GetinBank - minmalna wysokość wkładu

Data: 2009-08-16 13:59:22
Autor: Błażej
GetinBank - minmalna wysokość wkładu
Witam,

W regulaminie lokat złotowych GetinBanku znalazłem zapis dotyczący możliwości negocjowania oprocentowania lokaty. Przy czym kwota, od której można negocjować wysokość oprocentowania nie została podana. Czy ktoś wie, ile wynosi owa minimalna kwota oraz, jakie aktualnie oprocentowanie można uzyskać.

II $6 3

W Placówce Banku możliwe jest zawarcie umowy na warunkach korzystniejszych od postanowień niniejszego Regulaminu. Minimalną wysokość wkładów podlegających negocjacji określa Zarządzenie Prezesa Zarządu Banku lub uchwała Zarządu Banku.

Pozdrawiam,
Blazej

Data: 2009-08-16 14:08:57
Autor: Krzysztof

"Błażej" <e221@poczta.fm> wrote in message news:h68stp$lju$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Jak dobrze pamietam to dla waluty bylo chyba 10tys EUR lub USD, a dla PLN chyba 30tys. Dodladnie trzeba sie pytac. Wiem tylko, ze dla tych malych sum na jesieni Getin zawiesil negocjowalne, bo stawki rynkowe byly nizsze niz ich oferta lokat. Sytuacja, ktora trwa od jesieni nie jest normalna, gdyz wczesniej zawsze standardowa oferta depozytow byla ponizej rynkowych WIBOR i LIBOR, ale zawsze mozna probowac.

Data: 2009-08-17 13:30:33
Autor: Błażej
[...]

Obecnie nie ma możliwości negocjowania wysokości oprocentowania.

Pozdrawiam.

GetinBank - minmalna wysokość wkładu