Getin , zmiana oprocentowania.

Data: 2009-07-16 16:35:06
Autor: azot
Getin , zmiana oprocentowania.
Dzisiaj w Getiniel okata wiosenna zmieniła oprocentowanie z 6% na 4,5%. Wszyscy , którzy zakładali w placówce z odnowieniem, muszą teraz zrywac dokładnie w dniu odnowienia. jak się spóźnią choćby o 1 dzień,  to kara 0,1% lokaty, min. 10 złotych, max 100 złotych. Lokata wiosenna weszła chyba od 17 kwietnia, stąd od jutra pierwsze odnowienia, to oni "łup" po procencie. Albo trzymasz dalej na 4.5%, albo zapłać karę jak zaspałeś  z zerwaniem. Cwaniaki.

azot

Data: 2009-07-16 18:14:26
Autor: waldek

Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h3ndqm$cdl$1news.task.gda.pl...
[...]

Jakie "łup"????
To było oprocentowanie stałe i jeżeli zleciło się powrót zakończonej lokaty na konto, to można spać spokojnie do czasu zapadalności lokaty

Pozdr
Waldek

Data: 2009-07-16 22:31:49
Autor: Lukasz W.
[...]

nie zmienia to faktu że podejście Getin Banku do klienta jest bandyckie
powiadamiają o zmianie oprocentowania dzien przed pierwszym dniem, w ktorym lokaty zaczynają się odnawiać a wiec tak by potencjalny klient mial jak najmniej czasu na zapoznanie się z nowym oprocentowaniem oraz wycofaniem lokaty a wiec jak najwieksze prawdopodobienstwo wyciagniecia kasy od klienta

trzymam u nich swoje oszczędności ale im dłużej to robie, tym mniej mi się to podoba

L.W.

Data: 2009-07-17 05:48:43
Autor: xbartx
Dnia Thu, 16 Jul 2009 22:31:49 +0200, Lukasz W. napisał(a):

trzymam u nich swoje oszczędności ale im dłużej to robie, tym mniej mi
się to podoba

To lepiej się przerzuć na KO do eurobanku i będziesz miał praktycznie nieograniczone możliwości dysponowania swoimi oszczędnościami przy dobrym %.

Data: 2009-07-17 10:51:13
Autor: Valdi.Pavlack
Getin , zmiana oprocentowania.
"xbartx" news:h3p3br$alh$3inews.gazeta.pl

To lepiej się przerzuć na KO do eurobanku i będziesz miał praktycznie
nieograniczone możliwości dysponowania swoimi oszczędnościami przy dobrym
%.

A getin ma niby złe oprocentowanie? ;)

Data: 2009-07-17 02:34:11
Autor: Mariusz Tasarz
Getin , zmiana oprocentowania.
On 17 July, 10:51, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl>
wrote:
> [...]

> To lepiej się przerzuć na KO do eurobanku i będziesz miał praktycznie
> nieograniczone możliwości dysponowania swoimi oszczędnościami przy dobrym

czekam teraz na szybką zmianę lokat 1-dniowych :))) z których to tak
elegancko się wycofali

Data: 2009-07-17 12:19:46
Autor: Valdi.Pavlack
Getin , zmiana oprocentowania.
"Mariusz Tasarz"

czekam teraz na szybką zmianę lokat 1-dniowych :))) z których to tak
elegancko się wycofali

"elegancko" - tak będzie wyglądać lepiej :)
A co do samego zachowania getinu - mogli przynajmniej wycofowywać się z
klasą jak OF - przynajmniej był jakiś graniczny termin do kiedy można
zakładać itp.

Data: 2009-07-17 11:41:48
Autor: xbartx
Dnia Fri, 17 Jul 2009 10:51:13 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

A getin ma niby złe oprocentowanie? ;)

A ma RO z kapitalizacją dzienną? Przecież te lokaty jednodniowe to im mało serwerowni nie rozwaliły, więc zrobili lepiej dla klientów, którzy lubią spacery do oddziałów. Na dzień dzisiejszy GB zbiera baty od EB jakby się nie przyglądać.

Data: 2009-07-19 21:05:53
Autor: Arek
azot napisał(a) w wiadomości: ...
[...]

Coś mi tu nie gra. Oprocentowanie mogą zmienić kiedy chcą, ale zasad
wstecz chyba nie. Odnowienie to nie założenie. Chyba... Zadzwonię
i złośliwie zapytam.

Arek

Data: 2009-07-19 21:22:56
Autor: wiatrak

Użytkownik "Arek" <abcdek@poczta.onet.pl.usun_cde.invalid> napisał w wiadomości news:h3vqql$6cj$1news.onet.pl...
azot napisał(a) w wiadomości: ...
[...]

Jeżeli lokata się odnawia, to odnawia się z procentem i także REGULAMINEM obowiązujacym w dniu odnowienia. Jest to w zasadzie nowa lokata. Stara się skończyła , zaczęła się nowa. Po prostu odnawialność to złożenie dyspozycji założenia nowej lokaty po zakończeniu poprzedniej.

wiatrak

Data: 2009-07-20 13:03:17
Autor: XYZ
On 2009-07-19 21:22, wiatrak wrote:
[...]

Tak, ale z kolei lokaty założone w oddziałach przed wprowadzeniem kary za zerwanie a odnowione już po 1 czerwca można zrywać bez opłaty pomimo, że jest taki zapis w regulaminie. Sam zrywałem lokatę kilka dni po terminie i nie zapłaciłem "opłaty manipulacyjnej". Czyli sami nie stosują się do swojego regulaminu.

Getin , zmiana oprocentowania.