Getin , zmiana oprocentowania.

Data: 2009-07-16 18:14:26
Autor: waldek
Getin , zmiana oprocentowania.

Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h3ndqm$cdl$1news.task.gda.pl...
Dzisiaj w Getiniel okata wiosenna zmieniła oprocentowanie z 6% na 4,5%. Wszyscy , którzy zakładali w placówce z odnowieniem, musz± teraz zrywac dokładnie w dniu odnowienia. jak się spóĽni± choćby o 1 dzień,  to kara 0,1% lokaty, min. 10 złotych, max 100 złotych. Lokata wiosenna weszła chyba od 17 kwietnia, st±d od jutra pierwsze odnowienia, to oni "łup" po procencie. Albo trzymasz dalej na 4.5%, albo zapłać karę jak zaspałe¶  z zerwaniem. Cwaniaki.

Jakie "łup"????
To było oprocentowanie stałe i jeżeli zleciło się powrót zakończonej lokaty na konto, to można spać spokojnie do czasu zapadalno¶ci lokaty

Pozdr
Waldek

Data: 2009-07-16 22:31:49
Autor: Lukasz W.
[...]

nie zmienia to faktu że podej¶cie Getin Banku do klienta jest bandyckie
powiadamiaj± o zmianie oprocentowania dzien przed pierwszym dniem, w ktorym lokaty zaczynaj± się odnawiać a wiec tak by potencjalny klient mial jak najmniej czasu na zapoznanie się z nowym oprocentowaniem oraz wycofaniem lokaty a wiec jak najwieksze prawdopodobienstwo wyciagniecia kasy od klienta

trzymam u nich swoje oszczędno¶ci ale im dłużej to robie, tym mniej mi się to podoba

L.W.

Data: 2009-07-17 05:48:43
Autor: xbartx
Getin , zmiana oprocentowania.
Dnia Thu, 16 Jul 2009 22:31:49 +0200, Lukasz W. napisał(a):

trzymam u nich swoje oszczędności ale im dłużej to robie, tym mniej mi
siÄ™ to podoba

To lepiej się przerzuć na KO do eurobanku i będziesz miał praktycznie nieograniczone możliwości dysponowania swoimi oszczędnościami przy dobrym %.

Data: 2009-07-17 10:51:13
Autor: Valdi.Pavlack
Getin , zmiana oprocentowania.
"xbartx" news:h3p3br$alh$3inews.gazeta.pl

To lepiej się przerzuć na KO do eurobanku i będziesz miał praktycznie
nieograniczone możliwości dysponowania swoimi oszczędnościami przy dobrym
%.

A getin ma niby złe oprocentowanie? ;)

Data: 2009-07-17 02:34:11
Autor: Mariusz Tasarz
Getin , zmiana oprocentowania.
On 17 July, 10:51, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl>
wrote:
> [...]

> To lepiej się przerzuć na KO do eurobanku i będziesz miał praktycznie
> nieograniczone możliwo¶ci dysponowania swoimi oszczędno¶ciami przy dobrym

czekam teraz na szybk± zmianę lokat 1-dniowych :))) z których to tak
elegancko się wycofali

Data: 2009-07-17 12:19:46
Autor: Valdi.Pavlack
Getin , zmiana oprocentowania.
"Mariusz Tasarz"

czekam teraz na szybk± zmianę lokat 1-dniowych :))) z których to tak
elegancko się wycofali

"elegancko" - tak będzie wygl±dać lepiej :)
A co do samego zachowania getinu - mogli przynajmniej wycofowywać się z
klas± jak OF - przynajmniej był jaki¶ graniczny termin do kiedy można
zakładać itp.

Data: 2009-07-17 11:41:48
Autor: xbartx
Dnia Fri, 17 Jul 2009 10:51:13 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

A getin ma niby złe oprocentowanie? ;)

A ma RO z kapitalizacją dzienną? Przecież te lokaty jednodniowe to im mało serwerowni nie rozwaliły, więc zrobili lepiej dla klientów, którzy lubią spacery do oddziałów. Na dzień dzisiejszy GB zbiera baty od EB jakby się nie przyglądać.

Getin , zmiana oprocentowania.