GetinBank24 konto bezpłatne za wpływ kwoty 750 zł

Data: 2011-06-19 17:17:33
Autor: Bogdan
GetinBank24 konto bezpłatne za wpływ kwoty 750 zł
Marmurek GB24 zmienił regulamin
i od 15.06.2011 można załżyć konto ROR i KO
obsługa bezpłatna i przelewy w przypadku
wpływu 750 zł na konto w poprzednim miesiącu.

Data: 2011-06-19 17:45:35
Autor: wiatrak

Użytkownik "Bogdan" <wermo@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4dfe1314$0$2442$65785112news.neostrada.pl...
Marmurek GB24 zmienił regulamin
i od 15.06.2011 można załżyć konto ROR i KO
obsługa bezpłatna i przelewy w przypadku
wpływu 750 zł na konto w poprzednim miesiącu.

Niech mnie w d.... pocałują. Miałem to ich  konto, to wprowadzili opłatę 5 zeta. Niech się teraz bujają.

wiatrak

Data: 2011-06-20 00:34:23
Autor: Waldek

Użytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:itl5j1$he1$1node2.news.atman.pl...

[...]

Dokładnie, proponowali mi w zeszlym tygodniu przy likwidacji konta
ale ze nie wchodzi sie 2 x do tej samej kałuży ;P
Coz, napewno jakas czesc klientow stracili
pokonczyly sie lokaty to i znikły konta .... i pewnie zabolalo ;)

GetinBank24 konto bezpłatne za wpływ kwoty 750 zł