Data: 2012-11-29 12:52:59 | |
Autor: Q | |
GetinOline - zmiana adresu (zamieszkania / korespondencyjnego) | |
Dalem znajomej cynk, zeby zalozyla sobie konto w alior kantor.
Przelew z getinonline poszedl i nic... Potem przyszla jakas niezgodnosc danych. Co sie okazalo? Z pol roku temu zmienila adres zamieszkania w getinonline-owym panelu i w ustawieniach konta jest poprawny / aktualny adres; niestety- adres w wychodzacych przelewach jest STARY / nieaktualny :). Pomijam fakt, ze to adres zamieszkania a nie zameldowania, ktory to byl i jest taki sam i ktorego nigdzie w ustawieniach konta (ani w przelewach) nie moze znalezc :). Co za gniot :). |
|
Data: 2012-11-29 17:36:58 | |
Autor: Q | |
GetinOline - zmiana adresu (zamieszkania / korespondencyjnego) | |
Z pol roku temu zmienila adres zamieszkania w getinonline-owym panelu Zadzwonila do konsultanta getinonline: - w przelewach pokazuje sie moj (nieaktualny) adres zamieszkania a chyba powinen tam byc adres zameldowania? - tak, ale mozemy pani ten adres zmienic; prosze wyslac skan dowodu - nie mam przy sobie skanera, ale moment- przeciez macie skany mojego dowodu i w ogole ten balagan to wina waszego systemu / ludzi - tak, skan powinien gdzies u nas byc, ale nie jestem w stanie go znalezc; musi pani wyslac skan dowodu - inaczej nie zmienie pani adresu zameldowania W koncu wyslala im skan dowodu (po cholere chcieli to przy podpisywaniu umowy) i zmienili jej adres zameldowania, czyli adres widoczny w danych przelewow. Rozumiem, ze czasami mozna popelniac rozne bledy, ale jak to mozliwe, ze wpisujac poprawne adresy w internetowym formularzu, wyslaniu skanow dowodu nadal jest burdel w danych? Ostatni raz spotkalem sie z takim czyms w rajfajzenie. Widac te skany olewaja i spokojnie mozna zakladac konta uzywajac generatora nr dowodow i pesel :). |
|
Data: 2012-11-30 12:02:25 | |
Autor: Matt | |
GetinOline - zmiana adresu (zamieszkania / korespondencyjnego) | |
On Thu, 29 Nov 2012 17:36:58 +0100, Q <no@spam.org> wrote:
Rozumiem, ze czasami mozna popelniac rozne bledy, Mam KK w Citi. Gdy robię przelewy z KK to Citi wypełnia pole nadawca tak: Imię Nazwisko Drugie_Imię <pusta linia> Nr_domu Nr_mieszkania Nazwa_ulicy Składałem reklamację w Citi, żądałem aby drugie imię nie było podawane jako ostatnie w linii, powinno być Imię Nazwisko lub Imię Drugie_Imię Nazwisko. Chciałem też aby adres też był prawidłowo wprowadzony, tzn. zawierający nazwę ulicy z numerami w jednej linii a nazwę miasta w następnej (obecnie w ogóle nie ma nazwy miasta a nazwa ulicy wygląda, że jest nazwą jakiejś wsi). Minęło ze 2 lata, reklamacja do tej pory nie została uwzględniona. Matt |
|