Getin - zagotowałem się

Data: 2013-06-25 10:17:47
Autor: radar
Getin - zagotowałem się
1 próba założenia konta. Składam wniosek przez neta, jeszcze nie skończyłem wypełniać a już dzwonią i zawracają gitarę. Skończyłem wniosek, czekam i czekam w końcu po paru dniach dzwonią. Okazuje się, że nie da się przez pocztę (kurier 35zł); odmawiam. W końcu "przekierowują" do "dowolnego" oddziału, gotowa umowa ma czekać. Idę do najbliższego punktu - obsługują tylko kredyty i spadaj człeku na drzewo. Drałuję do następnego punktu "nie mamy pańskiej umowy i co nam zrobisz". Rezygnuję.
2 podejście. Nauczony doświadczeniem wkraczam do oddziału i z marszu stawiam sprawę jasno. Daję Pani 10 minut na założenie konta z kartą paliwową albo wychodzę. Sukces. Po 9 minutach z umową w zębach jestem już za drzwiami. Karta przychodzi po 2 tygodniach niestety niewłaściwa. Dzwonię na infolinię, 10 minut oczekiwania, rezygnuję. Kolejne podejście następnego dnia, również 10 minut wytrzymuję z zaciśniętymi zębami. W międzyczasie, tekst "będziemy Cię nagrywać albo spadaj". Radosnym głosem informuję, że w takim razie też będę nagrywał. No i szczena mi spada bo "konsultantka" nie zgadza się na nagrywanie. Jak podniosę szczękę z podłogi i ochłonę to czeka mnie kolejne 10 minut...

Och z jaką przyjemnością będę ich doił jak już usunę wszelkie kłody spod nóg...

--
radar

Data: 2013-06-25 06:21:22
Autor: witek
Getin - zagotowałem się
radar wrote:
Radosnym głosem informuję, że w takim razie też będę nagrywał. No i
szczena mi spada bo "konsultantka" nie zgadza siÄ™ na nagrywanie.

nie musisz miec jej zgody. swoje rozmowy mozesz nagrywac zawsze.
oni tez cie nie musza informowac o tym, ze rozmowa jest nagrywana.
Robia to bo  a) sie tak przyjelo, b) jak ludzie wiedza, ze sa nagrywani, to maja mniejsza ochote do klamania.

chyba, ze lubisz droczyc.

Data: 2013-06-25 11:22:14
Autor: radar
Getin - zagotowałem się
Odsłona 2.
Jak się okazało, panienka w oddziale tak się spieszyła, że nie aktywowała mi usługi telefonicznej. Zostałem więc ukarany 10 min oczekiwania na połączenie. W temacie karty dowiedziałem się, że debetowy platinum (o którego nie wnioskowałem - więc bank nie ma umowy na niego!) "to jest teraz karta paliwowa, bo zielonych zabrakło". Pewnie za miesiąc pójdzie reklamacja za brak premii paliwowej i pobranie opłaty za kartę (platinum 500zł obrotu, paliwowa 300zł), której nie uznają (nawet jak przedstawię "nielegalne" nagranie rozmowy).
Następnie zostałem ukarany po raz kolejny 10 min oczekiwania bo każde przełączenie to powrót do głównej kolejki (mimo pozytywnej weryfikacji "kodem telefonicznym"). U kolejnego "konsultanta" dowiedziałem się, że nie mogą mi zrobić dostępu internetowego bo to tylko w oddziale dają "startowe" (zupełnie co innego mówiła poprzednia "konsultantka").

Sprawdza się stare przysłowie: "nie ruszaj gówna bo się ubrudzisz".

--
radar

Data: 2013-06-25 12:52:12
Autor: lolekanabolek
Getin - zagotowałem się
W dniu 2013-06-25 11:22, radar pisze:
  W temacie karty dowiedziaÅ‚em siÄ™, że debetowy
[...]
przedstawiÄ™ "nielegalne" nagranie rozmowy).

też mi przysłali platynową, ale w systemie transakcyjnym pod kartą coś takiego wisi: MASTERCARD - PROMOCJA DLA KIEROWCÓW III,
więc miejmy nadzieję, że będzie ok

Marcin

Data: 2013-06-25 12:57:54
Autor: radar
Getin - zagotowałem się
W dniu 2013-06-25 12:52, lolekanabolek pisze:
też mi przysłali platynową, ale w systemie transakcyjnym pod kartą coś
takiego wisi: MASTERCARD - PROMOCJA DLA KIEROWCÓW III,
więc miejmy nadzieję, że będzie ok

Dzięki. Zrób sobie PrtSc ;)

--
radar

Data: 2013-06-26 18:35:57
Autor: radar
Getin - zagotowałem się
Odsłona 3:
kara dodatkowa: pół godziny + dojazd zmarnowane w oddziale
sprawa załatwiona

--
radar

Data: 2013-06-26 22:54:38
Autor: ls
Getin - zagotowa³em siê
W dniu wtorek, 25 czerwca 2013 10:17:47 UTC+2 u¿ytkownik radar napisa³:
1 próba za³o¿enia konta. Sk³adam wniosek przez neta, jeszcze nie (...)

He he - tez mialem z nimi przygody: Konto zakladalem w oddziale w pn, na drugi dzien przyszly dane do logowania..
Po zalogowaniu w tym ich kosmicznym interfejsie, w dziale "Rachunki" pisalo "0 rachunkow" - nie moglem z tym nic zrobic.
Dzwonilem, pisalem maile, dopiero w nd rachunek sie pojawil, a wraz z nim "Mastercard Biznes". Wiec znowu telefon - pani uspokoila mnie, ze nie wazne, ze "Biznes", niewazne, ze karta szara z napisam "Platinum", wazne, ze wniosek byl o konto z karta paliwowa.
Co ciekawe, niedawno w systemie karta z "Biznes" zmienila sie na "Promocja dla kierowcow".
Poza tym dziwaczne jest robienie przelewow - trace sporo czasu, zeby przez to przebrnac.
I kolejny kwiatek: w tym tygodniu przez kilka dni mialem blokade na 53zl, ktorych nie wydalem - wczoraj blokada zniknela.

Mam tylko nadzieje, tak jak Ty, ze comiesieczne dojenie wynagrodzi mi te udreke ;)

A nie wiesz przypadkiem, ktorego dnia miesiaca daja zwrot kaski?

--
pozdr.
ls

Data: 2013-06-27 08:13:27
Autor: radar
Getin - zagotowa³em siê
W dniu 2013-06-27 07:54, ls pisze:
A nie wiesz przypadkiem, ktorego dnia miesiaca daja zwrot kaski?

Nie mam pewno¶ci ale chyba 10-go.
W oddziale pods³ucha³em, ¿e mo¿na laæ 98!?

--
radar

Data: 2013-06-27 00:03:38
Autor: mietek
Getin - zagotowa³em siê
W dniu czwartek, 27 czerwca 2013 08:13:27 UTC+2 u¿ytkownik radar napisa³:

mo¿esz nawet laæ alkohol, te¿ bêdzie premia. I tak, karty obecnie rozdaj± srebrne, polecam art + komentarze bo sporo ciekawych rzeczy sie mozna dowiedziec http://livesmarter.pl/getin-up-3-95-pln-za-litr-paliwa-karta-debetowa-dla-kierowcow/

Data: 2013-06-27 05:46:46
Autor: ls
Getin - zagotowa³em siê
> [...]
> A nie wiesz przypadkiem, ktorego dnia miesiaca daja zwrot kaski?

Nie mam pewno¶ci ale chyba 10-go.
W oddziale pods³ucha³em, ¿e mo¿na laæ 98!?

Ja lalem gaz i kupowalem gazete - Getin daje zwroty za zakupy na stacjach, niewazne jakie
Co moze byc ciekawe dla przyszlych klientow: za polecenie konta mozna dostac 100zl

--
pozdr.
ls

Data: 2013-06-28 16:38:46
Autor: Pit
Getin - zagotowa³em siê
W dniu 2013-06-27 14:46, ls pisze:
Ja lalem gaz i kupowalem gazete - Getin daje zwroty za zakupy na stacjach, niewazne jakie
Co moze byc ciekawe dla przyszlych klientow: za polecenie konta mozna dostac 100zl

Jest gdzie¶ jaki¶ regulamin do tej promocji? Osoba polecona musi spe³niæ jakie¶ warunki?

Pit

Data: 2013-07-01 01:40:29
Autor: ls
Getin - zagotowa³em siê
W dniu pi±tek, 28 czerwca 2013 16:38:46 UTC+2 u¿ytkownik Pit napisa³:
W dniu 2013-06-27 14:46, ls pisze:
> Co moze byc ciekawe dla przyszlych klientow: za polecenie konta mozna dostac 100zl

Jest gdzie¶ jaki¶ regulamin do tej promocji? Osoba polecona musi spe³niæ jakie¶ warunki?

http://www.getinbank.pl/files/documents/Owiadczenie_pole_klienta__II_edycja_.pdf

Osoba polecona musi zalozyc konto i zrobic zakupy za 300zl.
Jakby co, moge polecic i podzielic sie kaska :)

--
pozdr.
ls

Data: 2013-07-01 12:19:11
Autor: Pit
Getin - zagotowa³em siê
W dniu 2013-07-01 10:40, ls pisze:
> [...]

Osoba polecona musi zalozyc konto i zrobic zakupy za 300zl.
Jakby co, moge polecic i podzielic sie kaska:)

Dziêki. Szuka³em ale znalaz³em tylko promocjê dla kont firmowych.

Pit

Getin - zagotowałem się