Getin - zagotowałem się

Data: 2013-06-26 22:54:38
Autor: ls
Getin - zagotowałem się
W dniu wtorek, 25 czerwca 2013 10:17:47 UTC+2 użytkownik radar napisał:
1 próba założenia konta. Składam wniosek przez neta, jeszcze nie (...)

He he - tez mialem z nimi przygody: Konto zakladalem w oddziale w pn, na drugi dzien przyszly dane do logowania..
Po zalogowaniu w tym ich kosmicznym interfejsie, w dziale "Rachunki" pisalo "0 rachunkow" - nie moglem z tym nic zrobic.
Dzwonilem, pisalem maile, dopiero w nd rachunek sie pojawil, a wraz z nim "Mastercard Biznes". Wiec znowu telefon - pani uspokoila mnie, ze nie wazne, ze "Biznes", niewazne, ze karta szara z napisam "Platinum", wazne, ze wniosek byl o konto z karta paliwowa.
Co ciekawe, niedawno w systemie karta z "Biznes" zmienila sie na "Promocja dla kierowcow".
Poza tym dziwaczne jest robienie przelewow - trace sporo czasu, zeby przez to przebrnac.
I kolejny kwiatek: w tym tygodniu przez kilka dni mialem blokade na 53zl, ktorych nie wydalem - wczoraj blokada zniknela.

Mam tylko nadzieje, tak jak Ty, ze comiesieczne dojenie wynagrodzi mi te udreke ;)

A nie wiesz przypadkiem, ktorego dnia miesiaca daja zwrot kaski?

--
pozdr.
ls

Data: 2013-06-27 08:13:27
Autor: radar
Getin - zagotowałem się
W dniu 2013-06-27 07:54, ls pisze:
A nie wiesz przypadkiem, ktorego dnia miesiaca daja zwrot kaski?

Nie mam pewności ale chyba 10-go.
W oddziale podsłuchałem, że można lać 98!?

--
radar

Data: 2013-06-27 00:03:38
Autor: mietek
Getin - zagotowałem się

możesz nawet lać alkohol, też będzie premia. I tak, karty obecnie rozdają srebrne, polecam art + komentarze bo sporo ciekawych rzeczy sie mozna dowiedziec http://livesmarter.pl/getin-up-3-95-pln-za-litr-paliwa-karta-debetowa-dla-kierowcow/

Data: 2013-06-27 05:46:46
Autor: ls
Getin - zagotowałem się
> [...]
> A nie wiesz przypadkiem, ktorego dnia miesiaca daja zwrot kaski?

Nie mam pewności ale chyba 10-go.
W oddziale podsłuchałem, że można lać 98!?

Ja lalem gaz i kupowalem gazete - Getin daje zwroty za zakupy na stacjach, niewazne jakie
Co moze byc ciekawe dla przyszlych klientow: za polecenie konta mozna dostac 100zl

--
pozdr.
ls

Data: 2013-06-28 16:38:46
Autor: Pit
Getin - zagotowałem się
W dniu 2013-06-27 14:46, ls pisze:
Ja lalem gaz i kupowalem gazete - Getin daje zwroty za zakupy na stacjach, niewazne jakie
Co moze byc ciekawe dla przyszlych klientow: za polecenie konta mozna dostac 100zl

Jest gdzieś jakiś regulamin do tej promocji? Osoba polecona musi spełnić jakieś warunki?

Pit

Data: 2013-07-01 01:40:29
Autor: ls
Getin - zagotowałem się
W dniu piątek, 28 czerwca 2013 16:38:46 UTC+2 użytkownik Pit napisał:
W dniu 2013-06-27 14:46, ls pisze:
> Co moze byc ciekawe dla przyszlych klientow: za polecenie konta mozna dostac 100zl

Jest gdzieś jakiś regulamin do tej promocji? Osoba polecona musi spełnić jakieś warunki?

http://www.getinbank.pl/files/documents/Owiadczenie_pole_klienta__II_edycja_.pdf

Osoba polecona musi zalozyc konto i zrobic zakupy za 300zl.
Jakby co, moge polecic i podzielic sie kaska :)

--
pozdr.
ls

Data: 2013-07-01 12:19:11
Autor: Pit
Getin - zagotowałem się
W dniu 2013-07-01 10:40, ls pisze:
> [...]

Osoba polecona musi zalozyc konto i zrobic zakupy za 300zl.
Jakby co, moge polecic i podzielic sie kaska:)

Dzięki. Szukałem ale znalazłem tylko promocję dla kont firmowych.

Pit

Getin - zagotowałem się