GetinOnline

Data: 2011-12-14 09:39:42
Autor: Antoni Erenbek
GetinOnline
Witam proszę o poradę prawna
kiedy¶ posiadałem konto w getin online z rok temu ,jednakże z przyczyn
niezależnych musiałem je zlikwidować. I tu pojawai się problem z
ponownym otwarciem iż według jaki¶ wewnętrznych regulacji banku którym
s± nie dostępne dla klienta, wieć nie można ich pokazać konkretnego
punktu nie mogę ponownie założyc konta swobodnego. Co według prawa
bankowego lub innego prawa jest dla klienta ważniejsze czy regulacje
tylko mówione czy ogólnodostępny regulamin prowadzenia rachunków
bankowych, wedle mojego uznania iż to co w regulaminie jest napisane
jest ważne.
Z góry Dzięnkuje
AE

Data: 2011-12-14 20:18:13
Autor: xbartx
GetinOnline
Dnia Wed, 14 Dec 2011 09:39:42 -0800, Antoni Erenbek napisał(a):

Witam proszÄ™ o poradÄ™ prawna
kiedyś posiadałem konto w getin online z rok temu ,jednakże z przyczyn
niezależnych musiałem je zlikwidować. I tu pojawai się problem z
ponownym otwarciem iż według jakiś wewnętrznych regulacji banku którym
są nie dostępne dla klienta, wieć nie można ich pokazać konkretnego
punktu nie mogę ponownie założyc konta swobodnego. Co według prawa
bankowego lub innego prawa jest dla klienta waĹĽniejsze czy regulacje
tylko mówione czy ogólnodostępny regulamin prowadzenia rachunków
bankowych, wedle mojego uznania iĹĽ to co w regulaminie jest napisane
jest waĹĽne.

Spróbuj założyć jakąś lokatę. Sprawdzisz wtedy czy możesz coś u nich założyć a nic nie stracisz, bo lokaty nie musisz opłacić. Jeżeli dostniesz login i hasło do systemu, tudzież okaże się że masz już swój login, to może uda Ci się odzyskać hasło. Jak się uda i zalogujesz się do ich sytemu to zobaczysz co tam widać i może dalej uda Ci się założyć konto z poziomu www, może. Załóż lokatę i daj znać jaki wynik, to pomyślimy co dalej.

Data: 2011-12-14 14:06:37
Autor: Antoni Erenbek
GetinOnline
On 14 Gru, 21:18, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
> [...]

> tylko mówione czy ogólnodostępny regulamin prowadzenia rachunków
> bankowych, wedle mojego uznania iż to co w regulaminie jest napisane

Spróbuj założyć jak±¶ lokatę. Sprawdzisz wtedy czy możesz co¶ u nich
[...]
poziomu www, może. Załóż lokatę i daj znać jaki wynik, to pomy¶limy co
dalej.

Xenocide

ciekawostk± jest to że odzyskałem login i hasło
jutro dostanę ekspertyzę prawna od banku (tak to zabrzmiało) odno¶nie
ich tajemniczej regulacji
a czy jak założę lokatę wtedy wysła mi umowę ramow±?
z mojego pkt widzenia wygl±da to że mam dostęp do platformy
getinonline, ale nie mogę podpisać ponownie umowy ramowej

Data: 2011-12-14 14:10:51
Autor: Antoni Erenbek
GetinOnline
> [...]

sytemu to zobaczysz co tam widać i może dalej uda Ci się założyć konto z
poziomu www, może. Załóż lokatę i daj znać jaki wynik, to pomy¶limy co

czekam jutro na ekspertyze tego problemu
z mojego pkt wygl±da to tak, że mam dostep do platformy getinonline
lecz bez umowy ramowej
czy jak założę lokatę to mi ponownie przy¶l± umowę ramow± ?
bo chyba w tym jest problem z brakiem podpisanej umowy ramowej

Data: 2011-12-14 22:15:36
Autor: xbartx
GetinOnline
Dnia Wed, 14 Dec 2011 14:10:51 -0800, Antoni Erenbek napisał(a):

czekam jutro na ekspertyze tego problemu z mojego pkt wyglÄ…da to tak, ĹĽe
mam dostep do platformy getinonline lecz bez umowy ramowej
czy jak założę lokatę to mi ponownie przyślą umowę ramową ? bo chyba w
tym jest problem z brakiem podpisanej umowy ramowej

Do lokaty nie potrzeba umowy ramowej. A konto możesz założyć?
Być może jest tak, że tak naprawdę to Ty żadnego konta u nich nie zlikwidowałeś i tylko tak Ci się wydawało ;)

Data: 2011-12-14 15:43:56
Autor: Antoni Erenbek
GetinOnline
On 14 Gru, 23:15, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
> [...]

Do lokaty nie potrzeba umowy ramowej. A konto możesz założyć?
Być może jest tak, że tak naprawdę to Ty żadnego konta u nich nie
zlikwidowałe¶ i tylko tak Ci się wydawało ;)

Xenocide

hmm czyli tzw czynnik białkowy nie dokońca mi zamkn±ł konto, jedynie
usuwaj±c mi rachunki bankowe, t tak troche wiszę w próżni w
getinonline
masz może jaki¶ pomysł na to?

Data: 2011-12-15 13:09:13
Autor: xbartx
GetinOnline
Dnia Wed, 14 Dec 2011 15:43:56 -0800, Antoni Erenbek napisał(a):

hmm czyli tzw czynnik białkowy nie dokońca mi zamknął konto, jedynie
usuwając mi rachunki bankowe, t tak troche wiszę w próżni w getinonline
masz może jakiś pomysł na to?

Jeżeli z poziomu www konta nie możesz założyć to raczej już pozostaje teraz tylko liczyć na bank. Masz tam z boku czat z jakimś doradcą czy kimś takim - zagadaj go, może on coś poradzi.

--
xbartx

Data: 2011-12-14 15:45:34
Autor: Antoni Erenbek
GetinOnline
> [...]

Być może jest tak, że tak naprawdę to Ty żadnego konta u nich nie
zlikwidowałe¶ i tylko tak Ci się wydawało ;)

hmm to teraz taak trochę wiszę w próżni w tym banku, macie pomysł co
zrobić?

GetinOnline