GetinOnline Lokata wspólna do 7%

Data: 2011-05-15 22:31:25
Autor: Konfabulator
GetinOnline Lokata wspólna do 7%
http://getinonline.pl/lokata_wspolna/

Jak założycie 100.000 lokat to będzie 7 procent, do dzieła!

Data: 2011-05-15 23:02:04
Autor: Mariusz Tasarz
On May 16, 7:31 am, Konfabulator <konfabula...@10g.pl> wrote:
http://getinonline.pl/lokata_wspolna/

Jak założycie 100.000 lokat to będzie 7 procent, do dzieła!

nie widze info ile jest ważny wniosek

Data: 2011-05-16 06:56:30
Autor:
GetinOnline Lokata wspólna do 7%
100.000 lokat chyba ich porąbało

raczej niemożliwe czyli 7 % nierealne

biorąc pod uwagę to że jak rozmawiałam w pracy to dużo ludzi pomroziło
pieniądze na akcje BGŻ

a własnie jak grupowicze - złożyliście/składacie zapis na ten BGŻ --

Data: 2011-05-16 09:07:21
Autor: Waldek

Użytkownik <wiesian@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:iqqhqu$449$1inews.gazeta.pl...

100.000 lokat chyba ich porąbało

Czy aby napewno ? Jeden klient to pencjalne 7 lokat

a własnie jak grupowicze - złożyliście/składacie zapis na ten BGŻ

Takie pytanie to na pl.biznes.wgpw  ;P

Pozdrawiam

Data: 2011-05-16 15:22:20
Autor: Wielebny
GetinOnline Lokata wspólna do 7%

Użytkownik <wiesian@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:iqqhqu$449$1inews.gazeta.pl...
100.000 lokat chyba ich porąbało

raczej niemożliwe czyli 7 % nierealne

jak pęknie 20 000 to będzie dopsze, ale te swoje kilkadziesiąt założę :)

W.

Data: 2011-05-17 20:09:36
Autor: Zbyszek
GetinOnline Lokata wspĂłlna do 7%
Dnia 16-05-2011 o 15:22:20 Wielebny <versal@op.pl> napisał(a):

UÂżytkownik <wiesian@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
100.000 lokat chyba ich porÂąbaÂło

raczej niemoÂżliwe czyli 7 % nierealne

jak pêknie 20 000 to bêdzie dopsze, ale te swoje kilkadziesi¹t za³o¿ê :)

pękło 10 000 , w niezłym tempie, więc pewnie peknie i 20 000 a moĹźe i 40  000.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2011-05-16 08:21:42
Autor: Waldek

Użytkownik "Konfabulator" <konfabulator@10g.pl> napisał w wiadomości news:a96f2cf0-b1da-4de0-a7f7-0b1af9490d81glegroupsg2000goo.googlegroups.com...
http://getinonline.pl/lokata_wspolna/

Jak założycie 100.000 lokat to będzie 7 procent, do dzieła!

Brawo "OnLine"  za IMO fajny pomysl marketingowy :)
Wszedlbym w to, bo mi sie podoba, ale srodki bede mial uwolnione dopiero 24.05
chyba ze zapis jest wazny kilka dni dluzej, ale pewnie nie,
skoro juz 21 ma byc podane ostateczne oprocentowanie

Pozdrawiam

Data: 2011-05-15 23:24:24
Autor: Mariusz Tasarz
On May 16, 8:21 am, "Waldek" <n...@niet.net> wrote:
Użytkownik "Konfabulator" <konfabula...@10g.pl> napisał w wiadomościnews:a96f2cf0-b1da-4de0-a7f7-0b1af9490d81@glegroupsg2000goo.googlegroups.com...http://getinonline.pl/lokata_wspolna/

> [...]

chyba ze zapis jest wazny kilka dni dluzej, ale pewnie nie,
skoro juz 21 ma byc podane ostateczne oprocentowanie

mi tez się kończą lokaty po 20stym w open, a się nie kwapią, żeby cos
zaproponować, ale sięnie wstrzelę w okienko :)
trochę roztrojenie jaźni z tym getinonobleopenem

Data: 2011-05-16 09:00:47
Autor: Waldek

Użytkownik "Mariusz Tasarz" <m.tasarz@gmail.com> napisał w wiadomości news:acab9eb7-f347-4b48-9319-2ac6ccd71f4fx10g2000yqj.googlegroups.com...

mi tez się kończą lokaty po 20stym w open, a się nie kwapią, żeby cos
zaproponować, ale sięnie wstrzelę w okienko :)
trochę roztrojenie jaźni z tym getinonobleopenem

Wyslalem zapytanie czy 20-ty to graniczna data umieszczenia srodkow na lokacie
czy jest dopuszczalny poslizg miedzy zalozeniem lokaty a przelaniem srodkow z zewnatrz.

Pozdrawiam

Data: 2011-05-16 15:21:20
Autor: Wielebny
GetinOnline Lokata wspólna do 7%

[ciach]

No i dupa z optymalizacji.....

W.

Data: 2011-05-16 20:43:33
Autor:
Konfabulator <konfabulator@10g.pl> napisał(a):
http://getinonline.pl/lokata_wspolna/

Jak za=B3o=BFycie 100.000 lokat to b=EAdzie 7 procent, do dzie=B3a!

Ale po co? Przecież getin oddziałowy daje więcej!

Data: 2011-05-16 20:32:27
Autor: michalp
GetinOnline Lokata wspólna do 7%
Proszę, tylko nie piszcie, że będzie 7 procent, bo nigdy nie będzie -
znowu ten marketingowy bełkot. Proszę pisać - max 5.63, bo tyle
realnie to wyjdzie. Ta lokata nigdy nie będzie obelkowiona, bo max 15
tys. zł.

Michał

Data: 2011-05-17 09:35:13
Autor: m7marek
GetinOnline Lokata wspólna do 7%
czy ktoś wie, dopytał się, czy licznik na stronie to:
a) liczba lokat założonych i opłaconych,
b) tylko założonych
c) niezwiązana z rzeczywistością, czysto marketingowa

jak obstawiacie ilu ją założy i opłaci przed końcem promocji?

Data: 2011-05-17 10:03:15
Autor: Waldek

Użytkownik "m7marek" <m7marek@interia__.pl> napisał w wiadomości news:iqt8hh$j9u$1usenet.news.interia.pl...
[...]

A kto to wie :]  Zalozylem i oplacilem 4 minimalne
oraz 3 "rdzenne" odroczone - ktore zostana oplacone lub nie - w zaleznosci od wyniku
Na patrzenie w oczy panienkom w marmurowym Getinie
to ja nie mam ani zdrowia ani czasu ;P

Pozdrawiam

Data: 2011-05-17 13:21:24
Autor: Waldek
[...]

GetinOnline twierdzi ze :
- oprocentowanie liczone będzie od złożonych wniosków

Pozdrawiam

Data: 2011-05-17 05:06:55
Autor: MrMrooz
On May 17, 1:21 pm, "Waldek" <n...@niet.net> wrote:
GetinOnline twierdzi ze :
- oprocentowanie liczone będzie od złożonych wniosków

A możesz podać konkretne źródło? Jakiś link? Bo ja wciąż w karcie
produktu widzę wyraźnie, że do ustalenia oprocentowania będą brane pod
uwagę lokaty opłacone w okresie promocji (czyli do 20 maja) a
ewentualnie podwyższone oprocentowanie będzie od 21go maja dla
wszystkich lokat, również tych opłaconych po 21 maja.

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2011-05-17 14:31:31
Autor: Waldek

Użytkownik "MrMrooz" <zly.adres@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:b37763c4-3157-47b5-ba88-feb6ff1eb789x10g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

No moge podac zrodlo - zakladam ze pracownik w/w banku bzdur nie pisze ;)
http://www.facebook.com/InternetowyOddzialGetinOnline

Pozdrawiam

Data: 2011-05-18 04:00:35
Autor: MrMrooz
On May 17, 2:31 pm, "Waldek" <n...@niet.net> wrote:
No moge podac zrodlo - zakladam ze pracownik w/w banku bzdur nie pisze ;)http://www.facebook.com/InternetowyOddzialGetinOnline

Bzdur pisać nie powinien, ale czy na pewno nie pisze? Jakoś bardziej
ufam karcie produktu na stronie getina niż wpisom na facebooku.

Michał M

Data: 2011-05-18 17:10:52
Autor: maciek
GetinOnline Lokata wspólna do 7%
Bzdur pisać nie powinien, ale czy na pewno nie pisze? Jakoś bardziej
ufam karcie produktu na stronie getina niż wpisom na facebooku.

Na stronie http://getinonline.pl/lokata_wspolna/
pojawiło się:
"Nowość: O wysokości oprocentowania Lokaty Wspólnej zadecyduje liczba wniosków złożonych w okresie promocji, tj. w dniach od 16 maja do 20 maja 2011 r. "
Z tego co widzę karta produktu (http://getinonline.pl/egetin/doc/lokata_wspolna.pdf) też została uaktualniona.

Pozdrawiam serdecznie,
maciek

Data: 2011-05-18 18:22:36
Autor: Waldek

Użytkownik "maciek" <e-m@il.pl> napisał w wiadomości news:4dd3e17d$0$2497$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Czyli jest już jakaś "jasność" w temacie ;)
Jeszcze miłym akcentem byłby komuniat 21.05
ze "uchwałą zarządu banku" w ramach wspierania promocji
oraz kształtowania pozytywnych relacji między klientami a bankiem
pomimo nie uzyskania 100tys wniosków,
zdecydowaliśmy się podnieść stopę do 5,63  :D
- bo niby czemu mamy być gorsi od "kamiennego" Getinu   LOL

Ok, it's a joke ;)

Data: 2011-05-23 00:33:23
Autor: MrMrooz
On May 18, 6:22 pm, "Waldek" <s...@nie.cpam> wrote:
Użytkownik "maciek" <e...@il.pl> napisał w wiadomościnews:4dd3e17d$0$2497$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie wiadomo czy nie wykrakałeś :-), w weekend dostałem maila że
promocja przedłużona do 23go maja. Czyli jeszcze dziś można składać
wnioski i będą się liczyły. Jest też na stronie:
'UWAGA: Przedłużyliśmy okres zapisów na Lokatę Wspólną do 23 maja
2011!

Nowość: O wysokości oprocentowania Lokaty Wspólnej zadecyduje liczba
wniosków złożonych w okresie promocji,
tj. w dniach od 16 maja do 23 maja 2011 r. '

Przyznam że nie wierzyłem w 5,63, mam złożene a nie opłacone wnioski
na optymalne kwoty dla 5,39; 5,47 i 5,55 tylko :-)

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2011-05-23 00:46:57
Autor: jk
On 23 Maj, 09:33, MrMrooz <zly.ad...@gazeta.pl> wrote:
Nowość: O wysokości oprocentowania Lokaty Wspólnej zadecyduje liczba
wniosków złożonych w okresie promocji,
tj. w dniach od 16 maja do 23 maja 2011 r. '

Już jest > 40k wniosków. Pewnie pokombinowali, że ludzie mogą nie
opłacić wniosków na za niskim oprocentowaniu.

Data: 2011-05-23 10:22:15
Autor: Waldek

Użytkownik "jk" <jakub.kozlowski@gmail.com> napisał w wiadomości news:e58e9281-5079-40e4-82f7-155ce859cbe1s9g2000yqm.googlegroups.com...
On 23 Maj, 09:33, MrMrooz <zly.ad...@gazeta.pl> wrote:

Już jest > 40k wniosków. Pewnie pokombinowali, że ludzie mogą nie
opłacić wniosków na za niskim oprocentowaniu.

W "normalnym" Banku sie nie kombinuje ;)
/ "kombinowanie" to sie kojarzy z oszustwem  LOL /

Raczej przewiduje sie mozliwe warianty rozwiązań
- oczywiscie w oparciu o kalkulacje potencjalnych zyskow  ;P

Pozdrawiam

Data: 2011-05-23 12:00:31
Autor: Q
GetinOnline Lokata wspólna do 7%
Przyznam że nie wierzyłem w 5,63, mam złożene a nie opłacone wnioski
na optymalne kwoty dla 5,39; 5,47 i 5,55 tylko :-)

Tylko nie mowcie, ze jest szansa zrownania sie z "lokata na start" (5.64%)?
:)

Data: 2011-05-17 14:55:40
Autor: m7marek
Użytkownik "Waldek" <niet@niet.net> napisał w wiadomości news:iqtlnt$p7r$1news.onet.pl...
GetinOnline twierdzi ze :
- oprocentowanie liczone będzie od złożonych wniosków
w to nie wierzę,
i ja się pytałem, o licznik na stronie

Data: 2011-05-17 15:48:07
Autor: Waldek

Użytkownik "m7marek" <m7marek@interia__.pl> napisał w wiadomości news:iqtr8c$g2g$1usenet.news.interia.pl...
[...]

W prospekcie jedno jest pewne widelki od - do ;)
A kto im sprawdzi ile lokat zostalo oplaconych a ile pozostaje do oplacenia ?
Ja zakladam ze oni juz wiedza jakie bedzie docelowe oprocentowanie :D
i stawiam raczej na to, ze jesli zlozone wnioski beda na duzo gruba kase
niz dotad wplacona to bedzie to istotny bodziec aby dac ziarko wyzej  LOL

Pozdrawiam

Data: 2011-05-17 18:08:56
Autor: Arek
Waldek napisał(a) w wiadomości: ...

[...]

Komisja? Czyja? A jeżeli klienci poddadzą w wątpliwość ilość opłaconych
lokat (wg http://getinonline.pl/egetin/doc/lokata_wspolna.pdf decyduje to
o oprocentowaniu) to jak się można odwołać?
Bank wprowadza element hazardu a nasza władzuchna coś ostatnio hazardu
nie lubi :)

Arek

Data: 2011-05-22 21:34:47
Autor: lolekanabolek
W dniu 2011-05-16 07:31, Konfabulator pisze:
http://getinonline.pl/lokata_wspolna/

Jak założycie 100.000 lokat to będzie 7 procent, do dzieła!

próbował ktoś założyć lokatę wspólną przez system transakcyjny??

miałem kiedyś jakąś lokatę w getin i postanowiłem sprawdzić czy działa nadal login do systemu transakcyjnego.
Okazało się, że działa oraz, że jest możliwość założenia lokaty wspólnej, co też uczyniłem. Lokata założyła się bez problemu.
Zaznaczyłem, że środki będą pochodzić z rachunku innego banku,
niestety nigdzie nie mogę się dokopać rachunku na jaki mam przelać środki, nie dostałem żadnego maila z informacją, w systemie transakcyjnym też nie mogę znaleźć

to jakiś zonk z ich strony ???

Marcin

Data: 2011-05-22 21:41:49
Autor: Waldek

Użytkownik "lolekanabolek" <lolekanabolekNOSPAM@gmail.com> napisał w wiadomości news:irbogp$n31$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mail zapewne przyjdzie z poslizgiem
ale numer konta i tak znajdziesz w szczegolach lokaty
jak system "przemieli" zlozony wniosek

Pozdrawiam

Data: 2011-05-22 21:52:30
Autor: lolekanabolek
W dniu 2011-05-22 21:41, Waldek pisze:

[...]

oki, dzięki, w takim razie uzbrajam się w cierpliwość ;-)))

Marcin

GetinOnline Lokata wspólna do 7%