Getin znowu wymyśla: lokata na szpilkach 6, 15%

Data: 2012-03-08 08:50:10
Autor: spider
Getin znowu wymyśla: lokata na szpilkach 6, 15%
http://getinonline.pl/lokata_na_szpilkach/
oferta ważna 1 dzień
Swoją drogą, to może mi ktoś powiedzieć czy można na infolinii Getinu hurtowo zmienić status lokat z odnawialnych na nieodnawialne? Nie chce mi się wisieć 30 min na słuchawce by się tego dowiedzieć ;)

Data: 2012-03-08 00:56:37
Autor: disnej
W dniu czwartek, 8 marca 2012, 08:50:10 UTC+1 użytkownik spider napisał:
http://getinonline.pl/lokata_na_szpilkach/
oferta ważna 1 dzień

Dodając 1zł za założenie na skarbonkowym i dzieląc po 1000pln, wychodzi niezłe oprocentowanie.

Data: 2012-03-08 01:03:18
Autor: eisenberg
On 8 Mar, 08:50, spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl> wrote:
[...]

Od pewnego czasu mam "Oops! This page appears broken. DNS Error -
Server cannot be found." przy próbie wejście na stronę GOLa

Data: 2012-03-09 07:30:59
Autor: xbartx
Dnia Thu, 08 Mar 2012 01:03:18 -0800, eisenberg napisał(a):

Od pewnego czasu mam "Oops! This page appears broken. DNS Error - Server
cannot be found." przy próbie wejście na stronę GOLa

Sprawdź ustawienia swojej przeglądarki i komputera (z jakiego DNS korzystasz), bo to raczej nie ich wina tylko Twoja.

--
xbartx

Data: 2012-03-09 07:32:01
Autor: xbartx
Getin znowu wymyśla: lokata na szpilkach 6,15%

$ dig getinonline.pl

; <<>> DiG 9.8.1-P1 <<>> getinonline.pl
;; global options: +cmd
;; Got answer:
;; ->>HEADER<<- opcode: QUERY, status: NOERROR, id: 44961
;; flags: qr rd ra; QUERY: 1, ANSWER: 1, AUTHORITY: 4, ADDITIONAL: 0

;; QUESTION SECTION:
;getinonline.pl. IN A

;; ANSWER SECTION:
getinonline.pl. 300 IN A 195.245.222.132

;; AUTHORITY SECTION:
getinonline.pl. 80687 IN NS ns3.noblebank.pl.
getinonline.pl. 80687 IN NS ns1.noblebank.pl.
getinonline.pl. 80687 IN NS ns2.noblebank.pl.
getinonline.pl. 80687 IN NS ns4.noblebank.pl.

;; Query time: 63 msec
;; SERVER: 213.186.33.99#53(213.186.33.99)
;; WHEN: Fri Mar  9 08:31:13 2012
;; MSG SIZE  rcvd: 130

--
xbartx

Data: 2012-03-08 09:46:29
Autor: Bogdan
Getin znowu wymyśla: lokata na szpilkach 6,15%
Zamów rozmowę z opiekunem konta
jak oddzwoni to zleć zamianę odnwaialnych
na nieodnawialne

Pozdrawiam

Data: 2012-03-08 09:57:07
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Bogdan" <wermo@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4f5871ee$0$1258$65785112news.neostrada.pl...
Zamów rozmowę z opiekunem konta
jak oddzwoni to zleć zamianę odnwaialnych
na nieodnawialne

o ile oddzwoni, 80% nie oddzwaniają

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-03-12 20:41:48
Autor: Zbynek Ltd.
Getin znowu wymyśla: lokata na szpilkach 6,15%
Elo

spider napisał(a) :
Swoją drogą, to może mi ktoś powiedzieć czy można na infolinii Getinu hurtowo zmienić status lokat z odnawialnych na nieodnawialne? Nie chce mi się wisieć 30 min na słuchawce by się tego dowiedzieć ;)

Można. Testowane, działa.
P.S. Ustawiasz na głośnomówiący i nie musisz wisieć :-)

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Getin znowu wymyśla: lokata na szpilkach 6, 15%