).

Ktoś jeszcze oferuje coś takiego?

Data: 2020-04-25 13:35:51
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu sobota, 25 kwietnia 2020 22:14:50 UTC+2 użytkownik rad...@konto..pl napisał:
Jak w temacie, i to przed końcem okresu ważności.
Przysłali w zamian debetówkę MC, ale nie chcę :)

Debetówkę MC w zamian za naklejkę do kredytówki visy?
Niby getout, ale to za dużo nawet na nich...

Chcę naklejkę KK (najlepiej Visy).

Ktoś jeszcze oferuje coś takiego?

Chyba citi ma, ale chyba tylko do MC (zresztą o visę u nich trudno) i płatne 5zł/mc.
Jak nie masz ich KK to mogę Cię polecić, podzielimy się po stówie, a oprócz tego dostaniesz 400 (a możesz w sumie i ponad 1100 jeśli tankujesz na BP).

Data: 2020-04-26 00:00:18
Autor: radekp@konto.pl
Getin wycofuje naklejki KK MC
Sat, 25 Apr 2020 13:35:51 -0700 (PDT), w
<8b2a5c76-d921-492c-9537-c97d8c7fd552@googlegroups.com>, Dawid Rutkowski
<drutkow1@wp.pl> napisał(-a):

> [...]

Debetówkę MC w zamian za naklejkę do kredytówki visy?
Niby getout, ale to za dużo nawet na nich...

W zamian za naklejkę do kredytówki MC.

> [...]

Jak nie masz ich KK to mogę Cię polecić, podzielimy się po stówie, a oprócz tego dostaniesz 400 (a możesz w sumie i ponad 1100 jeśli tankujesz na BP).

No to taki średni biznes, a za granicą to pewnie w ogóle kosmos :)

Co oni z tymi naklejkami tak "żydzą" jakby to była jakaś kosmiczna
technologia...

PS. Do konta PKO Junior wydanie naklejki jakieś 3zł - może pójdę tą drogą (już
mi się ręce trzęsą na sam widok PKO...).

Data: 2020-04-27 07:49:21
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu niedziela, 26 kwietnia 2020 23:47:20 UTC+2 użytkownik rad...@konto.pl napisał:

> Niby getout, ale to za dużo nawet na nich...

W zamian za naklejkę do kredytówki MC.

Pomysł... I niby jak to ma działać? Dołożyli jakieś wyjaśnienie?

> [...]

No to taki średni biznes, a za granicą to pewnie w ogóle kosmos :)

Co oni z tymi naklejkami tak "żydzą" jakby to była jakaś kosmiczna

Towar niszowy więc cena niestety wysoka.
Jak komuś na naklejce bardzo zależy, to citi mu zrekompensuje opłaty za ponad 6 lat wisienkami na wejściu (a jak tankujesz na BP to i 18 lat będzie w sumie z drugą promocją).
Ale za granicą rzeczywiście słabo - 5,8% (czasem robią "promocję" i ścinają do 2,9%, zwykle latem).
Choć nie jest to dużo gorzej niż getout - tam ZTCP (bo tyle jest w idei) 4,5% na kursie, gdy używasz MC.
Visa 0% - ale jak sam piszesz, naklejka jest MC.
Chyba że naklejka MC, ale rozliczana wg plastiku, którym jest visa - cóż, w getout jestem w stanie uwierzyć nawet w dodatkową kartę MC wydaną do głównej visy ;>

PS. Do konta PKO Junior wydanie naklejki jakieś 3zł - może pójdę tą drogą (już
mi się ręce trzęsą na sam widok PKO...).

Do PKO junior to można (ew. można było) nawet breloczek w kształcie żyrafy ;>
I niby PKO ma być lepsze za granicę?
No pewnie lepsze od citka (od niego gorszy jest tylko mBąk i alior) - ale do dobroci mu daleko.

Data: 2020-04-27 17:39:04
Autor: radekp@konto.pl
Getin wycofuje naklejki KK MC
Mon, 27 Apr 2020 07:49:21 -0700 (PDT), w
<00046580-7a94-4132-92f9-39e8640e20e6@googlegroups.com>, Dawid Rutkowski
<drutkow1@wp.pl> napisał(-a):

Pomysł... I niby jak to ma działać? Dołożyli jakieś wyjaśnienie?

Mam tam jakieś konto, więc chyba uznali, że "będzie pan zadowolony".

> [...]

I niby PKO ma być lepsze za granicę?
No pewnie lepsze od citka (od niego gorszy jest tylko mBąk i alior) - ale do dobroci mu daleko.

Wystarczy mi w kraju. Za granica mogę się przemęczyć z dużą kartą :)

Data: 2020-04-28 02:52:13
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu poniedziałek, 27 kwietnia 2020 17:41:48 UTC+2 użytkownik rad...@konto.pl napisał:

Mam tam jakieś konto, więc chyba uznali, że "będzie pan zadowolony".

Jajcarze ;>
I jaką łaskę zrobili - przesłali debetówkę, która i tak jest darmowa.
Hmmm, można by ich na dwa sposoby spróbować za to przeczołgać (choć uczyć getin laufszrytu to niełatwa sprawa):
- reklamacja, dlaczego płatności tą debetówką nie obciążają kredytu ;)
- reklamacja za wysłanie niezamówionej karty - a to nie jest pikuś, mogła np. gdzieś zniknąć albo ktoś mógł ją ukraść w drodze - a klient nie miał przecież pojęcia, że karta ma przyjść, bo nie zamawiał.

> I niby PKO ma być lepsze za granicę?
> No pewnie lepsze od citka (od niego gorszy jest tylko mBąk i alior) - ale do dobroci mu daleko.

Wystarczy mi w kraju. Za granica mogę się przemęczyć z dużą kartą :)

No ale ustalmy jeszcze (a propos płatności zagranicznych, do których, jak wiadomo, visa getoutu jest dobra - o ile nie będzie tak, że nie zadziała - zaś mc getoutu jest w średnio-fatalnym peletonie polskich kart) - naprawdę masz główną kartę visa i do niej getout wydał naklejkę mc jako kartę dodatkową? Do tego samego rachunku kredytowego i tego samego limitu?

Zaś wracając do opcji naklejki do płacenia w kraju:
- citek - naklejka do kredytówki MC 5zł/mc - ale na start premia 400zł
- mBąk - 15zł za 3 lata z darmowym kontem albo darmowa naklejka do mkonta intensive, które jest darmowe pod warunkiem ping-ponga na 7k miesięcznie.

Data: 2020-04-29 17:15:00
Autor: radekp@konto.pl
Getin wycofuje naklejki KK MC
Tue, 28 Apr 2020 02:52:13 -0700 (PDT), w
<2ae244a0-a851-4c62-b524-55b8d1c1c6a8@googlegroups.com>, Dawid Rutkowski
<drutkow1@wp.pl> napisał(-a):

Jajcarze ;>
I jaką łaskę zrobili - przesłali debetówkę, która i tak jest darmowa.

A nie, to jednak KK. W poczcie wewnętrznej zrobili sobie ze mnie jaja pisząc
"debetowa" :)
Tylko po co mi ona?

[...]

To już ten citek wygląda sensownie. Prawie 100 m-cy za free.
Jaki stos dokumentów trzeba przygotować?
Oświadczenie wystarczy? (haha :) )

Data: 2020-04-30 02:17:07
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu środa, 29 kwietnia 2020 17:16:25 UTC+2 użytkownik rad...@konto.pl napisał:

A nie, to jednak KK. W poczcie wewnętrznej zrobili sobie ze mnie jaja pisząc
"debetowa" :)
Tylko po co mi ona?

Cóż, wypowiadaj umowę, jak to przed chwilą pisałem w innym wątku, bo jeszcze będziesz musiał dopłacić.
Już się trochę przekonałeś, czym jest getout - a teraz dowiesz się jeszcze więcej ;P

> [...]

To już ten citek wygląda sensownie. Prawie 100 m-cy za free.
Jaki stos dokumentów trzeba przygotować?

Na razie musisz trochę poczekać - tak się zatkali na przełomie marca i kwietnia dwiema 2-tygodniowymi (dobrymi - więc skorzystaliśmy) promocjami nowych kart MC-BP, że obecnie nie ma prawie niczego.
Tzn. o ile można się zorientować, bo tak "pilnują porządku", że na stronie w "dokumentach" w sekcji "oferty specjalne" jest chyba z 50 regulaminów, z czego 95% już wyexpirowanych ;>
Jedno, co mogę zaproponować, to promocja z polecaniem - ale wtedy Ty dostajesz 200zł i ja 200zł (no, stówę jeszcze mogę odstąpić). Tylko musiałbyś mi podać na priv imię, nazwisko, PESEL, numer telefonu i mail - a potem w ciągu 2 miesięcy wydać tą kartą i/lub naklejką 200zł..
Ew. jak tankujesz na BP to jest promo ze zwrotem 20zł miesięcznie przez 3 lata - w sumie 720zł - warunki to wydawanie kartą min. 500zł miesięcznie, w tym mi. 250zł na stacjach BP. Dodatkowo karta daje punkty payback (o ile ma to jakieś znaczenie, bo przelicznik symboliczny).

Oświadczenie czasem się udaje dla małych limitów - ostatnio było to chyba 4100. Simplicity ma chyba niższy limit minimalny, ale już dokładnie nie pamiętam.
MC-BP ma minimalny 5k - niby w regulaminie promocji napisane, że dokumentów dochodowych wymagają przy limitach większych niż 5k - ale choć specjalnie kazałem żonie brać minimum, to i tak kazali dosłać.

Dla etatowców jest w miarę light - zaświadczenie o zatrudnieniu i dochodach jako niby dokument podstawowy, ale spokojnie wystarczają potwierdzenia trzech ostatnich przelewów wynagrodzenia (choć wypisują bzdury, że ma być cały wyciąg z ostatnich 3 miesięcy - frajerów na to pewnie naciągają, ale ciekawy jestem tak naprawdę, jakie mogą mieć z tego użyteczne informacje). Do końca kwietnia (więc już niestety nie zdążysz) akceptują też PIT-11.
Z DG jest znacznie gorzej i jeśli bardzo Ci nie zależy, to raczej nie polecam, bo praktycznie chcą wszystkich dokumentów firmy za ostatni rok.

Więc jak masz DG to bierz mBąk - albo za 15zł do eKonta albo za darmo - z wymaganiem comiesięcznego ping-ponga - do mKonta intensive.

Data: 2020-04-30 16:29:02
Autor: radekp@konto.pl
Getin wycofuje naklejki KK MC
Thu, 30 Apr 2020 02:17:07 -0700 (PDT), w
<ebec680a-6b38-4735-a527-70db2bcf69fa@googlegroups.com>, Dawid Rutkowski
<drutkow1@wp.pl> napisał(-a):

> [...]

Już się trochę przekonałeś, czym jest getout - a teraz dowiesz się jeszcze więcej ;P

Dopóki mają Visę KK wciąż są najlepsi. Tylko teraz trochę mniej najlepsi :)

Data: 2020-04-26 03:15:10
Autor: Krystek
W dniu 2020-04-25 22:35, Dawid Rutkowski pisze:
[...]

mBank miał MC debetowe w formie naklejki bezpłatne do końca okresu ważności - żałuję, zę się nie skusiłem wtedy. Przydałoby się jako backup tradycyjnej karty do konta.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2020-04-26 06:21:27
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu niedziela, 26 kwietnia 2020 03:15:52 UTC+2 użytkownik Krystek napisał:

> [...]

mBank miał MC debetowe w formie naklejki bezpłatne do końca okresu ważności - żałuję, zę się nie skusiłem wtedy. Przydałoby się jako backup tradycyjnej karty do konta.

Co to znaczy "miał"?
Ma nadal - 15zł za 3 lata.
Kiedyś (ze 4 lata temu, bo mi się już skończyła) dawali w promocji za darmo - może to masz na myśli pisząc o tym "skuszeniu się"?
Darmowe są do mKonta intensive - w sumie je łatwo mieć za darmo, wystarczy 7k ping-ponga miesięcznie, może być po kawałku.
Tyle że do mkonta int. dają takie większe naklejki z zaokrąglonymi krótszymi bokami, a nie te fajne małe - musiałem użyć innej podkładki "breloczkowej", ale już taką miałem bo citek też zaczął dawać te większe naklejki.

Ale żeby mieć backup debetówki w mBąku nie musisz kombinować - za darmo można mieć dwie (a nawet trzy - zostało jeszcze ponad 4 tysiące "MC limitowanych" z ostatniego finału wośp) - visę i MC (lub dwie MC) - i wciąż wystarczy tylko raz spełnić warunek bezpłatności.

Mają jeszcze karty-opaski - ale to już 50zł (dwa razy nie załapałem się na promo :( ).

Data: 2020-04-26 18:25:35
Autor: Krystek
W dniu 2020-04-26 15:21, Dawid Rutkowski pisze:
[...]

No, o tej promocji pisałem. Była na początku ubiegłego roku, czy jakoś tak. Za 15 zł to każdy głupi potrafi ;)

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2020-04-26 07:55:05
Autor: Slavekk
W dniu 2020-04-25 o 22:11, radekp@konto.pl pisze:
Jak w temacie, i to przed końcem okresu ważności.
Przysłali w zamian debetówkę MC, ale nie chcę :)
Chcę naklejkę KK (najlepiej Visy).

Ktoś jeszcze oferuje coś takiego?

Trudno będzie, bo się banki z tego rozwiązania wycofują.
Teraz na topie są zegarki z funkcją płatniczą.
Naklejka to jakby druga karta, a zegarek to "drugie miejsce" dla pierwszej karty.
Znacznie wygodniejsze w użyciu.

Jakaś firma próbuje wskrzesić funkcjonalność naklejki wklejając ją do... szkła zegarka. Powstaje tani zegarek z funkcją naklejki płatniczej za cenę... drogiego szwjcara...;)

Sławek

Data: 2020-04-27 00:00:50
Autor: radekp@konto.pl
Getin wycofuje naklejki KK MC
Sun, 26 Apr 2020 07:55:05 +0200, w <5ea5223e$0$559$65785112@news.neostrada.pl>,
Slavekk <slavekk@gazeta.pl> napisał(-a):

[...]

Ja tam nie chcę portfela na baterie :).

No lipa, a wydawało mi się, że to raczej powszechne...

Data: 2020-04-27 16:32:42
Autor: J.F.
Użytkownik  radekp napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:e969afhq8ctqcul1gd1fi45l0p0cthh4uq@4ax.com...
Jak w temacie, i to przed końcem okresu ważności.

Wow, a co im sie stalo ?
Za duzo fraudow, czy jakis bug, ktory fraudy umozliwial masowo ?

J.

Data: 2020-04-27 17:39:30
Autor: radekp@konto.pl
Getin wycofuje naklejki KK MC
Mon, 27 Apr 2020 16:32:42 +0200, w
<5ea6ed0c$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> [...]

Wow, a co im sie stalo ?
Za duzo fraudow, czy jakis bug, ktory fraudy umozliwial masowo ?

Nie pochwalili się niestety...

Data: 2020-04-27 18:07:38
Autor: J.F.
Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:35vdafhim9s76a2jeio44tfcahp75hs0c6@4ax.com...
> [...]

Wow, a co im sie stalo ?
Za duzo fraudow, czy jakis bug, ktory fraudy umozliwial masowo ?

Ale chyba nie jakies oplaty licencyjne od tego, co juz wydali ?
Choc Citi kiedys podnioslo oplaty miesieczne ... ale to moze zwykla pazernosc byla :-)

J.

Getin wycofuje naklejki KK MC