Getin - zmiana w funkcjonalności

Data: 2013-08-11 19:58:40
Autor: Kamil Jońca
Getin - zmiana w funkcjonalności

Dziś po zalogowaniu się przywitał mnie komunikat o zmianach. Ciekawy
fragment:

-- 8<-- -- -- -- -- -- -- -cut here-- -- -- -- -- -- -- -start-- -- -- -- -- -- ->8-- -
[....]

Pragniemy poinformować, iż udostępniona została również możliwość
logowania się do Bankowości Internetowej za pomocą wszystkich znaków
hasła zamiast wprowadzania jedynie losowo wybranych znaków jak
dotychczas. Zmiany sposobu logowania można dokonać w Bankowości
Internetowej, w zakładce Ustawienia, Kanały dostępu/Zmiana hasła. [...]
-- 8<-- -- -- -- -- -- -- -cut here-- -- -- -- -- -- -- -end-- -- -- -- -- -- -- ->8-- -

Nie próbowałem.

KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
Know how to save 5 drowning lawyers?

Data: 2013-08-11 14:25:19
Autor: www2
Getin - zmiana w funkcjonalności
Jesli dotyczy to (a tak mysle) Getin Up to pare dni temu aktywowalem dostep
przez WWW i mozna bylo juz wybrac pelne haslo (tak tez zrobilem) i przez pare dni juz mialem logowanie login+pelne haslo.

Za to na getin online gdzie mam konto 3 lata nadal jest maskowane.

Najlepsze jest to, ze maja swietna aplikacje mobilna i dzisiaj dodalem do niej
zarowno get up jak gol! Jedna z najlepszych aplikacji mobilnych.

Na rowni z sync, ale wygladajaca bardziej ascetycznie, co jest na plus.

W ogole te ich nowe kafelki po paru probach zmiany na stare i powrotu do nich
przekonaly mnie i od dzisiaj tylko kafelki mam (get up, gol, open finance).

Szkoda ze Idea Bank nie ma tych kafelek i nie ma mozna do tej aplikacji mobilnej dodac...

Wszystko zunifikowane. Alez mi sie podoba - miec w jednej aplikacji wiecej niz
jedna konto. Przelacza sie tylko po prawej na gorze profilem i logowanie palcem.
(Lub mozna haslo ustawic).

Za to ten nowy interfejs mbanku... porazka.

Getin - zmiana w funkcjonalności